author note membebel --"

1.5K 56 18
                                    

Firstly saya nk ckp.. Saya x boleh nk sambung ff nii.. Maklumlah dh form4 kan? Kena focus.. Dah lahh kelas akaun... So saya x boleh update semasa ke semasa.. Maybe saya update waktu cuti skolah.. Saya update ff malam ni untuk part29..

Mianhae sbb x updte ff.. Mianhae.. Saya amik akaun.. Akaun kan susah? So sya kena usaha lebih.. Fighting!! Disebabkan pt3 saya agak x memuaskan.. Saya akan usaha lebih..

Korang tahu pasal B1A4?? Btw jgn bash idol tu. Sbb dorang x tahu halal haram... Pompuan tu yg salah... Dorang dh tnya.. Dorang pun ragu ragu nk buat ke idak.. Haramkan kpop? Sbelum nk haramkan kpop.. Haramkan drama drama melayu yg peluk peluk... Kiss kiss dahi.. Tidur sekatil tu... Ingat tu halal ka? Kalau boleh haramkan drama drama melayu mcm tuu.. Baru boleh haramkan kpop... Pompuan tu kena denda 1k an penjara 6 bulan.. Ifa raziah peluk laki org x denda pula..--"

Kesian fan boyfriend.. Boyfriend  x jdi dtg.. Dorang hormat  negeri yg banjir.. Kesian korang ticket melayang mcm tu saja...

Taeyang nk dtg malaysia bulan 2 ni.. Hope tak jdi mcm kes B1A4 tuuu...

Kay sampai sini jer saya membebel.. Maybe malam ni saya update ff nii.. Saya update sementara x der hw skrg nii...

my husband is my cousin? [COMPLETE]Where stories live. Discover now