dah seminggu taeyeon tinggal kat rumah kau.. kau tak bgitahu kat family kau yg taeyeon tinggal kat rumah kau. bila family kau dtg.. kau bgitau yg taeyeon tu sepupu jimin... tpi kau kan sepupu jimin.. so kau x der sepupu yg bernama taeyeon.. so kau gitau yg taeyeon tu sepupu belah ayah jimin.. sebenarnya memang taeyeon tu sepupu jimin..
pn.song-hai anak mama.. eh sape yeoja tu syg?
mr.song-sape yeoja tu? kenapa dy tinggal ngan kamu hanna??
korang-haa? ohh dy sepupu jimin!
pn.song-sepupu?? eh bukan ker anak-anak sedare mama x der yg nama taeyeon..
korang-haa? bukan belah omma park... tapi belah appa park..
mr.song-asal dy tinggal sini?
jimin-mama.. papa.. dtg asal x gitau dulu?
pn.song-mian lahh kalau x gitau.. kenape sepupu kamu tinggal kat rumah kamu? kamu berdua kan baru kahwin..
korang-ahhh.. gwenchana.. mama papa duduk dulu.. biar hanna buat air..
mr.song-nae!
jimin-saya tolong awak...
korang-nae....
-didapur-
jimin-kenape mama ngan papa dtg x gitau? awak x tau ?
korang-senanya.. saya x tau pun yg mama ngan papa dtg... nasib tdi awak ade dlm bilik saya.. kalau tak apa yg saya nk jawab kat mama ngan papa!! awak lahh punya pasal nii..
jimin-apa! saya mmg x suka kt awak pun!
korang-so.. kalau x suka ceraikan saya jer...
jimin-bwo? cerai? jgn harap lahh.. *lempar air kat kau*
korang-ape nii???
jimin-air lahh x kan pasir kot.. air ngan pasir pun x tahu beza kaa??
korang-kayh fine! *bawak air pi depan*
pn.song-kenape kamu ngan jimin basah?
korang-ahh.. kitaorg basuh muka tdii!! maklumlah x mndi lagii...
mr.song-ahhh.. patutlahh.. haa.. mlm ni kmi nk tido sini boleh?
korang-bwo?
taeyeon-jimin oppa.. hanna unnie.. taeyeon keluar dulu kayh.. nk pegi kelas.. annyeong... ahjumma..ahjussi saya pegi dulu.. *tunduk*
korang&jimin-nae!
korang-what? mama ngan papa nk tido sini?
pn.song-yer lahh. x leh ker syg?
jimin-boleh boleh..
korang-kejap erkk mama... saya naik atas dulu..
pn.song-nae!
korang-oppa.. jom...
jimin-nae!
-diatas-
korang-so how to describe?
jimin-bgi jer lahh.. mlm ni jer kan..
korang-so? saya x nk!!
jimin-then?
korang-ahh.. dh jom! *turun*
korang-mama..papa.. malam ni x boleh..
pn.song-wae?
korang-senanya malam ni hanna ade buat reunion kt sekolah lama hanna.. maybe hanna x balik... tidur kat sekolah tu..
mr.song-jimin kan ade..
korang-jimin? aniya.. dy ikut hanna pegi reunion tuu..
mr.song-ohh..
korang-gwenchana papa.. esok kitaorg tidur rumah mama... unnie x gitau ker yg ade reunion kat sekolah?
mr.song-ade.. ingatkan kamu x pegi!
korang-mulanya..mmg x nk pegi.. pastu bila difikirkan balik baik pegi.. boleh jumpe kawan.. dh lama dh x jumpe.. yura tu hari-ii jumpe.. maybe dy pegi kot.. sbbnya satgi dy dtg rumah hanna... mianhamnida mama papa.. bukan x bgi tidur rumah kmi..
-skip-
malam tu kau ngan yura siap-ii nk pegi reunion tu.. kau kenakan dress polkadot yg sama mcm yura.. and kenakan heels.. malam ni kau nmpak cantik...
yura-aihh.. cantik sungguh kwn aku sorang nii.. mesti jimin terpegun nnti..
korang-hahah.. mana ade... dy pun dh sukakan taeyeon tu.. so dy x kan terpegun dgn kecantikan aku nii...
yura-sape kata?
korang-aku kata.. kayh dh jom turun.. kang mengamuk pula laki kat bawah tuu.. *turun*
jimin-*shock*
korang-yah!! jimin!! yah PARK JIMIN!! pali ireona.. jgn duk berangan.. apa tengok2??
jimin-ahh.. aniya!! dh jum! cantik jugak bini aku hari nii.. *dalam hati*
korang-taeyeon?
jimin-dy kata dy x nk pegi.. so tinggal jer dy..
korang-ahhh!! yura kau duduk depan..
jimin-no! song han na duduk depan..
yura-hanna... walaupun dy bagi aku duduk depan.. aku x kan duduk dgn laki org kayh!! please lahh fhm ! aku bukan jenis macam tuu!
korang-yer lahh!!
TBC
what? kris masuk international WGM?? chukae to sungmin and kim sa eun!! chukaeyo!! hope sungmin oppa happy with their wife... chukaeyo oppa!! sungmin is my first bias in super junior.. and now he already married.. huwaaa!! gwenchana... I have too many of bias.. hahaha.. chukaeyo sungmin... kris chukae too... kris is my third bias in EXO.. haha.. luhan will get married at age 27/28.. so lmbat lagi dy kahwin.. bhahaha ...
YOU ARE READING
my husband is my cousin? [COMPLETE]
Fanfictionjinjja?? ottoke?? aku kena kahwin ngan kau? arghhh... -han na- arghhhh... kahwin terpaksa okay? hnya atas kertas? -jimin-