Zhlboka som dýchala a hladela mu do očí rovnako ako on mne z rozdielom že sa na mňa škeril. Idiot ja ledva dýcham a on sa na mňa usmieva. Oči sa mu zablisly a tvárou sa začal približovať k tej mojej.
Melanny
Priblížil sa tvárou k tej mojej dal mi bozk na čelo a oddialil sa.
,,Nachystaj sa už je pol deviatej, za pol hodinu ideme." Žmurkol na mňa a vstal z postele a opustil moju izbu.
,,Ahhh." Vzdychla som a postavila sa z postele. Dala som si rýchlu sprchu a v uteráku omotanom okolo mojeho tela som vošla do izby. Otvrorila som skriňu a prezerala som si veci.
,,Už si nach.." Začula som od dverí Bennyho hlas ktorý sa zasekol v polke slova. Pozrela som na neho ako stál vo dverách a prepichoval ma pohladom.
,,Čo braček ?" Usmiala som sa na neho a vybrala som si zo skrine veci.
,,Ani som si neuvedomil že si už tak dospela do krásy." Žmurkol na mňa.
,,Benny nebuď prasa, si môj brat." Zasmiala som sa.
,,To som, ale tiež mam oči." To je zase pravda, šak nebude okolo mňa chodiť zo šatkou na tvári. Ha to by mohlo byť zaujímavé. Vošla som du kúpeľne a obliekla som si veci ktoré som si vybrala. (Foto dole) Vošla som do izby kde ma čakal Benny.
,,Vyzeráš super. To aby som mal oči na stopkách." Zasmial sa. Jasné veľký ochranarsky brat.
,,Ďakujem. Ešte aby nie." Usmiala som sa na neho. Vzala som si kabelku a nasledovala mojeho brata. Mama nebolo zase doma, aké nečakané ?! Na párty sme šli pešo kedže sa komala len asi 15 minut od nás. Už z diaľky sa ozývala hudba a to nehovorím o dome v ktorom bolo naozaj narváno.
,,Mel tak si predsa prišla, poď dáme si panáka." Hodila sa mi okolo krku Vanesa, moja najlepšia kamarátka mala už zjavne dosť vypité. Benny sa hneď vyparil, ako inak, určite za nejakými žubrienkami.
,,Ja nechcem." Odpovedala som hlasnejšie aby ma počula.
,,Žiadne že nechceš musíš." Tak a už predomňa položila vodku. Nechcene som ju vypila a hneď na to pristavila ďalšiu ale už dvojitú. Vzala som pohár, sral to pes šak čo vypila som ho na dva krát a hneď na to som si zapálila. Ako inak jemne mi to stúplo do halvy, hudba hrala na plné gule a mňa to začalo trošku premáhať. Z Vanesou som si dala ešte za jeden, samozrejme dvojitý kým som dofajčila a ako tak to na mne začalo účinkovať.
,,Ideme tancovaaaaať." Zahučala mi pri uchu a už ma ťahala na parket. Začala hrať hudba a mňa to celkom opantalo. Nechala som sa viesť boh vie kam a moje boky sa začali samovoľne pohybovať a ja som si užívala túto chvíľu. Moje ruky pamaly popri mojom tele šli mahor a moje boky sa vlnili do rytmu hudby. Na svojich bokoch som ucítila veľké ruky a otočila som k dotyčnému.
,,Láaaska." A už som sa mu vrhla na pery. Bol to Leo môj priateľ sme spolu už dva roky. No Benny si na neho nikdy úplne nezvykol proste si nesadli.
,,Čau poklad. Už si mi chýbala." Jeho ruky prechádzali po mojom chrbte kým ma jemne bozkával už na krku.
,,Aj ty mne, ale veď si mal prísť až o týžden." Pozrela som na neho spýtavo.
,,Áno ale chcel som ťa prekvapiť." Sladko sa na mňa usmial rukami mi zmáčkol zadok. Milujem jeho dotyky. Začali sme sa hýbať v rytme hudby kým mi krk obsypával bozkami. Hľadil ma po chrbte a prechádzal mi po zadku. Pritiahla som si ho do bozku kde začala vojna našich jazykov. Ach tie jeho bozky. Zrazu sa odo mňa odtiahol no keď som otvorila oči zistila som že to nebolo jeho vlastnťm rozhodnutím.
,,A Leonard už si späť." Benny ako inak. Pozrela som na Lea viem že neznáša keď ho oslovujú Leonard. Ale čo sa týka Bennyho tomu sa to nedovolil vyčítať, ani sa mu nečudujem keby Benny nie je môj brat tiež sa ho bojím.
,,Ben, hej už som späť." Pozreli na seba a ja som už len čakala kedy sa na seba vrhnú.
,,A ty čo ? Sa tu pretŕčate, chodte aspoň do izby nemusíte si to rozdať rovno na parkete." Videla som na Bennym že je naštvaný. No nemala som silu mu odpovedať. Na stole vedla mňa bol pohár vodky a hneď som sa poň natiahla. Mám toho už dosť ale keď vidím týchto dvoch potrebujem si vypiť.
,,Hej kámo kľud čo si taký podraždený ?" Ajaj no toto nedopade moc dobre. Kopla som do seba dvojitú vodku na ex a hneď som cítila že mi to už naozaj udrelo.
,,Ja som neni žiadny tvoj kámo. Tolerujem ťa len kvôli Mel dobre to vieš. Jedna chyba a ver že ťa dorazím." Škaredo na neho zazrel Benny. A ja som vedela že alkohol v jeho krvi a nenávisť voči Leovy neveští nič dobré.
,,Benny kvud utokoj ma, teda sa." Podišla som k bratovy a začala sa chichotať keď som si uvedomila ako som hovorila.
,,Tekže ako vidím treba ísť domov." Pozrel na mňa Benny a svojou rukou oblapil moje predlaktie.
Benny
,,Láska poď ku mne ešte sa zabavíme." Prehovoril na Mel ten idiot. Ti dám zabavíme.
,,Leušo moje poď ku mne." Zdvihla ruky stým že ho chce objať ale hneď som ju zarazil v pohybe.
,,Na to zabudni, ideme domov." Pozrel som prísne na Mel, ktorá si zjavne nebola istá tým čo sa tu deje. Alkohol jej prúdil v krvi, vytáčalo ma že sním chce byť. Viem že ho ľúbi ale najradšej by som jej to zatrhol je to len obyčajný kretén.
,,Ae ja chsem byť s Liom." Super uz aj ledva rozpráva.
,,Veď kamoško nechaj ju tu so mnou my sa spolu ešte zabavíme." Videl som toho trkvasa ako smeruje k Mel ktorú som si automaticky potiahol bližšie k telu no tá to ledva ustála.
,,Ja chcem ostať s Leom."
,,Jasné ledva stojíš, ťa tu nenechám s tymto debilkom." Mel ma chytila pevnejšie za ruku lebo ledva stála.
,,Ben veď ju nechaj, chce ostať so mnou." Uchechtol sa ten idiot a načiahol sa za Mel ale v tom som si ju prehodil cez rameno a šiel som rovno k dverám. Viem že stým že sním chce byť nič neurobím ľúbi ho viem že je sním šťastná, zatial je všetko ok no ja čakám kedy niečo poserie a ja ho budem môcť doraziť.
,,Pusti ma ty úchyl." Zrevala na mňa Mel a plieskala ma tými rúčkami po cbrbte. Bola zlatá takáto opitá ale bolo to aj dosť nebezpečné, pretk som ju musel vziať domov ešte by ju tam niekto znásilnil.
,,Pestaň ty trdlo. To som ja Ben." Snažil som sa jej to objasniť. Aj napriek tomu ma ešte hodnú chvíľu ma peckovala päsťami. Vošiel som do domu a prišiel do izby Mel. Opatrne som si klakol na jedno koleno a jemne ju zvalil na postel no začala sa akosi hmíriť. Chcel som jej dať bozk na líce no keď som bol blízko jej tváre jej ruky som pocítil okolio krku. Potiahľa si ma za krk do bozku.
---------
Ahojte už som chcela včera pridať mala som aj rozpísané ale nejako mi to nevišlo. 😀🥰
No nevadí dávam teraz a plus foto oblečenia.