14.Bölüm

13 3 0
                                    

Yeri

"Yeri dün yaptığın neydi öyle? Niye bir anda itiraf ettin kızım manyak mısın?" dedi Seulgi.
Wendy arkasına yaslanırken "Dedi ya Shuhua tehdit etti bende uğraşmamak için elindeki kozu yok ettim diye."

"Çok fazla sert tepki vermediler iyi ki."diye Wendy'nin sözüne katıldı Joy. Dalga geçer bir ifadeyle,
"Ağzımı yüzümü dağıtma ihtimalleride vardı tabi." dediğimde İrene ters ters bana baktı.

Sehun♡ arıyor...
Sehun'nun adını görmesinler diye hızlıca telefonu açıp kulağıma koydum. Ama bizimkilerden kaçamamıştım tabi ki.

"Lan Sehun isminin yanında kalp vardı." dedi Seulgi munzurca gülümseyerek.
Onları elimle durdurmaya çalıştım.

"Alo, efendim."

"Ne yapıyorsun?"

"Kızlarla kantinde oturuyoruz."

"Hıı kızlarıda alıp beden hocasının yanına gitsenize balo malo bir şeyler dedi sizi çağırıyor hemen git ama."

"Tamam gidiyoruz şimdi."

"Seni seviyorum görüşürüz sonra."

"Bende seni." Konuşmanın sonunda utangaçlıktan salak salak sırıttığımı gören kızlar sevgili olduğumuza emin olmuşlardı.

"WUHUU! HERKESE YAYAYIM MI LAN?" Joy heyecanla ayağa kalktığında kolundan çekip yeniden sandalyeye oturmasını sağladım.

"Saçmalama lütfen... beden hocası bizi çağırmış hadi gidelim." Dedim ardından.
"Niye çağırıyor be?" Seulgi'nin sorusuna bilmiyorum anlamında bir el işareti yaparak cevap verdim. Hep birlikte masadan kalkıp beden eğitimi hocasının odasına gittik.

Odasına gittiğimizde Shuhualar, Lisalar ve Chungha oradaydı.
"Evet kızlar ben sizden balo için bir dans performansı sergilemenizi isteyeceğim. Aranızdaki husumeti az çok biliyorum bundan dolayı küs ayrılın istemiyorum bu yüzden sizinle okula sergileyeceğiniz bir dans performansı organize etmek istedim. Zorunlusunuz. Hocam ben girmem diyeni kabul etmiyorum ve zaten hepinizin diploma notuna artı puan attıracağım."

"Hocam aramızdaki husumeti  biliyorsunuz madem  sağlıkli bir çalışma çıkmayacağınıda biliyor olmanız lazımdı." Soojin çıkıştığında hoca eliyle işaret ederek susmasını sağladı.

"Ne dedim ben? Zorunlusunuz."
Herkes 'of' çekiyordu.
Çıkışta bizi çalışmalara çağırdı.

_________
Çalışırken ister istemez yakınlık oluşuyor cidden espri yapıp gülüyoruz 2 saattir.

"Kızlar hadi ama hareketleri bir daha yapalım."

Hepimiz yerden kalkıp son kez pratik yaptık. Üzerimi değiştirirken Shuhua yanıma geldi.
"Yeri ben cidden özür dilerim. Bir özürle affedelicek bir şey mi cidden bilmiyorum ama ben cidden üzgünüm."

"Bende özür dilerim. Keşke hiç olmasaydı böyle şeyler ama maalesef oldu önümüzdekilere bakacağız artık." dedim sırtını desteklercesine sıvazlarken.
Arkasından Lisa geldi.
"Yeri bende senden özür dilerim."

"Sorun değil. Hadi artık şu performansı harika bir şekilde yapalım."
Gülerek çıktığımızda kızlar ve Sehunlar beni bekliyordu tabi yaa. Balo kıyafetlerini almak için sözleşmiştik.
İlk Sehunların işini halletmeye gittik 9 tane adamın takım elbise seçmesi daha kolay olur dediğimiz için.
Sıra bizim hazırlanmamıza geldiğinde Sehunlar sinirden deliriyordu çünkü bir sürü elbise giyinip çıkardık.
En son beyazlı gümüşlü askılı bir elbisede karar kıldım.(Psycho era)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THE HACKER (HUNRİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin