-Finale-

303 17 0
                                    

-10 yıl sonra-

Kızıl melez, nöbetinin bitmesine saatler kala, bir vaka daha gelmemesi umuduyla ameliyattan çıktı. Kalp-Damar Cerrahı olmak her zaman ameliyatta olmakla neredeyse aynı şeydi ancak Lilith bunu seviyordu. Hayat kurtarmayı ve insanları mutlu etmeyi seviyordu. Hastanın yakınları tepesinde bittiği zaman onlara hafifçe gülümsedi.

"Kurşunu çıkardık ve iç kanamayı da durdurduk. Yoğun bakıma alıp müşahede altında tutacağız, bu ilk yirmi dört saat içinde ani bir değişiklik olmazsa endişelenmeniz gereken hiçbir şey yok demektir. Geçmiş olsun."

Odasına doğru yol alırken bir melez olmasına rağmen ağrıyan başına küfür etti. Bu hafta eve neredeyse hiç gidememişti ve fazlasıyla yorgundu. Kapısı tıklatıldığında oraya döndü.

"Girin."

Kapısı hafifçe açılıp bir kadın yanında küçük bir çocukla girdiği zaman duruşunu düzeltti.

"Uzm. Dr. Lilith Mikaelson ile randevumuz vardı da."

"Oturun lütfen."

Lilith artık değişmiş soyadını duymaya alışıyordu, bu yüzden bir öncekiler gibi şaşkın karşılamamıştı hastasını.

"Ultrason sonucuma baktırmak için gelmiştim."

Sabahın bu saatinde mi diye düşünmeden edemedi Lilith. Saat daha yedi bile olmamıştı. Kadının elindeki dosyayı alarak filmlere baktı. Hiçbir anormallik yoktu.

"Hiçbir anormalite göremiyorum, bu ultrason filmlerini ne için ve ne zaman çektirdiniz acaba?"

"Bir hafta oldu, düzenli kontrole giderim de."

Lilith kafa sallayarak sonuçları kadına geri verdi ve dosyasına bakındı.

"Düzenli kontrole gitme sebebiniz ailenizdeki kalp rahatsızlıkları tahminimce."

"Evet."

Kızıl melez anladığını belirtircesine kafa salladı.

"Hayır, filmlerde hiçbir sorun yok ve dosyaya bakılırsa kan değerleriniz de fazlasıyla normal."

"Emin misiniz?"

Kadının sorusuyla Lilith kaşlarını çattı.

"Evet, niye sordunuz?"

"Açıkçası çok genç gözüküyorsunuz, sözünüze pek itimat edemiyorum."

Lilith hafifçe güldü.

"Merak etmeyin, uzmanlığımı yaptım."

Kadın güvensiz bir bakış atarak tekrar konuştu ;

"Bilemiyorum çok toy duruyorsunuz."

Lilith derin bir nefes aldı, bir haftadır neredeyse her gün kendisine nöbet yazdırmıştı böylece izne daha kolay ayrılabilecekti ve bugün, daha ameliyattan çıkalı on beş dakika bile olmadan insanların bilgi birikimini karşısındakinin yaşına göre yargılayan aptalın biriyle uğraşıyordu. Röntgen filmini saat 06.30'ta getirmek yeni moda falan mıydı?

"Bir doktordan randevu alırken onun bilgisinden ve aldığı eğitimden çok yaşına bakmanız fazlasıyla saçma bir olay, ben uzmanlığımı yapmış bir doktorum ancak sizin için yaş bu denli önemliyse, karşı odada Uzm. Dr. Alec Black var, benden yaşça daha büyük ve daha deneyimlidir kendisi. Dediğim gibi filmleriniz ve kan testleriniz gayet iyi durumda, birkaç ay sonra baktırmak için tekrar gelebilirsiniz. Geçmiş olsun, iyi günler."

Lilith ayaklandı ve odadan çıktı. Sadece on beş dakika daha, sadece on beş dakika daha...

"Lilith Teyze!"

«Red Riding Hood» Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin