kau sedar sedar dh pukul 9.. kau lmbat nk ke kolej.. kau marah pada diri kau sendiri..
"ehh kau ni hanna.. x reti bangun ke ape? tgk dh pukul 9 lmbat dh nk pegi kolej.. konfem kena marah ngan lecterur satgi.. oh mai gad.. lecterur cerewet hri ni.. mai gad.. kau ahh hanna.. x nk bangun kn dh lmbat... " kau menyumpah nyumpah dri kau sendiri... lepas kau siap siap kau terus amik kunci kereta dan masuk ke perut kereta... kau bawa bagaikan nk terbang xD..
-dikolej- kau lari menuju ke kelas kau...
korang-annyeonghaseyo.. mianei lmbt *tunduk* eh bukan ke skrg prof Kang?
lecturer yoon-ahh.. sya gantikan prof kang.. prof kang x dtg hari nii..
korang-nasib nasib.. ahh mianei lecturer yoon.. *tunduk*
lecturer yoon-ahh.. gwenchana.. silakan duduk ditempat kamu..
korang-nae.. khamshamnida *jalan ketempat duduk*
yura-asal kau lmbat?
korang-aku x sedar weh.. phone aku x bunyi pulak pagi nii.. haihh..
yura-ohh.. nasib prof kang x dtg.. kalau tak konfem kau kena duduk luar punya ahh..
korang-tu ahh.. nasib aku.. dh ah aku nk buat something kejap..
yura-mende?
korang-nk listkan album exo.. and nk buat jadual untuk dorang.. susah dorang nii.. time aku kt kelas dorang call aku.. msj aku.. bila x blas mula lahh kata aku x nk lyn. kau ingat x sakit hati.. haihh..
yura-hahaha... kesian kau kan.. meh aku tolong..
korang-ahh khamshamnida..
yura-nae.. cheonma~
-skip-
waktu balik sudah tiba.. kau nk hntar yura tpi shindong oppa dh dtg amik yura kt kolej.. so kau balik sorang jer.. kau berhenti di satu kedai.. sbb perut kau lapar.. lagipun kau nk beli makanan untuk EXO.. lepas kau beli kau masuk balik ke perut kereta mu.. kau jalan tnpa tgk kiri belakang dh.. tiba2
DUSHH! kau accident.. Kau mengalami cedera parah jugak lahh..
-didorm-
Chanyeol-mana hanna ni.. Selalu dh smpai dh waktu ceni..
Kai-aku rasa x sedap hati ahh pasal hanna.. Sbb smlm pun dia mcm badmood..
Chanyeol-aah kan.. Aku pun x sedap hatii.. Nii.. Jap aku call hanna *call hanna*
"Nombor yg anda dail tidak dpt dihubungi sila cuba sebentar lagi"
Chanyeol-eh x angkat pulak.. *bunyi fon* yeobseyo? Nugu?
???-awak abg kepada SONG HAN NA?
Chanyeol-haa.. Saya lahh tu.. Ni sape?
???-adik awak accident so saya mintak sgt encik dtg ke hospital seoul yer..
Chanyeol-what? Hospital? Accident?
???-dtg dgn segera yer.. *letak*
Chanyeol-hello... Yeobseyo?? Hello.. Weh korang.. Hanna accident...
Exo-bwo? Palli..
Chanyeol-kaja.. *call jimin*
Jimin yg sedang enak menari terkejut dgn bunyi fon nya..
Jimin-yeobsyo? Hyung wae?
Chanyeol-palli.. Pegi hospital seoul skrg.. pallii..
jimin-wae?
chanyeol-hanna accident..
jimin-what? ahh okay okay.. i will be there.. *letak* weh korang aku kluar dulu ahh.. kbye..
BTS-eodi?
Jimin-haa? Hospital.. *blah*
Jhope-hospital? Buat ape? Ahh abaikan.. Kita practice jom..
-dirumah parents kau-
Pn.song-ahh aduhaii *kaca jatuh*
Jihyo-mama knape ni?
Pn.song-nnth lahh nak.. Mama x sdp hati ahh..
Jihyo-kejap yer mama.. Nk jawab fon dulu. *angkat* yeobseyo? What? Jinjja? Ahh okay i will be there.. Mama palli. Jom pegi..
Pn.song-pegi mana?
Jihyo-hanna accident.. Pegi hospital..
Semua dh ade dihospital seoul skrg.. Family kau yg baru smpai dihospital terkejut melihat mereka semua.
Pn.song-mcm mana boleh jdi mcm ni?
Yura-mama.. Mianhae.. Ni salah saye.. Kalau saya ikut dia maybe dia x jdi mcm ni mama...
Chanyeol-bukan salah awak pun yura.. Bestrong yura..
Pn.song-knape jdi mcm ni? Mcm mana keadaan hanna?
Omma park-belum tahu lagii.. Doctor masih didalam.. Bestrong unnie..
Jihyo-omma duduk dulu omma.. Korang mcm mana jdi mcm ni?
Chanyeol-sebenarnya kitaorg x tahu knape jdi mcm nii.. Tiba2 dia dh ade kt hospital..
Yura-unnie mianhae.. Kalau saya ikut dia tadi maybe x jdi mcm ni tadi.. Jimin-yura bukan salah kau pun.. Dh lahh.. Bestrong okay? Hanna akan selamat.. Kau tgk ahh nnti..
Yura-hanna palli ireonabwa!!! Jgn tinggal aku.. Nnti sape nk jalan ngan aku dh kalau kau takde.. Palli ireona *nangis*
Jihyo-dah lahh yura.. Hanna akan selamat.. Jgn risau yer yura.. *peluk yura*
Akhirnya pintu bilik wad itu terbuka.. Doctor keluar..
Pn.song-mcm mana dgn ank saya?
Doctor-dia selamat.. Tpii....
Jihyo-tpi ape doc?
Jimin-boleh abiskan ayat tak?
Doctor-tpi dia akan menghidap amnesia buat sementera.. Sebelum ni dia pernah lupa ingatan?
Yura dgr yg dia akan menghidap amnesia buat sementara sudah jatuh terduduk... Yura x mampu lagi berdiri..
Pn.song-yer dia penah hilang ingatan..
Doctor-dia mungkin akan koma.. Sbb dia kehilangan bnyak drh..
Jimin-berapa lama dia akan koma doc?
Doctor-dlm masa 3-4 minggu.. Bila dia dh sedar nnti jgn bgi dia sebarang tekanan atau untuk ingat kan dia.. Okay?
"okay" semua jawab dgn serentak.. Yura nangis lepas doctor kata yg k akan menghidap amnesia.. Yura x bleh lupakan waktu kau kena amnesia dulu.. Yuralahh yg tolong ingatkan semuanya.. Yura tiba2 pengsan..
Pn.song-jihyo kmu balik hntar yura dulu.. Kmu chanyeol,jimin balik dulu.. Biar mama ngan omma kamu teman hanna..
Jimin-okay mama..
Jihyo-okay ma.. Jihyo balik dulu..
Semua dh pulang ke rumah masing2.. Hnya tinggal mama ngan omma jer kat hospital..
TBC
Mianhae kalau x best tauu. Saya harini pening sikit.. So nnti petang kalau saya x busy saya update yer.. Susah betul duduk kt rumah nii.. Haihh.. Kay kalau x busy saya update.. Kbye.. Thanks for reading my fanfic.. *senyum*
YOU ARE READING
my husband is my cousin? [COMPLETE]
Fanfictionjinjja?? ottoke?? aku kena kahwin ngan kau? arghhh... -han na- arghhhh... kahwin terpaksa okay? hnya atas kertas? -jimin-