Yerim
Her zaman ki gibi formalarımı giymiş saçlarımı toplamış ve okula gelmiştim.Aşırı derecede uykum olduğundan esneye esneye binaya giriyordum.
Sınıfıma giderken birden bir odaya çekildim.Sehun tam karşımda duruyordu.Sol bileğimi tutuyordu.Sırtım kapıya çarptı.Bileğimi bıraktı.
Bir elini belimin bir yanına dayamıştı diğer elinide aynı hizada diğer yanına getirmişti ve kapıyı kilitliyordu.Fazlasıyla yakındık ve parfüm kokusu burnuma çok feci geliyordu.
Kapıyı kilitleyip benden uzaklaştı.Sonra şaka yapıyormuş gibi ciddi bir şekilde "Biraz sert oldu kusura bakma."dedi.
Beni kilitlediği oda temizlik eşyalarının bulunduğu bir odaydı eski bir sıra vardı.Geçip oraya oturdu.Sonra eliyle yanını işaret ettiğinde,yanına oturdum.İnanın ne olduğu hakkında bir fikrim yok.
"Ben Sehun biliyorsundur zaten.""Evet biliyorum ama niye burdayız bunu açıklayacak mısın?"
"Sende Yerisin.Ben senin hacker olduğunu biliyorum Yeri."
Al işte yine aynı bok biri hacker olduğumu öğrendi ve tehdit edicek beni.
"Al işte, Sehun illegal bir iş yapıcağını biliyorum ve eğer hacker olduğumu okula söylersen bende senin illegal bir iş yaptığını söylerim.""Dur lan bir dakika sen benim illegal iş yapıcağımı nerden biliyorsun?"gözleri yuvalarından fırlayacakmış gibi açılmıştı.
"Hackerım ya telefonuna sızdım dün."
"Neyse benim derdim seni şikayet etmek falan değil bana yardım etmeni istiyorum senden."
"Ne için."
"Şirketin bilgisayarından silinmiş dosyalar görüntülere falan ulaşabilir misin?"
"Ulaşabilirim ama ne için Sehun?"
"Babam hapishanede,ortakları
iftira attı şirketin gelirini ortaklarından biri hortumluyordu o piç kimse suçu babama attı.Yerim babam böyle bir şey yapmış olamaz.Kesinlikle bir bok var bana yardım et istediğin ne varsa yaparım gerçekten.""Peki cidden baban yapmışsa ne olacak?"
Sehun sorumla yeniden afalladı böyle bir ihtimalin olduğunu kendine itiraf edemiyordu büyük ihtimal.
"O zaman bir şey yapmayız cezasını çeker.""Ama eminsen yani Sehun kendimi tehlikeye atamam."
"Salak atmışsın zaten atıcağın kadar her bokumuzu biliyorsun.""Öf tamam yardım ederim.Peki benim hacker olduğumu kimden öğrendin?"
Gülümsemeye başladı.Gülüşü güzeldi.
"Soyeonla geçen gün konuşurken duydum seni tehdit ediyordu sende onun bir sırrını yayıcağını söyledin. Geçen gün dediğim 1 ay önce telefonuma sızdığına göre anlattığım planı 1 aydır planlıyor olduğumu biliyorsundur.""Soyeon extra gelip sana bir şey anlatmadı yani."
"Hayır diyorum."
"Peki sana nasıl güvenicem babanı kurtardık sonra gittin anlattın herkese."
"İnan böyle bir derdim olmaz.Babamı kurtarmak istiyorum sadece bir an önce."
"Tamam anlaştık o zaman."Elimi uzattığımda o da elimi gülerek sıktı.
"Yerim bir şey daha istiycem."sonra devam etti.
"Sevgilim olsana""Yok ebenin..." ediceğim küfürü fark edip hızlıca kendimi susturdum.
"Şimdi biz bu babamı kurtarmaya çalışırken ikide bir benimle buluşucaksın.Okuldan biri görürse çok şüphe çekeriz bir anda birbirimizi tanımıyorduk ama sonra bir anda sürekli buluşur olduk bak sen."
"Doğru diyorsun şüphe çekeriz ama sen Shuhuayla sevgilisin."
"Konuştum onunla biliyor bizim numara yapıcağımızı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE HACKER (HUNRİ)
FanfictionSelam ben Yeri Hacker'ım aynı zamanda bir liseliyim 12.sınıfa gidiyorum.Okuldaki çoğu kişinin sırlarını biliyorum ama bildiğimi kimse bilmiyor.Evet bu korkunç ama eğlenceli.Bir anda hiç tanımadığım bir çocukla yolum bir şekilde kesişti diyelim:)