Yeri
Selam ben Yeri bir dakika az sonra bahsediceklerime göre bu baya sevimli bir giriş oldu neyse hacker'ım 12.sınıfa gidiyorum ve okulda dönen her şeyden haberim var öğretmenler arasında geçenlerden bile ama bildiğimi kimse bilmiyor:) Evet baya korkunç ama yapması eğlenceli.Yakalansam işin ciddi sonuçları olduğunu farkındayım ama eğlenceli:)Okulda aslında hacker olduğumu kanıtlarıyla bilen 4-5 kişi var hepside yanıma gelip "Hacker olduğunu biliyorum" dedi.Bende onlara "Bende sizin şu boku yediğinizi biliyorum" dedim:)O yüzden susup salağa yatıyorlar.
Kızlarla kantinde oturuyorduk.
Büyük bıkkınlıkla Joy "Lan ben Fizik sınavından yine çakmışım off ya." diyerek yanımıza oturdu.
"Joy diğerlerini bilmiyorumda buna baya çalışmıştın bir şey olmaz boşver"dedi Wendy Joyun sırtını sıvazlarken."Aa siz şeyi duydunuz mu Sehun ve Shuhua sevgiliymiş."
"Sehun kim lan?"diye şaşkınlıkla sorduğumda.
Joy bir anlık gözünü devirip nasıl bilmiyorsun der gibi baktı.
Ve anlatmaya başladı "Hani şu uzun boylu yakışıklı kahverengi saçlı bir çocuk""Yok çıkaramadım"dediğimde ise 4'üde bana aynı anda göz devirdi.
Seulgi gözlerini büyüterek oturuşunu dikleştirdi.
"Arkana bak Sehun geliyor."
Sandalyemden hızlıca dönüp arkama baktım.
"Bu çocuk Shuhuayla çıkıyorsa net maldır."dedim kendimi tutamayarak."Tamam Shuhuayla aramız kötü olabilir ama güzel kız yani öylede deme kanka çarpılcan"
Wendy'e göz devirdim.Ve benim konuşmama devam edermişçesine Joy konuşmaya başladı "Ay itici bir kere zaten uğraşıp duruyor bizimlede"Tam o sırada bir şey oldu yangın alarmı çalmaya başladı.Başımızdan aşağı su yağmur gibi dökülürken feci derecede ıslanıyorduk.Bazı öğrenciler aceleyle çıkışa ilerledikleri için kapıda sıkışıklık olmuştu ve biz en arkada olduğumuz için ıslanmaya devam ediyorduk.
En sonunda alarm durdu ve bizde dışarıya çıktık.
Biraz sonra müdürde ıslanarak dışarı çıktığında herkesin gülmesini bastırma isteği artmıştı.Neden gülme geliyor çünkü ortada yangın yok."Hangi gerizekalı alarmın altında sigara içti? Çocuklar gördüğüm kadarıyla gerçek bir yangın olmadığını anladınız.Yapanı bulduğumda cezası cidden ağır olacak.Neyse hepiniz sırılsıklamsınız zaten son 1 dersiniz kalmıştı.Eşyalarınızı yukarıdan alıp eve gidebilirsiniz."
Herkes yeniden koşuşturarak içeri girdi ama yer betondu ve az önce ıslanmıştı.
Bu yüzden 4-5 kişi kayıp düştü.
Bunların içine Seulgide dahil.
"Ya popo kemiğim kırıldı ya da ayağım burkuldu.İnşallah 2.ihtimaldir."
İrene onu kahkaha atarak yerden kaldırdı.
"İrene sen Seulgiyle aşağıya in yeniden çıkmasın yukarı şimdi biz ikinizin çantasınıda indiririz."
Benim dediğimi diğerleride onayladığında hızlıca yukarı çıkıp çantaları aldık.
Tekrardan aşağıya indiğimizde bir kez daha ortalık karışmıştı kavga olduğunu uzaktan bakınca anlamıştık.
Yuqi ve Yeji bağırışıyordu.
Yuqi Shuhua'nın kankasıydı bu yüzden onuda çok sevdiğim söylenemezdi.
Kalabalığın arasından hızlıca çıkıp hepimiz evlerimize doğru yürümeye başladık."Yalnız Sehunu hiç Shuhua'nın yanında görmedim.Daha öncede görmedim.Sevgili olduklarına emin miyiz?"dedi Wendy saçlarını topuz bir şekilde toplarken.
"Direkt arkadaşı söyledi diyorum Suho."
İrene'nın dediğiyle.
Seulgi piç smile atarak yolda İrene'nın yanına geçti.
"Suhoyla senin ne işin vardı ki?""Çocukla aynı sınıftayız ve önümde oturuyor.Bir şey için yardım istedi.Sonra zaten yanında da Baekhyun oturuyor benimle konuşurken sohbet arasında ağızlarından kaçırdılar.Ama tüm okulun haberi varmış teneffüste bunu öğrendim yani başka birisi öğrenip yaydı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE HACKER (HUNRİ)
FanficSelam ben Yeri Hacker'ım aynı zamanda bir liseliyim 12.sınıfa gidiyorum.Okuldaki çoğu kişinin sırlarını biliyorum ama bildiğimi kimse bilmiyor.Evet bu korkunç ama eğlenceli.Bir anda hiç tanımadığım bir çocukla yolum bir şekilde kesişti diyelim:)