Quarrel

45 1 0
                                    

Keby viem že ho stretnem obliekla by som si aj nohavice a iné tričko. Odvrátila som od neho zrak a zavrela sa do izby.

Melanny

Ubehli už styri dni, Bennyho som poriadne ani nevidela iba občas v škole som ho zahliadla. Dnes je konečne piatok a dnes idem na Trevorovu oslavu ako hovorila Viky má narodeniny a mne je viac ako jasné že tam bude aj Benny. Na dnes som sa dohodla aj so Sebastianom aspoň sa trochu zabavíme a blizšie spoznáme. O siedmej príde pre mňa. Rozhodla som že sa pôjdem pomaly nachystať dnes musím urobiť dojem. Dala som si sprchu a potom sa pustila do make-upu, keď som bola spokojná obliekla som si šaty rozhodla som sa pre jednoduché obťiahnuté šaty na ramienka, červenej farby. Obula som si čierne lodičky, s otvorenou špičkou aj pätou s prekríženými ramienkami okolo mojeho členku. Pozrela som na hodiny a bolo akurát trištvrte na sedem. Pobrala som sa do kuchyne a nabrala som si pohár vody. Benny nebol doma ani cez noc asi si našiel lepšie miesto na spanie. Ale som aj rada aspoň som sa mu nemusela vyhýbať. Z myšlienok na vyrušil zvonček pri dverách. Pozrela som na telefón. Hm vidim že si dal záležať na presnosti.

,,A-a..." Zasekol sa keď som otvorila dvere a pozrel na mňa.

,,Ahoj." Dokončila som za neho a usmiala sa.

,,Ahoj v-vyzeráš neskutočne dobre." Bolo zlaté ako koktal.

,,Ďakujem, ideme ?" Pozrela som na neho a už som zatvárala dvere. Sebastián zo mňa nemohol spustiť zrak. Takže dojem som spravila určite. Prišli sme k Trevorovi, celý dom bol narodeninovo vyzdobený a hudba hrala nahlas.

,,Viky." Zakričala som na ňu keď som bola asi dva metre od nej. Otočila sa na mňa a hneď sa usmiala a hodila sa mi okolo krku.

,,A my sme sa už videli ja som Viky." Pozrela na Sebastiana.

,,Áno stretli sme sa v reštaurácii, ja som Sebastian." Usmial sa na ňu.

,,Tak čo ideme si niečo dať." Vypískla Viky z rukou nad hlavou. Na čo som sa ja a aj Sebastian zasmiali. Prešli sme k stolu z alkoholom kde stál aj Trevor.

,,Všetko najlpešie k narodeninám." Podišla som k nemu a dala mu pusu na obe líca a on sa ďakovne usmial. Vzali sme si poháriky s Burbonom.

,,Trevor toto je Sebastian, Sebastian toto je Trevor, Vikin priateľ."

,,Teší ma a všetko najlepšie." Podali si ruky.

,,Vďaka. Tak na zdravie." Trevor zdvihol ruku z pohárikom do vzduchu.

,,Na tvoje zlatko." Pristúpila k nemu Viky a dala mu bozk. Štrngli sme si vo vzduchu a kopli to do seba. Takto sme si dali ešte dve kolá keď Viky niekam odbehla. Obzrela som sa po okolí, bol tu slušný počet ľudí. Zbadala som chalana ktorý sa bozkával z nejakou babou. Pousmiala som sa na to.

,,Vela šťástia zdravia, vela štastia zdravia, vela šťastia milý Trevol, veľa šťastia zdravia. Všetko najlepšieeee !" Vošla do obývačky Viky spievajúc niesla tortu, po prvých dvoch slovach sa k nej všetci pripojili. Ztlieskali sme a Trevor podišiel v Viky, dal jej bozk a sfúkol sviečky, zatlieskali sme znovu.

,,A teraz sa ideme baviť." Vykríkol Trevor a hudba začala hrať naplno. Sebastián ma chytil jednou rukou okolo pásu a potiahol ma smerom k pitiu nalial mi ešte pohárik, podal mi ho a ruku vrátil na môj pás. V predu som zbadala Bennyho ako sa okolo neho motá tá ženská s centra. Pootočil hlavu a pohľadom zavadil o mňa keď si uvedomil že som to ja znovu sa na mňa pozrel. Prešiel po mne pohľadom, pod jeho pohľadom mi naskočili zimomriavky. Očami sa zastavil na Sebastianovej ruke okolo môjho pásu a zamračil sa. Do zorného pola sa mu vopchala ta ženská čo snim bola a nalepila sa mu na pery. Odvátila som pohľad.

,,Mel." Oslovil ma Benny. Otočila som sa na neho. Samozrejme mal zo sebou aj svoj blonďavý prívesok. Pohľadom prešiel k môjmu výstrihu a oblízol si pery.

,,Kto je to ?" Prehovoril Sebastián. Videla som že sa Benny nadýchol a chcel niečo povedať ale ja som ho prerušila.

,,Nikto dôležitý, ideme si zatancovať ?" Odklonila som jeho pozornosť na mňa, usmial sa a prikývol. Vzal ma za ruku a ťahal k "parketu".

Benny

Čo to malo akože znamenať ? Nikto doležitý ? Som jej brat. Nestihol som nič povedať a už ju odťiahol k parketu. Chytil ju za pás a ona mu založila ruky za krk. Vyzerala neskutočne sexy. Začala vlniť do rytmu hudby a ja som z nej nevedel spustiť oči. Obrátila sa k nemu chrbtom, chytil ju za boky. Rukami jej prechádzal po bokoch a po bruchu. Keď jej rukami prešiel tesne pod prsiami a pobozkal ju na krku, vstúpil do mňa hnev a ruky som zaťal do pästí.

,,Zlatko ideme tancovať ?" Nalepila sa na mňa Vivien. Nemal som náladu na žiadne tancovanie. Moje oči opäť vyhľadali Mel, no už som ju nikde nividel.

,,Idem na záchod za chvíľu sa vrátim." Prikývla. Kráčal som ku kúpeľni keď som začul nejaký ženu vzdychnúť. Neprikladal by som tomu váhu keby mi ten hlas neprišiel povedomí. To si zo mňa robí srandu ? Vyšiel som po schodoch a tam som uvidel toho týpka a Mel. Bola nalepená na stenu a jeho ruky behali po celom jej tele a momentálne jej krk a dekolt obsypával bozkami.

,,Robíš si srandu ?" Vyprskol som načo sa obaja na mňa hneď otočili.

,,Zase ty ? Čo máš za problém ?" Pozrel na mňa nahnevane ten chalan. Zjavne mu prekážalo že som mu prekazil možnosť mať sex.

,,Sebastian prosím ťa necháš nás ? Ja za tebou prídem." Prikývol a dal jej bozk. To sa ešte uvidí či za tebou príde. Takže Sebastian aspon viem ako sa volá.

,,O čo ti ide ?" Vyprskla na mňa.

,,O čo ide mne ? O čo ide tebe ?" Pozrel som nahnevane na ňu.

,,Mne len o to aby si mi dal pokoj a ja sa mohla ďalej baviť."

,,S hentým čudákom ?"

,,No lebo ta tvoja štetka je lepší výber." Ironicky poznamenala.

,,To je niečo iné."

,,Aha iné v čom ty si môžeš užívať a ja nie ?" Zložila si ruky v bok a jemne sa predklonila a ja som tak mal perfektný výhľad na jej prsia. Oblízol som si peru. Pristúpil som k nej bližšie načo ona ustúpila až narazila chrbtom do steny a tak som ju mal ako na taniery.

,,Chceš si užívať ? Veď môžeš." Pristúpil som k nej úplne blízko, oči sa jej viac roztvorili a prerývane sa nadýchla. Videl som čo s ňou robí moja prítomnosť mohla sa snažiť ako kolvek ale nezakryla to. Ja som bol s Vivien len kvôli nej chcel som ju dostať z hlavy ale aj tak som skoro vždy videl ju. A ani zďaleka nebol ten sex s Vivien taký ako s Mel.

,,Prestaň." Prehovorila keď som svoju ruku priložil na jej pás a prešiel ňou až na jej kríže.

,,Tak si sa nemala takto obliecť." Odstrčila ma od seba a chcela odísť. V tom som si ju za lakeť pritiahol naspäť a spojil naše pery. Chvíľu nechcela spolupracovať ale keď som si ju za pás pritiahol úplne na telo podvolila sa. Keď sa naše jazyky dotlky ako by sa prebrala a odsotila ma od seba. Z prudka dýchala a videl som v jej očiach búrku pocitov. V jej vnútry sa odohrával boj.

,,Mel tak tu si." Strhla sa a ešte viac odomňa odstúpila.

----------
No stále tu máme nejaký naštrbený vzťah 😀😊

----------No stále tu máme nejaký naštrbený vzťah 😀😊

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Maybe ! Where stories live. Discover now