5.BÖLÜM

30.8K 465 57
                                    

∞∞∞∞
(2 ay sonra Hüma'dan devam)

Günler birbirini kovalarken her gün okula gidip geri eve gelip sonrada birşeyler atıştırıp uyuyordum. Mert le barışmamızdan üstünden tam 2 ay geçmişti. Aramız eskisinden bile daha iyiydi. Hatta bazen Mert gelip benim evimde bile kalıyordu. Bu beni baya bi sevindiriyordu. Her zaman aramızın böyle kalmasını istiyorum. Annem gili de aradığımda Murat abimin baya bi mutlu olduğunu söylemişlerdi. Annem bile bunu söylerken ağlıyordu. En son Murat abimi ne zaman mutlu gördüğümü bile hatırlamıyorum. Karan abimi sorduğumda da onlarında çok mutlu olduğunu söyledi. Ailemin mutlu olması beni baya mutlu etti. Babam da şirkete gidip geliyormuş. Bu gün tekrardan Mertle buluşucaktık. Mert daha dün burdaydı ama şimdiden özledim bile.
Odamada hazırlanıp aşağı indim. Telefonumu ve arabamın anahtarını alıp dışarıya çıktım. Mertin evine kavuştuğumda kapının önünde bi kızın uyuduğunu gördüm. Akşam dan beli burda böyle durduğuna yemin edebilirim. Hemen kızın yanına gidip kızı kaldırdım. Sonra Mertin evinin kapısını çaldım. Mert kapıyı açtığında üstünde hiç birşey yoktu. Altında da bi tane kısa şort vardı. Mert yanımda ki kızı görünce bian şaşırdı. Ama sonra kızın yüzünü görünce suratı kas katı kesildi. Bi an yanlış bişey yaptım sandım ama sonra kız da Mert'i görünce gözlerinin içi parladı. Neler olduğunu anlamasamda bişey olduğu kesindi. Bende Mert'e dönüp;

"Mert çekilicekmisin? Kapıda kaldık."

"Hüma sen giriceksen gir o girmiycek."

"Neee diyorsun Mert?"

"Hüma sen gel içeri ama o gelmesin içeri geçelim ben sana anlatacam."

"Hayır Mert oda gelicek. Benim için."

"Hüma sadece senin hatrın için."

"Tamam. Teşşekür ederim. Hadi gel içeri."

"A- abim istemiyorasa gelmeme gerek yok."

"Neeeeeeeeeeeee a-abim mi?"

Yanımda ki kız Mert'e abim diyince dumura uğradım. Mertin kız kardeşi olduğunu biliyordum. Ama hiç görmemiştim. Şuan şaşırma sebebim Mertin neden kız kardeşini evine almadığıydı. Bende direk Mert'e dönüp;

"Mert bu kız senin kardeş ve sen onu içeriye almıyorsun öylemi?"

"Hümam bi dinle sonra bana kızmak istersen kızarsın. Hadi gel içeri oda gelebilir."

"Tamam. (Kıza dönüp) Gel hadi." dedim

İçeriye gidip salondaki koltuğu oturdum. Mert'e yanıma oturunca ona döndüm ve onu dinlemeye başladım. Mert anlatmaya başladı.

"Hümam şimdi geçen sene hatırlıyormusun bilmiyorum ama ben çok kötüydüm işte bunun sebebi de işte karşındaki kız yani benim öz kardeşim yüzündendi. Şimdi benim seni sevmeden önce bi kızı çok seviyordum."

Mert susunca karşımdaki kızın neden suçlu olduğunu anlamadım. Ama ne suç işledi de Mert'in gözleri doldu.

"Peki Mert bu kızın ne suçu var."

"Dinle devam ediyorum. İşte sonra biz sevgili falan olduk hatta kızı senle bile tanıştırıcaktım. Sonra beni aldattığını öğrendim ve bunu da benim evimde yaptı. Tamam dedim demekti sevmemiş dedim ama çok üzüldüm. Bu da yetmezmiş gibi kardeşimin benim aldatıldığımdan haberi varken bile bana söylememesi. Hadi onuda geçtim benim kardeşim benim eski sevgilimin sevgilisiyle onların sevgili olduğunu bile bile benim evimde benim yatağımda onu o çocukla bastık. Kıble bastık biliyormusun. Eski sevgilim le beraber bastık. Bede şimdi utanmadan gelmiş benim karşıma defol gitti şimdi bu evden anladın mı beni defolllll!!"

BERDEL(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin