PANG!!!!! haa kan dh kena penampar.. melekat 5 jari kt muka taeyeon tuu..
taeyeon-mende ahjumma nii??
omma park-mende apa?? ni penampar.. kau tahu? haa ni.. Mak bapak kau tahu ke takk??
Taeyeon-tak.. Pliss jgn bgitau..
Jimin-no.. Aku dh gitau dh kat parents kau.. So kau tunggu jer lahh
Korang-dh lahh.. Saya balik dulu omma..mama..papa..appa.. Saya kena pegi kerjA..
Taeyeon-kau nk pegi mna?? *tmpar*
Korang-*pegang pipi* what??
Jihyo-kau.. Sesuka hati tmpar anak org.. Aku dh lama sabar ngan kau tahu? Aku akan sokong apa adik aku nk buat selepas nii..
Korang-dh lahh unnie.. *blah*
Jimin-yah hanna-aa *kejar kau*
Korang-mende? So saya dh tolong back up awak.. Awak nk apa lagii??
Jimin-knape awak back up saya? Saya x suruh pun.. *pegang tgn kau*
Korang-ya awak tak suruh.. *lepaskan tgn jimin* *blah*
Kau bawa kereta selaju yg boleh.. Tpi kau berhenti sbb air mata kau mengalir.. Kau dh x thn..
Korang pov
Mende aku nii?? Huh knape aku back up jimin? Arghhhh..... Knape knape knape???
-di SMent-
Kris-knape lmbat?
Korang-haa? Ade hal sikit.. Mianhae
Kai-arghh.. Kitaorg dh tunggu lama dh..
Korang-nae.. Saya tahu.. Tpi saya ade hal family sikit tdi..
Chanyeol-jgn mrh hanna... Kitaorg ade hal family tadi.. So dy pun ade jugak tdii.. Jgn marah hanna.. Please... Mianhae *tunduk*
Korang-ahh nae.. Mianhae *tunduk*
Suho-dh dh.. Hri ni kitorg free right?
Korang-eh free erk?? Jap tgk balik *tgk jadual* eh mana ade free.. Korang kena rakamkan exo st tu haa..
Sehun-what? Jinjja?
Korang-nae..
Suho-jgn memain hanna..
Korang-bhahahah.. Yes korang semua kena troll... Bhahahah..
Chen-wuu anak murid aku tu..
Suho-jap jap.. Hanna awak gelak ke nangis??
Korang-haa? Mana ade nangis..
Chanyeol-aah lahh.. Mata hanna merah.. Jgn tipu kami hanna..
Kai-knape ngan awak sejak kebelakangan ni?? Knape? Menangis jer .. Knape?
Korang-ha? Mana ada.. Sapa kata saya nangis??
Kai-x pyah tipu saya hanna.. Sbb dah dua tiga hari saya nmpak awak nangis sedangkan kami tgh practice.. Jgn tipu saya hanna.. Saya nmpak awak ..
Korang-what? Awak nmpak saya? Mna ada lahh.. Awak salah org nii..
Kai-sape lagii ada kt studio ni kalau bukan awak kan? So mesti ade sbb awak nangis.. Citer kat sya kalau x nk citer kt dorang..
Korang-ahh x der pape lahh..
Chanyeol-okay.. Kai jgn paksa dia.. Dia tgh penat tuu.. Let hanna rest.. Hanna rest lahh dulu.. Nnti oppa kejut kamu..
korang-ahh nae..
kau tertidur waktu dorang tgh practice... lepas setengah jam kau lelap mata chanyeol kejur kau.. kau terus balik rumah... kau smpai rumah.. kau naik atas nk mandi.. kau dh tahu rumah tu x der sape.. so kau mandi and pkai bju and buka lagu kt laptop..
kau masih nangis dan nangis.. tpi bila lagu jungkook-sofa dimainkan kau mula mengalirkan air mata kau..
korang pov
lagu ni sama dgn life aku.. aku harap sgt kau dtg kt aku.. tpi bila kau dh dtg kepada aku.. kita mula nk berbahagia.. kau dh mula dingin ngan aku.. knape? aku x boleh tidur dgn lena tnp kau disisi aku.. aku cuba tutup mata dgn rPat dan aku juga cuba cover telinga aku tpi memory yg kita berdua selama ni dtg kembali.. aku keseorangan... please lahh dtg balik.. aku nk kau yg dulu jimin.. aku x nk kau yg skrg... better aku tido.. dri teringatkan kau yg dh berubah skrg nii..
-end pov-
kau nangis sepuas puasnya.. kau betul betul keseorangan skrg nii.. kau lelap kan mata then tertidur.....
TBC
p/s-mianhae kalau x best yer.. dh x der mood nk sambung.. sbb apa? sbb lagu jungkook-sofa baru jer dimainkan tdi.. huhuhu.. mianhae.. like votes comment yer.. gumawo
YOU ARE READING
my husband is my cousin? [COMPLETE]
Fanfictionjinjja?? ottoke?? aku kena kahwin ngan kau? arghhh... -han na- arghhhh... kahwin terpaksa okay? hnya atas kertas? -jimin-