-2jam kemudian- doktor keluar dgn muka yg agak kecewa.. semua tertanya tanya adakah pembedahan itu berjaya ataupun tidakk..
Pn.park-dok mcm mana pembedahan tu?!
Korang-doktor pembedahan tu berjaya ke idak?! Mcm mana ngan suami saya doktor?! Doktor.. jebal~ jawab lahh soalan saya.. berjaya ke tidakk..
Chanyeol-hanna jgn mcm ni eh?! Sabar lahh..
Doktor-pembedahan tu... ta... tak berjaya *kecewa*
Korang-ha?! Apa?! Kenapa doktor?! Selamatkan suami saya doktor.. selamatkan suami saya.. *nangis & masuk dalam wad*
Your pov
"Mula2 yura and now you.. park jimin.. wae?! Kenapa kau tinggalkan aku?! Sedangkan yura pun aku belum lupa lagii. Kau.. knape.. bangun lahh jimin... mcm mana aku nk hidup tanpa kau jimin.. mmg kita pernah gaduh dulu tpi skrg aku dh syg kau.. kau kata kau nk anak.. bila aku dh bersedia kau pulak mcm nii.. kenapa kau tinggalkan aku.. bangun lahh.. " kau menangis sambil pukul bdan jimin yg terkaku diatas katil hospital dan ditutupi dgn selimut putih...
Pada hari keesokkannya kau dgn family kau pegi ke tempat untuk kebumikan mendiang jimin.. kau menangis sekali lagii.. lepas selamat dikebumikan kau pegi ke tempat penyimpanan abu. Then kau pulang ke rumah mak mertua kau..
Korang-omma. Nk tnya sikit boleh?!
Pn.park-boleh.. tnya lahh..
Korang-omma jimin ade penyakit yg x boleh diubati ke?!
Pn.park-ha apa?! Eh ma..ma.. mana ada *tergagap*
Korang-kalau mcm tu ni apa omma?! Cuba baca nii *bgi surat yg jimin tulis*
"Syg.. oppa mintak maaf yer.. sbb oppa x gitau hanna yg oppa ada penyakit yg x boleh diubati.. maybe kalau hanna baca surat nii oppa dh x der kt muka bumi ni mcm yura jugakk.. syg jgn sedih2 eh?! Jgn risau syg.. k lahh oppa nk balik dh nii. Sakit sgt nii.. k bye syg.. oppa syg isteri oppa nii.. oppa tahu yg hanna nk baby tpi dh x der rezeki... k take care syg.. ha lupe pulak nk gitau.. oppa ade penyakit barah otak.."
Korang-omma terangkan.. apa semua ni?! Sejak bila jimin ade barah otak?! Omma x pernah gitau punn.. chanyeol oppa pun x pernah gitau.. knape?! Smpai dh jdi mcm ni baru omma ngan oppa nk gitau hanna pasal penyakit jimin?! Knape?!
Chanyeol-hanna.. oppa mintak maaf.. senanya oppa pun tak tahu penyakit jimin.. oppa mintak maaf sgt2 jeongmal mianhae.. oppa tak tipu kamu hanna.. mianhae..
Pn.park-maafkan omma eh hanna?!
S
K
I
PDah 2 tahun jimin dan yura meninggalkan diri kau keseorangan.. kau pun dh diterima untuk menjadi trainee kepada bighit.. kau dh dpt terima pemergian yura dan jimin.. dan 2 tahun jugak lahh kau x melawat rumah kau dan jimin... akhirnya kau keseorangan~
-Tamat-
Nk saya buat my husband is my cousin part2 pulak?! Kalau nak mohon komen yer.. sedih tak?! Komen yer kalau nk saya buat part2 punya yer.. annyeongg.. happy chinese new year..
Jimin-dh tamat dh watak utama aku
Me-yaya..
Chanyeol-hahaha.. sedih part jimin tinggalkan kita semua..
Me-dehek ahh korang.. dh lahh.. dh pi rehat.. k bye"Orang kata jangan benci sangat dgn orang negara yang kau tak suka, nanti jodoh kau dgn orang negara tu. " ya tuhan tetiba aku benci org korea... tetiba jugak aku benci crush aku..
YOU ARE READING
my husband is my cousin? [COMPLETE]
Fanfictionjinjja?? ottoke?? aku kena kahwin ngan kau? arghhh... -han na- arghhhh... kahwin terpaksa okay? hnya atas kertas? -jimin-