13.Bölüm

10 2 0
                                    

Yeri
Okulun web sitesini çaldım... evet yanlış duymadınız çaldım daha sonra da bu web sayfasını kapatma kararı aldığımı söyledim. Ardından da web sayfasını kapattım başındaki kim umrumda bile değildi ama büyük ihtimal deliriyor şu an. Çünkü oluşturması oldukça zor bir platform oluşturmuş. Her neyse en azından şimdilik kurtuldum diyebiliriz.

Sehun: Sen ruh hastasısın... kapatmışsın lan sayfayı yuh.

Yeri:Evet:)

Sehun:E kim olduğunu merak etmiyor musun?

Yeri:Ediyorum aslında ama eğer durmaya devam edersem hacker olduğumu söyleyecekti bende birazda olsa zaman kazandırsın ve sussun diye kapattım sayfayı.

Sehun: Cidden helal olsun.

Yeri:Eyw. Hadi gittim ben annemler kahvaltıya bekliyor sonrada okula gelcem zaten.

Sehun: Ok baaayğ.

Telefonun tuş kilidini kilitleyip aşağıya indim annem ve babam konuşurlarken ben sadece ve sadece tıkınmakla meşguldüm. Kahvaltıdan sonra geldiğim 2 günlük bavulum ve çantamla okula döndüm. Şu yatılı okul mevzusu baya belalıydı cidden.
Eşyalarımı bırakıp bahçeye indiğimde herkes yeni yeni yurda geliyordu. Sehun kalabalık arasından beni görüp yanıma geldi.
Lanet olsun bu çocuk niye bu kadar uzun.

"Yeri neye bakıyorsun öyle boş boş."

"Fazla kısa olduğum aklıma geldi bir şey yok ya."
Gülmeye başladı. Kafamı okşadı.
"Ne kafamı okşuyorsun köpek miyim ben?"

"Sadece dizilerdeki klişe bir sahneyi canlandırmak istedim ne sinirleniyorsun?" Sonra devam etti.
"Neyin var bugün senin?"

"Yok bir şeyim ne olacak?"

"İyi sen hala buradasın ben eşyalarımı bırakıp geliyorum."
Kafamı onaylar anlamda salladım.

Shuhua:Sayfamı kapatarak susturabileceğini mi sanıyorsun beni?

O sayfanın başındaki Shuhua mı? Tabi ki o an ne yapacağımı düşünmeden hareket ettim ve Shuhuayı kalabalık içinden buldum.

"YEH SHUHUA!" karşı karşıya geldik.
"NE ZAMAN SEHUN VE BENİM PEŞİMDEN TAKINTILI MANYAK GİBİ KOŞMAYI BIRAKIRSIN."

"SEHUN'U BIRAKTIĞINDA"

"DEMEK HEP PEŞİMİZDE KOŞACAKSIN YAZIK OLDU! AYRICA BİR ERKEK İÇİN  KAVGAYA GİRİYORSUN ÇOK UCUZSUN"

Ardından koşarak okuldan içeri girdim kullanacağı tek kozuda yok etmek istiyordum artık. Müdürün odasına girdim.

"Hocam ben okula her şeyi açıklamak istiyorum konuşmanızdan sonra her şeyi anlatmama izin verin lütfen."

"Ama..."

"LÜTFEN!" dedim ısrarla.

"Peki."
Yeniden bahçeye indim. Müdürü beklemeye başladım. Geldi konuşmasını yaptı. Ve işaretiyle gelip mikrafonu aldım.

"Arkadaşlar, ben size bir şey açıklayacağım..."
Kızlar pür dikkat beni dinliyordu. Sehun tam binadan bahçeye çıktığında beni görmesiyle büyük bir şokla bana baktı.

"Aylardır aradığınız telefonlarınıza sızan hacker benim."
Uğultular yükselmeye başladı.

"Başta niyetim kötü değildi cidden ben sadece işi öğrenmeye çalışıyordum ve okulun birkaç hesabına sızıyordum zararsız gibi geliyordu ama git gide bu ilgim büyüdü ve mahremiyetinizle oynamaya kadar geldu mevzu. Hepinizden özür dilerim hatamı biraz geç fark ettiğimi biliyorum ama artık yapmasam da bilmeniz gerektiğini düşündüm... Hacker olduğumu bilenler vardı onlarda çeşitli kozlar sayesinde susmak zorunda kaldılar. Ben tam yaptıklarım için pişman olmuşken. Birisi bir web sitesi açtı okuldakilerin sırlarını açığa çıkardığı. Tek yapan ben değilmişim bu işi başından beri ama ben hiçbirinizin sırrını açığa çıkarmadım. O web sitesinin sahibi Yeh Shuhua'ydı. Kendisi bana yazdığı mesajda itiraf ediyor zaten. Her neyse yaptıklarım için hepinizden özür dilerim."

THE HACKER (HUNRİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin