Hari yg selalu berlaku dalam setahun iaitu hari valentine day.. hari yg sgt bermakna bgi semua kekasih.. sekali lagi kau mengalirkan airmata..
*flashback*
Esok adelah hari bermakna pada hri kekasih.. iaitu valentine day.. kau keluar dgn yura
Korang-weh yura kau nk beli kt sapa?!
Yura-aku?! Kt jungkook kot..
Korang-woii tu kookie aku.. kau ni kenpa?! Dh ade kwangmin udah lee. Jgn melebihh
Yura-eh kau nii.. sentap ah tuu.. aku gurau jer lahh..
korang-pfftt.. mana ade aku sentap.. *mencebik*
yura-iya lahh tuu.. hahaha.. lek arhh kwn baikku.. aku tau kookie suka apa.. kau beli coklat kt dia..
korang-eh kau nii.. aku tampo kang.. aku tahu lahh dia suka coklat.. *gelak*
*end flasback*
Kau masih teringatkan yura.. abg ipar kau chanyeol ternmpak kau didalam bilik tgk kau nangis..
Chanyeol-hanna are you okay?! Oppa tgk kmu mcm sedih jer.. nk oppa panggilkan jimin?! Jimin buat apa kt kamu ni?!
Korang-hmmm.. x pyh lahh oppa.. jimin x buat apa2 pun.. oppa mcm mana kita nk lupekan org yg dh x der?!
Chanyeol-msti kmu teringatkan yura kan?! Just lupakan dia. Jgn fikir apa yg dh berlaku selama dia hidup..
Korang-mcm mana oppa boleh lupakan dara unnie?!
Chanyeol-oppa buang semua brg2 yg dia bgi kt oppa selama nii..
Korang-tpi. Hanna x leh nk buang semua brg yg yura bgi kt hanna.. sbb hanna syg barang2 nii.. hmmm..
Chanyeol-up to you hanna.. kita x boleh kwn ngan org yg dh x der.. oppa tahu peritnya seorang kawan meninggal.. oppa tahu.. tpi cara untuk lupakan kwn lagi menyakitkan.. slow slow lupekan yura.. nnti lama2 kmu akan lupekan dia jugak. Dh dh jgn nangis dh.. jom mkn.. semua dh tunggu tuu.. palli..
Korang-okay.. oppa turun dulu. Hanna nk cuci muka jap..
Chanyeol-okay.. palli.. *blah*
Lepas kau cuci muka kau turun makan... sejam kemudian kau mendapat berita yg jimin excident
Rapmon-yeobseyo.. hanna-sshi
Korang-ahh nae? Wae?!
Rapmon-dtg hospital skrg.. jimin excident
Korang-bwo?! *fon jatuh*
Chanyeol-yah hanna.. wae?!
Korang-jimin... jimin... ex..ex..excident
Chanyeol-what?! Dh dh jom..
Family jimin and kau dtg ke hospital...
Your pov
"Mula2 yura and now jimin?! Apa dh jadi nii?! Jimin nk tinggalkan aku jugak ke?! Jimin jgn tinggalkan aku.. kau kata kau nk anak kan?! So aku dh bersedia.. kau pulak mcm nii.. kau dh kenapa jimin?!" Kau luah didalam hatikau..
Jungkook-noona.. sabar yer.
Korang-apa yg dh jdi ngan jimin?! Knape ngan dia?!
V-jimin kemalangan.. sbb mabuk..
Korang-what?! Mabuk?! And now keadaan dia okay ke tak?! *risau*
Suga-tah lah hanna.. kita tunggu keputusan doktor..
Korang-oppa.. knape bende ni jdi kt hanna?! Hanna dh x sanggup nk lalui semua nii.. *pukul2 chanyeol*
Chanyeol-dh lahh hanna.. oppa yakin yg jimin akan selamat..
jungkook-aah lahh.. kookie yakin sgt yg jimin hyung akan selamat.. percaya lahh..
-2jam kemudian- adakah pembedahan itu berjaya atau tidak?! Nantikan bab yg seterusnya..
TBC
YOU ARE READING
my husband is my cousin? [COMPLETE]
Fanfictionjinjja?? ottoke?? aku kena kahwin ngan kau? arghhh... -han na- arghhhh... kahwin terpaksa okay? hnya atas kertas? -jimin-