Esoknya kau siap siap nk balik... Jimin ngan chanyeol oppa smpai nk amik kau...
Chanyeol-are u ready hanna?
Korang-dh dh...
Jimin-kaja!
Korang-errr... Jimin-aa.. Oppa boleh tinggalkan kitaorg tak?
Chanyeol-okay.. Jgn lmbat.. Oppa tunggu kt kereta.. Okay? *blah*
Korang-nae! Jimin-sshi..
Jimin-nae? Waeyo?
Korang-awak dgn taeyeon mcm mna?
Jimin-dy msih tinggal kat umah kita!
Korang-ohh.. Okay.. *jeles senanya*
Jimin-jeles lahh tu.. Dh arhh jum balik.. Kang oppa kesayangan hanna marah pulak.. Bhahahh *gelak jahat*
Korang-ish jimin nii.. *pukul bahu jimin* dh jom lahh .
-skip-
Smpai jer kt rumah.. Kau terus naik atas masuk bilik kau.. Kau dh rindu gila ngan katil kau tuu... Hahahah
Taeyeon-weh pompuan.. Kau mai sini kejap!
Korang-ahhh... Aku x larat.. Belah lahh..
Taeyeon-okay okay..
Korang-attention.. Ini amaran yg terakhir.. Aku dh fikir masak masak.. Sesekali kau sentuh jimin , family aku n aku... Aku akan pastikan hidup kau akan kembali ke asal.. Kau ingat tu.. Ini amaran terakhir... Jgn berani nk sentuh family aku and jimin.. Phm? Aku harap kau fhm lahh... Kbye...
Taeyeon-ceh.. Setakat tu ja..
Korang-eh aku lupe pulak nk ckp.. Last information.. Kau ingat aku x kan umumkan yg kau tu ank luar nikah.. And kau dh rampas laki org.. Kau ingat. Aku akan umumkan.. U wait and see.. Tunggu keputusan yer.. Kbye.. *blah*
Kau terus naik atas.. Tnpa mengendahkan apa yg taeyeon membebel kat kau...
Korang pov-
Tunggu masa ja aku nk meletup nii.. Haihh.. Berani dy sentuh family aku ngan yura tu mmg padah lahh dy kna ngan aku.. Tgk lahh taeyeon.. Aku masih panas dgn kau..
Jimin-hye syg. ..
Korang-haihh.. Ape nii? Keluar..
Taeyeon-knape ni? Jimin ape yg awak buat kat bilik pompuan ni.. Bakal suami aku nii...
Korang-what? Bakal kan.. Belum suami kan.. Err... Dh keluar dri bilik aku... Aku nk ckp ngan jimin kejap.. Kau taeyeon keluar... Aku x nk tgk muka kau..
Jimin-aku? Okay..
Korang-PARK JIMIN!! Kalau kau dh x cintakan aku mohon ceraikan aku.. Aku x nk suami yg curang...
Jimin-for ur information aku x kan ceraikan kau.. Sbb apa? Sbb aku masih sygkan kau and cintakan kau... Aku buat semua tu sbb aku kna paksa.. Aku nk hg pecaya apa yg aku nk kata nii..
Korang-aku selalu pecaya apa yg hg ckp... Okay.. Ckp lahh..
Jimin-aku x nk tgk muka kau lagi kt sini.. Aku hantar kau kat jungkook.. Mulai harini kau stay dgn jungkook... Kemas brg kau.. Nnti jungkook amik kau.. Take care hanna.. *nangis*
Korang-walaupun kau bohong aku.. Aku pecaya kebohongan hg tuu.. Yer biar aku tinggal ngan jungkook.. Start Minggu depan kita jumpe hari2 kau x kisah? Kita satu kolej.. Stu kelas pulak tu..
Jimin-gwenchana.. Kemas brg cepat ..
Korang-nae!
-skip-
Jungkook dtg nk amik kau.
Jimin-kookie.. Jga dy leklok.. Jgn bgi kt aku balik... Minggu depan kau satu kolej ngan kitaorg kn? Kau satu klas ngan kmi.. Waktu tu kau duduk tpi dy.. Aku tau kau suka dy.. Take care of hanna...
Jungkook-jimin.. Knape kau hantar dy kat aku? Kau nk kahwin ngan taeyeon ker? X mungkin.. Aku tau kau masih sygkan hanna.. Tpi knape??
-skip-
Seminggu dh berlalu.. Hari ni hari pertama kau,yura,jimin and jungkook ke kolej... Hari pertama ke kolej.. Kau satu kelas ngan jimin,yura and jungkook..
Korang pov
Aku kena pegi jugak.. Walaupun jimin satu kelas ngan aku.. Aku x kisah..
Jungkook-hanna. Siap dh?
Korang-nae! Kaja!
Jungkook-kau boleh ke berdepan ngan jimin?
Korang-bukan jimin sorang jer dlm kelas tuu... Aku ada kwn baik aku dlm kelas tu.. Shin yura.. Aku x kisah pun..
Jungkook-okay.. Kaja...
-dikolej tu- kau masuk kelas and duduk kt tmpat duduk kau... 5 minit kemudian jimin smpai...
Korang-*shock* aku masih syg kan kau jimin *ckp dlm hati*
Jimin-*pegi dekat kang ha neul* apa yg korang buat ni? *bawak keluar fon*
Ha neul-jom join kitaorg jimin..
Jimim-yeayy aku mng.. Yehet! Okay jom main skli lagi.. Sape kalah belanja mkn.. Okay?
Yoochun-okay..
-skip-
Waktu rehat kau rehat ngan BFF kau lahh.. Spe lagi.. Shin yura lahh..
Yura-hanna jom pegi mkn.. Aku lapar..
Korang-okay.. Kejap aku kemas brg dulu.. Okay?
Yura-okay jer..
Taeyeon-hello girls...
Korang-apa kau nk taeyeon?
Hyuna-haihh budak2 lagi rupanya..
Korang-hyuna? Ohh rupanya aku jumpe balik kwn2 aku waktu aku skolah rendah.. Antaranya.. Hyuna,taeyeon,nana,lizzy,ga eun,yuri.. Semua musuh aku kan? Yer lahh.. Kbye. Yura jom.. Abaikan dorang...
Yura-sape dorang weh? Kwn kau ker?
Korang-kwn waktu sekolah rendah jer.. And now kitaorg musuh.. Hahah. Dh lahh abaikan dorang jer.. Kata nk mkn.. Pi lahh beli.. Aku duduk kt sini jer..
TBC
Best ker? X best mohon komen yer.. Thanks sape yg baca ni.. Thanks juga yg mana setia membaca ff nii.. Hehehe
YOU ARE READING
my husband is my cousin? [COMPLETE]
Fanfictionjinjja?? ottoke?? aku kena kahwin ngan kau? arghhh... -han na- arghhhh... kahwin terpaksa okay? hnya atas kertas? -jimin-