4.Bölüm

34 3 0
                                    

Yeri
"Sehun bir daha soruyorum şüphelendiğin biri var mı?"

"Ortaklar dedik ya."

"Tamamda 3 ortak var bunlardan hangisi?"

"Nerden biliyim hepsi olur gibi."

"Off bak iyi hatırlamaya çalış dikkatini çeken herhangi bir olay falan."

"Bay Park varya o galiba çünkü onu yok edeceğim yerin dibine giricek falan diyordu bir ara öyle bir telefon konuşmasını dinlemiştim."

"Tamam şimdi adama gidip itiraf mı ettirmeye çalışıcaz."

"Hayır onu tehdit etmemiz lazım bir şeyle."

"O zaman onu araştırıyoruz bir boklarını bulmaya çalışıyoruz doğru mu anlıyorum?"

"Aynen öyle ben hiçbir şeyine denk gelmedim bilmiyorum."

"Tamam anlattığın gibi pisliğin tekiyse mutlaka onu tutuşturucak bir şeyler buluruz."
Sonra ekledim,
"Ben artık gideyim saat geç olmuş zaten"

"Yemeğe kal saat zaten 6 annem hazırlamıştır."

"Ama çok geç olmaz mı?"

"Hayır yemek yedikten sonra ben bırakırım seni.Saatlerdir sende bir şey yemedin açsındır."

"Peki."
Birlikte aşağıya indiğimizde cidden sofra bir sürü yemekle donatılmıştı.
"Anladı mı sonunda bizim kereta bir şeyler."

"Hee...tabi tabi tam benim gibi bir öğretmene ihtiyacı varmış."

"Yaa sevgili anlatınca işte böyle garip oluyor o kontes hocalar gibi anlatmıyor."

Sehuna gülümseyerek baktığımda, bazı zamanlarda çok sevimli olduğunu fark ettim.Böyle çocuk gibi.

____________
Yeri
"Hava baya soğumuş sana hırkalarımdan getiricem bekle beni burda."Sehun yeniden yukarı çıktı 5 dakika sonra elinde siyah bir kapşonluyla indi.
"Kimin bu be hayvan kadar."

"Annemi gördün minicik kadın, tabikide benim."

____________
Yeri
Sabah Sehun'nun görüntülü aramasıyla uyandım.
"Sabah sabah görüntülü yanlışlıkla mı aradın?"

"Hayır yanlışlıkla değil bilerek , corona olmuşumda 14 gün hastanedeyim."

"Corona oldum ne demek lan?"

"Geçen hafta test vermiştim sonucu 1 hafta sonra çıktı o sırada da test verdiğimi unutmuşum belirtimde yok zaten ama yinede hastaneye çağırdılar sana şey dicem dün yakın oturduk sarıldık falan sende gelip test ver geldiğinde hemşiremden bana not göndermeyi unutma morale ihtiyacım var şuan."

"Sevgilin göndersin sana notunu ayrıca sana ne olabilir ki şuan belirtim yok diyorsun."

"Bu arada okulun haberi var temas grubumdan sana uzaylı gibi davranabilir idaredekiler haberin olsun."

"Sehun delirtçeksin beni ya test verdiğini nasıl hiçbirimize söylemezsin."

"Unuttum diyorum lan."

"Belirtin yoksa niye test verdin."

"1 hafta önce amcamda  çıkmışta bizde onlarlaydık teşhisi konmadan 3 gün önce falan bulaştırmış 5 dakikada."

"Tamam test verip giderim zaten okulada.Annen test vermiş miydi?"

"Tabiki ama onun ki negatif çıktı evde şuan bana yemek yapıyor."

"Nasıl göndercek ki."

"Hemşiremden, istersen sende gönderebilirsin tabi."

"Lan ben yumurta kıramıyorum ne yemeği.Neyse okula geç kalıyorum erken çıkıp testte veriyim bari görüşürüz."

THE HACKER (HUNRİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin