Yeri
"Evlerinize gidip haftasonu boyunca yatacaksınız hepiniz ben ise TmaxSoft'a gidip staj göreceğim." Dedim isyan edercesine."Aww kıyamam bebeğime" Wendy bebek gibi beni severken Sehun ufak bir kahkaha attı. "Yeri cidden sıçtın Do Bong Soon abla ve babam canına okuyacaklar."
"Deme onu deme."
Birlikte eve doğru yürüyorduk ben yarın olacaklar hakkında yakınırken Sehunlar benimle dalga geçiyorlardı.
Sehun'nun yanımda yürürken aramızdaki boy farkını tekrar fark etmemle kahkahamı bastırmaya çalıştım Sehun'nun bacak boyuna tekabül ediyordum neredeyse. Ona karşı bakışlarımı fark etmiş olacak ki.
"Beni mi kesiyorsun sen? Doğru beni herkes süzmek ister haklısın Yeri.""Ne alakası var be manyak."
"Aaa Yeri hadi ama götüm güzel kabul et."
"Ben oraya mı baktım aramızdaki boy farkına bakıyordum."
"Sarıldığımızda başının kalbime gelme ihtimali yüzünden mi yah çok romantiksin şapşik."
"Sehun salak salak hareketler yapma lan baktım işte öylesine."
"Naif bir kızla değilde alfa bir kızla flörtleşmek benim tercihimdi."
"Hah flörtmüş götüm."
"Neyiz o zaman?"
"Ben seni arkadaş olarak görüyorum Sehun."
"Acımadı." İrene kaos çıkartmak istercesine bağırdığında Sehun'nun gözlerindeki hayal kırıklığını görebiliyordum.
"Şaka yaptım lan tamam." dedim gülerek.
"Cidden kalbime iniyordu."
"Hıı..niye ki?""Yeri salak mısın taklit mi yapıyorsun güzelim."
Gülerek cevap verdim sadece sorusuna tabikide birbirimizden hoşlandığımızı biliyorduk bunu sözel olarak ifade etmemiş olsakta birbirimize karşı tavırlarımızdan anlamak zor değildi ama garip bir şekilde ne o, ne ben asla sevgili olmak için bir şey yapmıyorduk.
Arada hep düşünürdüm insanlar nasıl sevgili oluyor acaba hani "Hadi sevgili olalım." "Hadi" şeklinde falan mı? Bunu ciddi ciddi düşünüyorum bu arada.Sanırım Sehunda aynı şekilde olduğundan bir şey diyemiyorduk.
Amaan her neyse çokta önemli değildi günler geçtikçe daha da yakınlaşıyorduk zaten.____________
Ertesi gün
"Ben Do Bong Soon senin buradaki hocanım ve şimdi şunların fotokopisini çek."Yanındaki masanın üzerindeki bilgisayarı gösterdi 9383849494 sayfa fotokopi çıkartmam gerekiyordu tam delirmelik.
Fotokopileri çıkartmaya başladım o sırada telefonumdan mesajlar geliyordu ama bakamıyordum çünkü Bong Soon sert birine benziyordu ilk günden azar yemeye hiç gerek yoktu.
Bong Soon'nun masasından kalktığı bir yerde mesajları açtım.Sehun:Şuan canına okunuyor dimi.
WOSHSLSBSKSBKSBSHSBSHSJSHSJS
Sehun:Telefona bakamıyorsun çünkü kızarlar diye korkuyorsun APSBSKSBSKABAKSBSJSHJSJS.
Sehun:Umarım çok sürünmezsin.Yeri:Piç dalga geçmeye mi geldin?
Sehun:Hayır asıl amacım o değildi az önce çok değişik bir şey oldu yolda yürüyordum sonra bir tane çalışan geldi oyunculuk şirketlerinden birinin çalışanıymış beni seçmelerde görmek istediğini söyledi çünkü yüzüm bir dizide oynamak için fazla uygunmuş 😏.
Yeri:NE?!?!?!?!
Sehun:Şimdi niye kalbine indi aw bir anda.
Yeri:Tamam açıkça söyleyeceğim şimdi ben seni başka kızlarla öpüşürken mi göreceğim Sehun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE HACKER (HUNRİ)
FanfictionSelam ben Yeri Hacker'ım aynı zamanda bir liseliyim 12.sınıfa gidiyorum.Okuldaki çoğu kişinin sırlarını biliyorum ama bildiğimi kimse bilmiyor.Evet bu korkunç ama eğlenceli.Bir anda hiç tanımadığım bir çocukla yolum bir şekilde kesişti diyelim:)