Yeri
Artık kızlarda biliyordu.Hacker olduğumu Sehunun babasını kurtarmak için Sehunla sevgili numarası yapmak zorunda kalmamı.
"Kim biliyor başka?"dedi Wendy masamın üzerindeki bilgisayara dalgın dalgın bakarken.
"Neyi"dedim anlamaz anlamaz Wendye bakarak.
"Hacker olduğunu."diye cevapladı kafasını çevirmeden."Kyungsoo,Sehun ama Sehun ne şekilde biliyor bilmiyorum ama Kyungsoodan sır çıkmaz diye Sehun ona anlatmış.Onun dışında Soyeon,BM,Lisa,Namjoon ve Taehyung"
"E hepsi neden saklıyor?"Joy oturuşunu dikleştirdiğinde niye bunu hazır şüphelenmemişken itiraf ettiğime baya sövdüm ama şu yaptığımız konuşma eninde sonunda gerçekleşecekti.
"Sırlarını biliyorum ayrıca içlerinden biri hacker ve aslında onlarda benim gibi gizli olarak öğrencilerin telefon ve bilgisayarlarına sızıyorlar bence ayrıca bir grup olarak ilerliyorlar bana tek tek gelme sebepleri onlar hakkında neyi öğrendiğim olabilir."
"Yani okulda bir hacker daha var diyorsun peki o gruptakilerin nelerini biliyorsun?"
"Soyeon Namjoonu aldatıyor.Wooziyle,Namjoonda Soyeonu Hwasayla aldatıyor.BM'in ciddi bir kopya çekme olayı var kütüphanedeki çalışanlardan birini maaşa bağlamış piç her sınav saati kütüphanedeki çalışan BM e kopya veriyor bu yüzden sınavlarda hep kulağında airpods var.BM'in kankaları olarak J-Seph,Somin ve Jiwooda aynı şeyden faydalanıyor bu 4'lünün okulda sürekli 1.olması son sınıf olduğumuz için sadece onların kapılarına üniversitelerin yığılması bu yüzden, geleceğimizle oynuyor resmen piç."
"Lisa ve Taehyung?"
"Onların bir şeyleri yok diyorum ya onlar en son geldiler ve hacker olduğunu biliyorum dediler bende bir şey diyemedim ama sonuç olarak şikayet etmediler demek ki bizim hakkımızda bir boklar biliyor mu diye yoklamaya gelmişler."
"Eğer yakalanırsan ağır cezaları olucağını biliyorsun dimi helede hocaların bile telefonlarına bilgisayarlarına sızıyorken."İrene bana olucakları hatırlattığında sebepsiz ürperdim.Yakalanırsam işim gerçektende yaştı.Üniversiteye bile alınamayabilirdim.Sicilim kirlenirdi ve bu sadece eğitim hayatımıda etkilemezdi iş hayatımda da sicilimde hep bu gözükürdü.Belkide Sehunun babasını kurtardıktan sonra bunu yapmaya devam etmemeliydim.Ya da en azından yararlı bir şeyler için kullanabilirdim.
"Sehunun babasını kurtarayım bu ilgimi daha mantıklı ve iyi alanlara kullanacağım yaptığım çok çok yanlış bir şey ve yakalanırsam cidden çok kötü."
"Bunu cidden 3 senede anca mı fark ettin Yeri."dedi Seulgi sinirle benim için endişelendiği belliydi.
"Peki Sehunun gerçek sevgilisi Shuhuaysa o seninle rol yapmasına nasıl izin verdi?"Ciddi manada bana sorgu çekiyorlardı şuan.
"O kısmı Sehun halletti.Bilmiyorum ama sorun çıkardı."
O günden beri cidden hiç kimsenin telefonuna sızmadım biliyor musunuz?Yapmak istedim ama yapamadım yaptığım şey anca dank etmişti sanırım.
Hatta şuan Sehun'u yarı yolda bırakmıycağımı bilsem şuan arayıp yapmak istemediğimi söylerdim ama olmuştu bir kere.
Kızlarla konuşmamızın üzerinden 15 gün geçmişti Sehun iyileşmişti testi negatif çıkmıştı ve bugün hastaneden çıkıyordu.Tamamiyle iyileşmişti ve yarında okula dönecekti.
Telefonumun çalmasıyla telefonuma uzandım arayan kişi Jungkooktu."Efendim."
"Yeri şey diyecektim biz buluşacağızda yani Wendyler falanda gelecek birde Jiminler,Jennie falanda var gelir misin?"
"He gelebilirim nerde buluşacaksınız?"
"Lisa'nın evini biliyor musun?"
"Sitenin sonlarına doğru dimi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE HACKER (HUNRİ)
FanfictionSelam ben Yeri Hacker'ım aynı zamanda bir liseliyim 12.sınıfa gidiyorum.Okuldaki çoğu kişinin sırlarını biliyorum ama bildiğimi kimse bilmiyor.Evet bu korkunç ama eğlenceli.Bir anda hiç tanımadığım bir çocukla yolum bir şekilde kesişti diyelim:)