10.Bölüm

13 1 0
                                    

Sehun

O an cidden kafayı yemiş gibiydim kabul ediyorum. Normalde böyle şeyler yapmazdım kolay kolay ama Yeri'nin panik dolu yüzünü görmek beni fazlaca kötü etkilemişti ve bir şekilde bu hacker muhabbetini unutturmam lazım diye düşündüm.

Biz bahçede Yeriyle sarılmaya devam ederken Chanyeol'lerin yanımıza gelmesiyle 2 odun olarak gerçekten romantikleşebildiğimiz belkide ilk ve tek ânın  içine edilmişti.

"WOW! O NEYDİ LAN?" Wendy hala şoku atlatamayarak yanımıza iyice yaklaştı.
Yerimle sarılma faslımızı durdurup.
Az önce olayları yeni yeni idrak etmeye başladık.
"Sehun baban sıçacak ağzına." Suho tüm haklılığıyla yanımıza geldiğinde.
İreneda Suhoyla aynı edayla "Siz salaksınız" bakışlarıyla yanımızda bitti.

Yeri bir yandan eliyle beni gösterirken,
"Ben bir şey yapmadım ki bu manyak karıştırdı ortalığı."

"Her neyse babamın beni azarlayacağını sanmıyorum aksine hâk verecektir...Ve şimdi gidip bize izin belgesi vermesi için Joon hocaya yalvarmaya ne dersin Kim Yerim."

"Ne karaktersiz birisin sen aw az önce müdür başta olmak üzere Joon hocada dahil bütün hocalara bağırdın. Hem izin belgesi alıp ne yapacağız ki?"

"Joon hocaya değildi o laflarım Joon hoca bizi sever bilirsin. Ayrıca izin belgesi alıp Seul sokaklarında birazcık rahatlamaya ihtiyacımız var he birde burada kalırsak gün boyu bize garip garip bakacaklar hocalar bir şeyler ima edip duracaklar ve sinir krizi geçirmeden durabilmeyi başaracak mısın sanıyorsun?"

"Öf iyi tamam ya gidelim hadi."dedi Yeri ellerini teslim olurcasına kaldırırken.
Yeriyle okul binasına girmek için yöneldiğimizde Seulgi ve Kai'nin arkamızdan dediklerini duyabiliyorduk.
Seulgi "Tanrım, cidden kafayı yemişler gibi davranıyorlar belki okuldan atılacaklar." derken. Kai daha çok bizim gibi düşünerek, "Hah! Siktir et hadi gel bizde Joon hocaya yalvarıp izin belgesi alalım sevgilim."

"Bakın şimdi benide özendirdiniz. Joy,Wendy ve Chanyeol gelmeye ne dersiniz?" Baekhyun hevesle konuştuğunda Joy,Chanyeol ve Wendy hatta diğerleride kafalarını olumlu anlamda sallayıp topluca peşimizden geldiler.

____________
"Çocuklar siz kafayı mı yediniz 14 kişisiniz hepinize birden nasıl izin vereyim?"
Joon hocaya yavru kedi bakışlarımızı yolluyorduk buna dayanamayacağını biliyorduk.

"Ah! Hergeleler sizi şu bakışlarınız olmasa çoktan başka bir okula nakil etmiştim sizi gidin hadi. Ama bana bakın saçma sapan bir şey daha yapmak yok anlaşıldı mı? Zaten şu hacker muhabbetiyle uğraşacağım şimdi extra bir şey daha çıkarmayın başıma."
Joon hoca bizi her halde destekleyen müdür yardımcısıydı okulda hocalardan bir tek onu seviyorduk.
Aldığımız iznin sevinciyle okuldan adeta uçarak çıktığımızda meydanda toplandık.
"Hadi dağılıp gezelim.Belli ki aramızda yalnız kalmak isteyenler var." Dedi Kyungsoo gözlerini devirerek, köşede birbirine öpücük atan Kai ve Seulgiyi göstererek.
Dağılıp Yeriyle baş başa kaldığımızda.
Öncelikle manyak gibi aç olduğumdan onu hot dog satan standa sürükledim.
Bir yere oturup hot doglarımızı yemeye başladık.
Yeri iştahlı iştahlı hot doga bakarken bir yandanda annesinden şikayet ediyordu "Ay annem bunlardan yememe küçükken izin vermezdi bir şekilde sağlıksız bulurdu.Ama ortaokula geldiğimde ondan gizli alıp yemeye başladım."dedi ve sevimli bir şekilde güldü.

"Sanırım her anne aynı benim annemde hiç izin vermiyordu ancak babamı kandırıp bana almasını sağlıyordum hep annem çok kızıyordu ama babam bana kıyamayıp her haftasonu mutlaka alıyordu."

"Hot doglarımızı yedikten sonra ne yapacağız?" diye sordu Yeri hot dogundan bir ısırık daha alıp.
"Bence korku tüneline girmeliyiz. Senin korkup kucağıma atlamanı falan bekliyorum."

THE HACKER (HUNRİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin