9.Bölüm

19 4 0
                                    

"Kim Yerim'in babası değil mi o?"

"A hoşgeldiniz efendim buyrun geçin oturalım." dedi müdür gülümseyerek yalakalık yaptığı her halinden belli oluyordu.
"Lafı fazla uzatmayacağım kızıma verdiğiniz cezanın aynısını kavga ettiği kızada vermenizi istiyorum kızımı kışkırtmış ve benim kızım 15 gün uzaklaştırma alırken o sadece tutanak almış. Bu resmen adaletsizlik ya kızımada tutanak cezası verirsiniz ya da Shuhuada aynı cezayı alır aksi takdirde okula yaptığım tüm bağışları keseceğim.Ayrıca Yeri'nin kaydınıda alın lütfen."

"Efendim konuşabiliriz."

"KONUŞMAK YERİNE DEDİKLERİMDEN HERHANGİ BİRİSİNİ YAP!"

"Tamam sakin olun lütfen."
Tam o sırada kapı tıklatıldı içeriye küçük sınıflardan okulun sessiz kızı Chaeryoung girdiğinde müdürüne ve Yeri'nin babasını saygıyla selamlayıp konuşmaya başladı.
"Hocam Yeri haklı kavga'nın videosunu kaydetmiştim, bunu daha önce  size vermeye korktum çünkü Shuhua ya da arkadaşlarından birinin bir şeyler yapabileceklerini düşündüm. Her neyse videoda tüm kavga anları var Shuhua Yeriye hakaret ediyor ve onu ittiriyor ardından Yeri kendini korumak için ona vuruyor. Video burada."
Diyip telefonu uzattı müdüre müdür dikkatlice videoyu izledikten sonra.

"Çok özür dilerim efendim kızınızı kanıt olmadan yargılamamalıydım ikisinede tutanak tutacağım sadece Yeri okulumuzun parlak öğrencilerinden onun sicilini berbat etmek istemem."

"Evet hallettiğimize göre ben gidiyorum."diyip ayaklandı adam.
Koridordan geldiğindeki gibi havasıyla geçerken Sehunda dahil şaşkınlıkla gözlerini büyütüp olduğu yere sindiler.

Sehun
Adam'ın asaletli görüntüsünden şaşkınlıkla sindiğim yerden kendimi düzelttim o adam bir anda yanıma gelince.İkinci bir şok yaşayınca adam konuşmaya başladı.
"Sen Kim Yerim'in arkadaşlarındansın değil mi?"

"Evet efendim ama siz beni nereden tanıyorsunuz?"

"Bir tanecik kızım var etrafında kim var bilmeliydim tabikide Yeri'nin instagramda takip ettiği kişilere baktım. Adın neydi senin?"
Kızının takip ettiklerine bakmak mı? Yeri cidden babana çekmişsin her boku karıştır her boku.

"Evet haklısınız ben olsam bende bakardım."
Yeri'nin babası bana ters ters baktığında saçmaladığımı fark edip.
"Evet efendim ben Oh Sehun."

"Yerim'in yanına gidemiyorum şuan cezasını tutanağa çevirdiklerini söylersin Chaeryoung diye bir kız kavganın bir videosunu çekmiş onu getirdi."

"Söylerim tabiki.İyi günler."saygıyla önüme eğilip okuldan çıktım. Ve yatakhaneye doğru koşmaya başladım Yeri umarım şuan odada Shuhuaları dövmüyordur manyağı yeni cezadan kurtardık almasa bari başına bir tane daha.
Odasının önüne gelip kapıyı tıklattığımda.Kapıyı açan Shuhuaydı.
"Ne var?"dedi sinirle.
"Yeri nerede?"

"Az önce saçma sapan şeyler söyleyip gitti. Herhalde hala 15 gün boyunca uzaklaştırma almasını yediremiyor bavuluyla gelmiş birde manyak."
Yeri Shuhuaya garip bakışlar atarak kapıya doğru geldiğinde,
"Ne yalan söylüyorsun çocuğa be burdayım Sehun ne var?"

Shuhuaya imalı bir şekilde bakarak,
"Artık 15 gün uzaklaştırma gibi bir cezan yok alt sınıflardan bir öğrenci kavganızın videosunu çekmiş sana dedikleri falan ortada bu yüzden cezanı tutanağa çevirdiler baban ben yetişemeyeceğim sen haber verirsin Yeriye dedi."
Gözleri sevinçle açıldı. Shuhua'ya ise bir şok gelmişti ve donup kalmıştı.

Sözlerime şu şekilde devam ettim.
"Hazırsan gel birlikte okula geçelim."
Kafasını sallayıp  içeriye girdi çantasını aldığında şoka girmiş Shuhuayı hafifçe ittirip yanıma geldi.
Shuhua en sonunda bağırarak, "Videoyu kim çekmiş?"

THE HACKER (HUNRİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin