,,Dobrú." Pobozkal ma do vlasov a ja som sa uvolnila. Zavrela som oči a z úsmevom na perách som sa odobrala do ríše snov.
Melanny
Zobudil som lúče ktoré mi svietili do očí. Zahmírila som sa aby som sa prekryla paplónom až na tvár. No keď som sa pohla uvedomila som si že mam cez telo prehodenú ruku. Ale zacítila som ešte niečo, niečo pevné na mojom zadku. Keď som si uvedomila čo to je chcela som vystreliť z postele. No Bennyho ruka mi v tom bránila chytil ma ešte pevnejšie. Opäť som sa pomrvila v nádeji že ma pustí, no akurát som sa nechcene obtrela o jeho kamoša.
,,Ešte raz sa pohneš a prisahám že ťa tu a teraz pretiahnem." Prekvapene som otvorila ústa z jeho slov. Zaskočilo ma to ale prešla mnou aj vlna vzrušenia. Slová ktoré zvoli a štýl akým to povedal ma trochu vzrušil. Chvíľu som ležala bez pohnutia, no pocítila som jeho ruku ako mi odhrnul tričko a dotkol sa mojej odhalenej pokožky na bruchu. Hneď mi nabehli zimomriavky. Bol to len ľahký dotyk jeho prstov ale aj tak som cítila zvlástne pocity. Pomaly prechádzal smerom hore len bruškami prstov. Smeroval k mojim prsiam bez podprsenky a ja som zadržala dych v očakávaní. Zľahka sa obtrel o moju bradavku ktorá už bola v pozore. Krúžil po nej prstom až ju nakoniec chytil medzi prsty a mnou prešlo vzrušenie. Jemne sa sňou hral a mne unikol tichý ston na čo sa na mňa pritlačil svojím tvrdím kamošom. Začula som klopanie na dvere tak som sa od neho rýchlo odtiahla a ľahla si na chrbát, Benny sa ani nepohol.
,,No to som si mohla myslieť že budeš tu." Vošla do izby mama a pozrela na mňa keď ma tu zbadala.
,,No kde by som mala byť." Prevratila som na ňu oči.
,,Napriklad vo svojej izbe. Načo sme vám zariaďovali vlastné izby keď si skoro stale v bratovej ?"
,,A čo je na tom ? Nemohla som spat."
,,Preboha nebuď ako dieťa, si už dosť stará aby si spávala sama, nechaj aj bratovi trochu priestoru." Opäť som nad ňou pravrátila očami a zvalila sa späť do perin.
,,Ježiši nechaj ju mala zlé sny, a vobec ak si skončila nechaj nás spať." Zamrmlal s chraplavím hlasom do vankúša Benny. Bože ten hlas. Obdivovala som to ako ju bez problemov odpinkával ja som takú odvahu nemala.
,,Nie neskončila. Nachystajte sa, raňajky sú pripravené a potom máme program." Prehovorila mama a buchnutie dverí mi napovedalo že opustila izbu. Zťažka som si povzdychla. Nikam nechcem ísť, chcem prespať celý den najlepšie týždeň. Vstala som z postele a smerovala do kuchyne. Cestou som si ešte prečesala vlasy v kúpeľni. Sadla som si za stôl na ktorom boli nachystané palacinky. Chystala som sa vziať si palacinku no v tom ma mama zahriakla.
,,Počkaj na brata." Prekrútila som očami dnes už tretí krát. Teraz sa ideme akože čo hrat na rodinnú idilku ? Už som počula šuchtavý pohyb na schodoch. Skoro mi zabehla slina keď som videla môjho brata len v boxerkách a z rozstrapatenými vlasmi. Nikdy som si to neuvedomila ale vyzeral naozaj sexy. Už som to pochopila prečo všetky baby po ňom šaleli. Všetky kamarátky boli z neho vždy na mäkko ale mne to bolo jedno a keď opisovali čo by snim robili vždy som sa tvárila znechutene veď je to môj brat ale teraz to bolo iné.
,,To si sa nemohol obliecť ?" Pozrela na neho mama keď si sadla za stôl.
,,Nie nemohol." Otrávene na ňu prehovoril a už si naberal palacinky na tenier. Ja som stále zazerala na neho čo mu zjavne neuniklo. Ucítila som na kolene jaho ruku čo ma hneď prebralo. Naložila som si na tanier a pustila sa do nich.
,,Tak čo také velkolepé ste naplánovali za program keď musime robiť toto teatralne predstavenie." Lenivo prehovoril Benny a spokojne sa ďalej napchával palacinkami.