part21

1.8K 90 2
                                    

???-hye...

kau yg sedang seronok sembang dikejutkan oleh stranger mana tak tahu.. kau terkejut..,. kau nk marah dy tpi kau x nk maruah kau tercalar.. 

korang-nugu??
???-x knal ker??
yura-sape dy nii??
korang-tah.. *angkat bahu*
???-hanna...
korang-mende? kau tau nama aku? jap bgi aku ingat balik..
???-x pyh ingat.. kim hyeri imnida!! ingat?
korang-ahhh.. hyeri kelas sebelah erkk?
yura-hyeri kelas sebelah?
hyeri-yer lahh.. waktu highschool.. x kan x kenal kot? 
korang-budak sebelah kelas paling hot tu?? 
hyeri-hahaha.. mna ade lahh korang nii.. x hot mana pun.. 
yura-yer lahh.. at least ramai kenal kau.. mianhae x kenal kau..  sbb kau dh berubah!!
hyeri-yer. aku buat plastic surgery!
korang-ahh wae?
hyeri-aku accident lepas amik result kt sekolah tu.. .mata aku hampir buta and muka aku bnyak luka.. so aku buat ahh sbb doctor kata 3 tahun bru baik.. 
yura-kau buat seluruh muka?
hyeri-yer lahh..
korang-eee x sakit ker?? aku buat kat mata jer pun dh sakit... kau kena jaga muka kan.. kalau tak bengkak enn?
hyeri-a'ah.. aku setiap pagi bersenam.. kalau x bersenam pun aku menari...
korang-ahh..
hyeri-dgr cerita kau dh kahwin hanna...btuyy ker?
korang-haa?? rumour ahh weh! jgn percaya!
hyeri-ceh.. nk nipu aku pun agak2 ahh.. dh tersebar luas kot gmbar kau dgn jimin kat internet!!!
korang-haa?? yer aku dh kahwin... kahwin dipaksa wehh!!
hyeri-sbb??
korang-mcm ni cerita dia... * cerita dri A-Z*
hyeri-ahh.. weh korang okay lahh bye.. aku kena balik nii.. dh pukul 12 dh.. kbye
korang-kau kerja ape skrg nii??
hyeri-manager F(X)
korang-f(x)?? SMent? wuahh.. hari2 lahh kitew jumpe nnti!! 
hyeri-what?
korang-aku ngan yura jdi manager kt SMent.. aku manager EXO.. yura manager super junior.. 
hyeri-ahh.. kbye.. *blah*

-skip-

-dirumah kau-

jimin-kau nk pegi mana pakai cm nii?
taeyeon-ala oppa nii.. nk jumpe omma lahh!
jimin-omma? buat ape?
taeyeon-nk minta restu... 
jimin-dehel!!
taeyeon-okay.. saya pegi dulu.. *blah*

jimin pov

ottoke?? ottoke??? jgn ahh dy kata dy suka aku.. aku nk letak mana hanna tuu.. haihh.. ottoke?? jebal!! jgn ahh omma tepon aku... *say what u want say what u want * ahh.. hyung? ottoke?? calm down jimin!! *angkat*

chanyeol-yeobseyo!! balik rumah sekarang!!!
jimin-what? wae?? 
chanyeol-balik sekarang.. omma nk jumpe kau *tegas*
jimin-jimin sorang jer ker? 
chanyeol-hanna nnti aku call dy.. balik sekarang.. jga tercegat lagi kt situ *tegas*
jimin-ahh nae
chanyeol-palli *letak fon*
jimin-huh!! aku dh kata..

kau baru jer masuk dlm kereta lepas hntar yura pulang.. tiba2 *lagu growl bunyi*

korang-pfftt.. sape call ni? what? chanyeol oppa? wae?? *angkat*
chanyeol-dtg rumah omma sekarang.. palli!!
korang-wae oppa?
chanyeol-dtg jer. keluarga hanna pun dh ade nii...
korang-ahh nae!!
chanyeol-palli!! *letak fon*

-dirumah jimin.. semua dh berkumpul.. aku seorang jer lmbat...*

korang-knape nii? *pandang taeyeon* *shock*
omma park-knape terkejut?? dh duduk sini!! *arah omma park*
korang-ahh nae.. what the?? *dlm hati*
pn.song-terangkan apa dh jadi sekarng nii?? taeyeon ? terangkan... 
taeyeon-nae.. ahjumaa senanya saya dh mengandungkan anak jimin nii...
omma park-what? jinjja? jimin btuyy ke nii?? 
jimin-aniya omma!!! dy tu tipu.. x caya tnya hanna..
korang-what? okay biar saya terangkan hal yg sebenar! 
taeyeon-*tgk kau*
korang-apa tgk2?? 
omma park-dh dh. cepat terangkan hanna!!
korang-okay.. 
taeyeon-okay lahh saya balik dulu ahjumaa!!
korang-*halang* kau nk pegi mana? kau pun keluarga ni jugak kan? so tunggu dan dgr jer lahh.. *evil smile* *tolak taeyeon*
taeyeon-yer lahh!!
korang-omma.. mama.. appa.. papa.. unnie.. gary oppa.. chanyeol oppa!! dgr yer.. sebenarnya taeyeon ni kwn saya dri kecik.. mama tahu kan kim taeyeon? kwn hanna dri kecik.. okay. bila kitaorg dh masuk highschool tu.. saya ade suka kt seseorg nii..tpi saya x confess pun kt dy.. then taeyeon kata dy suka kat seseorg nii.. and bila saya tnya sape dy ckp jungkook.. ya mmg saya suka kat jungkook tpi tu dulu.. then taeyeon confess kt jungkook tpi ditolak.. taeyeon dendam ngan saya sejak tu.. then dy setiap hari plan nk kenakan saya.. so saya buat keputusan nk umumkan  yg kim taeyeon anak luar nikah... omma tahu kan? mestilah omma tahu sbb dy anak sedare omma...  yer saya umumkan satu sekolah... dy nak balas dendam kat saya skrg... ingat waktu yg hanna pengsan tu? tu mmg taeyeon yg buat hanna... dh dekat 4 bulan taeyeon stay rumah saya.. sejak jimin balik dri china!! mmg saya nk bgitau omma ngan mama.. tpi x smpai masa lagi... hanna nk balas dendam kat taeyeon.. 
mr.song-hanna.. knape ngan kamu? knape kamu berubah? kan papa kata jgn berdendam ngan org!!
korang-papa.. hanna mmg dh berubah.. 100% berubah.. sbb apa?? sbb taeyeon.. fhm "taeyeon" omma mian sbb ckp kat anak sedare omma nii.., dan anak dlm kandungan taeyeon bukan anak jimin.. dalam kandungan taeyeon tu anak EX dy.. jimin x pernah sentuh mana2 perempuan... please jgn marah jimin!! *nangis*
jihyo-jinjja? 
korang-ahh nae... selama taeyeon stay kt rumah hanna... jimin x pernah tidur ngan taeyeon..
taeyeon-sape kata?
korang-dy cuma tmnkan kau smpai kau tidur.. then bila kau dh tidur dy masuk bilik aku!! 
taeyeon-dh tu aku sedar pagi2 dy ade tepi aku? kau kata x tidur ngan aku.. dehel ahh!!
korang-nk tahu sbb ape? sbb aku kejut dy sebelum kau bangun.. aku x nk kau marah2 jimin.. bila kau marah aku yg sakit tau takk.. kalau kau x berambus dri hidup aku ngan jimin... kau tunggu nasib kau jer taeyeon.. tunggu ape aku nk buat!!! 
taeyeon-hahahah.. buat lahh kalau berani.. 
korang-for ur information... aku sentiasa berani nk pertahankan jimin!!
omma park-so mcm tu cerita dy?? ank dalam kandungan taeyeon bukan anak jimin?
taeyeon-ahjumma.. hanna ni tipu jer... anak nii jimin punya!! *jerit*
jimin-woii perempuan x guna.... sape kata aku anak tu anak aku?? aku x pernah sentuh kau tahu... apa pun aku x pernah buat kat kau.. nk rogol kau? aku x der niat nk buat mcm tu.. sbb aku dh ade hanna... jgn mereka citer pulak.. *marah*
taeyeon-ade bukti ker ni bukan anak oppa?
korang-aku ade asal? kau nk aku tunjuk skrg ker?
taeyeon-jinjja? 
korang-yer.. jap yer.. *lari keluar*
gary-taeyeon... kau dh sakiti adik aku.. and now kau nk buat ape pulak??
pn.song-dh dh.. tunggu hanna! jgn gaduh!!
gary-nae mama!
korang-okay.. i'm back.. kau nk bukti kan?? ni dy *tape rakaman* dgr nii!!

tape rakaman (tae)-weh hyun woo ni anak kau.. so skrg aku akan berlakon kata ni anak jimin.. kalau aku kata ni anak jimin and omma dy mesti suruh aku kahwin ngan jimin..
tape rakaman (hw)-kau ni kan.. mmg nkbalas dendam ahh.. haihh.. okay.. aku akan tolong backup kau kalau kau dlm masalah.. *gelak*

semua khusyuk dgr tape rakaman yg kau bagi tuu.. tetiba salah seorang dri korang bersuara...

jihyo-sape rakam nii?? hanna rakam sendiri ker
korang-aniya.. jungkook tolong rakam.. dy kata waktu dy nk pegi kedai dy terdengar taeyeon ckp ngan seseorg.. so dy rakam ahh!!
taeyeon-tu bukan suara aku.. 

pang!!!!!!!! melekat 5 jari di muka taeyeon.. tgn sapekah itu?? bhahah.. nk tahu? baca part seterusnya yer... bhahahaha!! xD

P/S-mianhae kalau ade typo or what... kalau panjang sgt tu sorry lahh.. sedih tak?? mwahahaha... jgn feeling lebih sgt yer.. bhaah.. sbb ayat tu suspen.. bwhahaha.. tambahan hyeri and tape rakaman tu xD.. bhahaha .. mende tape rakaman tu pelakon tambahan.. lehaii!! part seterusnya saya sambung malam yer.. huwaaa... annyeong! komen yer kalau best.. 

my husband is my cousin? [COMPLETE]Where stories live. Discover now