kau tersedar bila suara seakan yura mengejutkan kau bangun dri katilnya.. kau pun dgn mata mamai pun terus bangun dri katil yura.. rupa-rupanya itu hanyalahh mimpi..
korang-humm?! yura?! kau masih hidup?! mcm mana? ahh.. abaikan ahh.. knape kau tinggalkan aku yura??!!! kenapa kau sanggup bgi jantung kau kt aku?! aku ingat aku yg mati.. tpi kau yg mati.. knape yura??!! jawab yura..
akhirnya kau dikejutkan oleh shindong oppa yg tgh tgk kau mengigau menyebut nama yura..
shindong-hanna.. bangun eh?! dh nk malam dh nii.. x nk balik rumah ker? mama kamu x marah ker?!
korang-shindong oppa!!! yura dtg kt hanna tdi..
shindong-apa kamu merepek ni hanna?! dh dh jum oppa hntar balik..
shindong agak pelik dgn kelakuan kau sejak yura meninggal.. dia mengendong kau dibelakangnya smpai kerumah kau.. alahh sebelah rumah jer pun.. gary yg nmpak shindong mengendong kau terus gary mengangkat kau masuk ke dalam biliknya.. dan turun kebawah semula untuk berbual dgn shindong..
gary-kenapa kamu bawa hanna dtg kerumah ni??!! dia mabuk ker?!
shindong-eh x lah hyung.. dia dtg rumah saya tdi.. dia nk kemaskan brg yura.. then dia tertidur kt dalam bilik yura.. bila sya kejut dia tadi dia kata yura dtg kt dia tdii..
gary-sejak dua menjak nii dia selalu kata yg yura masih hidup.. yura x meninggal lagii.. dia selalu kata mcm tuu.. tpi kadang2 tu dia boleh gelak2 ngan kami semua.. kadang2 tu dia sedih... maybe sikit hari lagi dia dpt terima yura dh meninggal..
shindong-hmm.. kan.. saya doakan dia yg dia boleh lupekan yura secepat mungkin.. hyung.. saya balik dulu eh?! lagipun dh malam dh nii.. kbye annyeong hyung!
S
K
I
P
seminggu kemudian.. akhirnya hanna dapat terima kenyataan yg yura dh x der kat muka bumi nii lagii.."hmm.. aku redha dgn pemergian kau yura.. x per aku akan cri kwn yg baik mcm kau lagi yura.. jgn risaukan aku.. aku boleh jaga diri aku sendiri.. aku x patut kawan ngan org yg sudah tiada lagii.. aku akan kuatkan semangat aku.."
kau bercakap dgn wallpaper gmbar kau bersama yura sebelum dia meninggalkan muka bumi ini...kau kuatkan semangat kau.. kau kemas semua brg yg berselerak diatas katil kau dan simpan dalam kotak.. sedang kau mengemas tiba2 suara jimin muncul..
jimin-hye syg! how are okay? dh boleh lupekan yura?!!!
korang-oh pocot.. ish oppa nii.. nasib saya x der sakit jantung kalau tak mmg pengsan kat sini kot tdii..
jimin-hahahah.. sorry lahh syg.. buat apa?
korang-makan!
jimin-eh bukan tgh kemas ker?
korang-dh tahu tpi x tnya lagii.. haiihhh.. nasib aku lahh dpt laki bengong macam nii... err.. *smirk*
jimin-bengong2 pun suami awak jugak kan?! hahaha.. *kiss pp kau*
korang-ish oppa nii.. tepi sikit.. saya nk kemas nii.. semak tau tak tgk bilik mcm nii.. hmmm..
jimin-okay syg.. *baring atas katil dgn seksinya*
korang-ish oppa.. ingat seksi ahh tu?! hahahah... nasib aku lahh dpt laki yg byuntae nii! *mencebik*
jimin-hahahah.. meh sini syg!! *tarik tgn kau*
YOU ARE READING
my husband is my cousin? [COMPLETE]
Fanfictionjinjja?? ottoke?? aku kena kahwin ngan kau? arghhh... -han na- arghhhh... kahwin terpaksa okay? hnya atas kertas? -jimin-