-2-

974 56 49
                                    

"Bu imkansız."

"Demek ki değilmiş."

Sesler kulağına kesik kesik ulaşırken, gözlerini açmakta zorlanıyordu. Hayır, bilinci daha tam olarak kendine gelmemişti.

"Bu kehaneti duymuştum ancak gerçek olabileceğini düşünmemiştim"

"Uyandığı zaman, ona bunu nasıl anlatmayı planlıyorsunuz eski dostlarım."

Ve en sonunda gözlerini açabilecek duruma gelmişti. Yeşil gözlerini yavaşça açtıktan sonra etrafına bakındı, her şey daha net geliyordu.

"Sanırım bunu düşünmek için çok geç çünkü kızıl uyandı."

Sadece görüntüler de değil, sesler de daha netti.

"Rose."

Herkes kızıl kızın başında toplandığı zaman, ilk başta anlamazcasına onlara baktı, anılar zihninde belirirken, neler olduğunu daha net idrak etmeye başladı. Sesler, görüntüler... Ve şimdi gelen delicesine kan içme isteği. Bir vampir olmuştu.

"Lilith-"

"Öldüm, değil mi?"

Stefan kafasını olumlu anlamda salladığı zaman, kızıl kız düşüncesinin doğruluğu karşısında sadece kafasını salladı. Gözleri, tanımadığı ancak vampir olmadığını anladığı kızda dururken hızla konuştu ;

"Uzaklaş, uzaklaşman gerek."

Kız ne başta anlamadığını belli edercesine baktı ona, ancak kızın yeni dönüşmüş bir vampir olduğunu hatırladığı zaman, birkaç adım geri çekildi ve duvara yaslandı. Caroline, hızla Lilith için bir kan torbası getirdi.

"Teşekkür ederim Care..."

Kanın kokusu ve görüntüsü gerçekten cezbedici geliyordu, hızla kanı içmeye başladı, mükemmel bir histi. Kan torbası bittiği zaman, gözlerini herkesin üzerinde dolaştırdı ve en sonunda Salvatore Kardeşlerde durdu. Her an birinin üstüne saldırmaktan korkuyordu, kendini elinden geldiğinde koltuğa bastırdı.

"Bilincim tam olarak açılmamışken, bir kehanetten bahsettiğinizi duydum. Neler oluyor?"

Herkes birbirine baktığı zaman, duvara yaslanmış olan kız konuşmaya başladı.

"Öncelikle merhaba, ben Hazel Afrodit Creswell. Kehanete gelirsek, Kâfirleri duymuş olduğunu düşünüyorum, bu kehanet, onların lideri, Lily Salvatore tarafından ortaya atılmış bir kehanet. Cadı-Vampir melezleri ile alakalı. Normalde, cadı-vampir melezleri normal cadılar olmazlar. Vampir oldukları zaman büyü güçlerini kaybetmezler ancak sifon cadı olurlar yani kendi büyülerine sahip olmazlar ve sihirli eşya veya kişilerden güç alırlar. Kehanete göre ise, cadı olan bir kız, 17 yaşında vampire dönüşecek, bir melez olacak, ancak normalin aksine kendi cadılık güçlerine sahip olacak, bunun bedeli olarak, doğuştan sahip olduğu lanet açığa çıkacak. Lanetli bir cadı-vampir melezi olacak."

Kızıl kız, Hazel'in konuşmasını ağzı açık bir şekilde dinledi, en sonunda kafasını anladığını belirtircesine salladı.

"Devamı olduğunu düşünüyorum, haksız mıyım?"

Herkes tekrardan birbirine baktığı zaman Stefan konuştu ;

"Bu biraz karışık."

"Köken vampirlerle, bir cadıyla ve normal vampirler dolu bir evdeyim, vampirlerle yaşıyorum ve bir vampir oldum, bence söyleyeceğiniz her neyse bunu kaldırabilirim."

Stefan derin bir nefes alarak diğerlerine baktı. Klaus ve Caroline ona 'yap artık' dercesine bakıyorlardı, diğerleri ise tepki vermiyordu.

"Kehanet yüzyıllardır var ve cidden çok hızlı yayılmıştı, herkes o kişinin doğmasını bekliyordu... Avcılar onu avlamak istiyordu. Çoğu onun doğumunu bile göremedi ancak çocukları, torunları... Onlar bu şansı yakaladılar. Hatırlıyor musun, bizimle ilk tanıştığın gün - biz seni doğduğun andan beri tanısak bile tanışma fırsatımız olmamıştı.- birilerinden kaçıyordunuz. Kaçıyordunuz çünkü avcılar sizi bulmuştu. O bize... Kehanete geçen kişinin sen olduğunu söylemişti, o yüzden 5 yaşına kadar herkesten ve her şeyden uzaktın... O yüzden avcılar hep peşindeydi."

«Red Riding Hood» Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin