part16

1.8K 103 9
                                    

Kau jalan masuk SMent then terserempak dgn... Bekas BFF kau tpi skrg bermusuh..

???-hye.. Mcm mna keadaan kau skrg?

Korang-ahh.. Kau rupanya...

???-kau hanna right? Aku lupe pulak perempuan mcm kau ni x leh pakai..

Korang-yah kim ki bum! Kau.. Aku tau kau dendam ngan aku.. Tpi kau kena ingat satu hari nnti kau and taeyeon tu akan jatuh...

Key-wahh.. Daebak daebak.. Rupanya bekas BFF aku ni dh x takut lepas umumkan pasal taeyeon..

Korang-kau nk aku umumkan pasal kau pulak? Kau lupe erkk yg kau penah bgitau satu rahsia.. And smpai sekarang aku simpan rahsia tuu.. Dh 3 tahun aku simpan rahsia tuu.. Kau tau? Kau nk aku gitau kat satu dunia,satu kolej or satu company nii?

Key-okay.. Kau masih ingat rahsia aku? Wah..

Chanyeol-yah kim ki bum... Jgn kacau adik aku..

Key-ohh yaa park chanyeol rupanya..

Korang-arhh.. Kau tunggu yer key.. Kbye *blah*

-skip-

Kau masuk studio mcm biasa... Kau janji nk beli makanan tpi kau lupe.. Haihh.. Apa lahh..

Kai-mna makanan hanna?

Korang-haaa? Ottoke? Mianhae.. Saya lupe nk beli huwaa!! Wait for 5 minutes kayh?

Suho-ahh.. Gwenchana.. Jom kita pegi mkn..

Korang-mianeh3 *tunduk* saya busy sikit harini.. Maklumlah sem pertama right? Huwaa... Mian..

Suho-gwenchana hanna.. Korang jom pegi mkn.. Aku belanja..

Chen-yeahhh

Suho-aku belanja korang bayar erkk? Bhahahahahah *gelak jahat*

Chen-yah.. Suho-sshhi..

Suho-yer yer aku belanja.. Haih..

Korang-mcm tu korang pegi lahh.. Saya kena pegi bighit jap.. Okay?

Chanyeol-wae? Ahh.. Nk jumpe husband lahh tuu..

Korang-ahh.. Mna ade oppa nii *blush*

-depan bighit- kau masuk bighit then pegi studio BTS...

Korang-errr unnie..

Manager BTS-ahh wae?

Korang-nk jumpe jimin kejap..

Manager BTS-ahh.. Jakamanyo.. Yah Park Jimin!! Ade org tunggu kt luar tuu..

Jimin-noona nugu?

Jungkook-wife kau maybe..

Jimin-ah.. *keluar* nk ape ni? Bukan ker kna jumpe chanyeol?

Korang-ikut aku kejap!! Mianeh.. Saya pinjam jimin kejap yer.. *ckp kt member BTS*

BTS-ahh nae!

-kt cafe berhampiran Bighit-

Jimin-knape?

Korang-knape awak elak dri saya?

Jimin-kan dh kata.. Saya x nk tgk awak lagii..

Korang-knape? Kalau saya dlm bahaya? Awak x nk tolong lahh? Kayh fine..

Jimin-dlm bahaya? Knape?

Korang-dh lahh.. Jgn tnya lagii.. Saya tau yg awak x nk jumpe saya lagi.. Tpi ingat... Taeyeon ada kt tgn saya.. Bila2 jer taeyeon akan jatuh...

Jimin-bwo? Ahh.. X kisah pun..

Korang-okay.. Saya balik dulu..

Jimin-x nk mkn?

Korang-x lpr! Kbye *blah*

Korang pov

Kau tunggu taeyeon.. Bila2 masa jer kau akan jatuh.. Aku dh mula jadi jahat.. Kau yg mula permainan ni dulu.. Dulu kau boleh lahh kenakan aku sbb aku nerd... Tpi skrg aku bukan mcm tu lagii.. Aku dh berubah.. Aku dh jadi lebih kejam.. Kau tunggu taeyeon!!!!

Kau senanya dh lama pendam perasaan tuu... Kau nk citer kt yura tpi dy x der kt SMent.. Adududu.. Kau dh x thu nk citer kt sape.. Hnya Yura boleh tolong kau..

Korang-haihh.. Member EXO pun x balik lagii.. Pi mana ni? Lehaii...

Chanyeol-bbambam!!

Korang-oh taeyeon jahat... *tutup mulut* ishh apa oppa ni?

Baekhyun-what? Taeyeon jht? Knape kau kata kt taeyeon aku haa?

Korang-ahh.. Mianeh lahh.. Mmg jahat punn.. Nk tahu citer?

Chanyeol-*tutup mulut kau*

Korang-oppa nii.. Biar lahh hanna nk citer.. Dh 6 tahun dh pendam perasaan nii tau..

EXO-citer lahh

Korang-Byun Baekhyun .. Awak syg taeyeon kan? Saya tahu.. Tpi skrg dy dh rmpas husband saya.... See? Betapa jahatnya dy.. Saya tau awak susah nk pecaya.. Tpi tnya chanyeol.. Kalau x pecaya juga, nah *bgi gmbar taeyeon mesra ngan jimin*

Baekhyun-huwaa... Patut x aku mntx putus?

EXO-patut lahh.. Ngok..

Korang-so now on.. Saya nk mntx korang tolong saya jatuhkan taeyeon.. Phm?

Chanyeol-knpe kau berubah syg? Dulu waktu oppa kenal kamu.. Kmu x mcm nii.. X suka dendam semua nii.. Tpi knape skrg kamu berubah hanna?

Korang-oppa.. Adik berubah sbb taeyeon... Yer dulu hanna sebagai budak nerd.. Yg senang kena betrayed.. Tpi skrg hanna bukan mcm tu dh.. Oppa kenal hanna sbb kita sepupu right? Tu dulu.. Skrg perangai hanna dh berubah 100%

Kris-what? Cousin? So kau kahwin ngan cousin kau lahh.. Sbb chanyeol ni sepupu kau abg kepada park jimin.. What? Married nae style aniya..

Korang-kang ade jugak mkn kaki nii.. Kris oppa.. Nnti oppa akan kahwin jugak kan? Jgn duk kata nae style aniya tu jer.. Haiihh...

-skip-

Dh sebulan kau dekat kolej tu.. Sebulan jugak kau stay dgn jungkook.. .. Akhirnya tiba masa untuk kau balas dendam kat taeyeon and key.. Ya.. Akhirnya.. Taeyeon akan jatuh jugak.. Nk tahu ape akan jadi? Bca lahh part seterusnya.. Heheheh

P/s-key sebagai watak tambahan... rakan subahat taeyeon.. and musuh kau jugak..

my husband is my cousin? [COMPLETE]Where stories live. Discover now