Bitanelerim💜
Bölümü bekleyen herkese teşekkür ederim💜
Oy vermeyi unutmayınBölüm +18 küçük olanlar okumasın lütfen
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Yetişkin içerik🔞
Mirza o kadar acele ediyordu ki hızına yetişemiyordum bile. İnleyerek karşılık vermeye başladım kasıklarını sertçe kasıklarıma çarptı. Nefesini ağzımın içine doğru vererek bir elini kalçama indirdi ve sertçe okşayarak baldırlarıma kadar indi. Tek bacağımı kaldırarak kalçasına sardı ve karnıma temas eden erkekliği ile kasılmama sebep oldu.
Diliyle ağzımı talan ederken,bedeniyle bedenime işgal ediyordu. Elleri her yerimdeydi her zerremdeydi. Alt dudağımı iki dudağıyla kıstırarak sertçe emdi ve homurdanıp dudaklarını dudaklarımdan çekerek yanağıma dopru ilerletti.
Yanağıma birkaç sert öpücük bırakarak çenemi ısırdı ve kafasını boynuma sokarak dişleriyle ince derimi kıstırdı.
Ağzım hafifçe aralandı,kafam arkamdaki duvara yaslayarak elimi saçlarına daldırdım ve kafasını boynuma daha da bastırdım. Diğer elinide bacağıma getirerek onu da kaldırdı ve kucağına alarak sırtımı duvardan ayırıp sertçe tekrar yasladı.İnledim.
Bedenimi hafifçe aşağı indirerek erkekliğini tam kadınlığımın üstüne denk getirdi ve kendini aniden bana bastırarak boynuma doğru inledi.
Nefes nefese kalmıştı.
Aniden ellerimle saçlarını çekip kafasını geriye yatırdım ve hep yapmak istediğim şeyi yaparak dudaklarımı boynuna bastırdım. Kasıldığını hissettim, gülümsedim.
Adem elmasını iki dudağımın arasına alıp emmem ile inleyerek kalçalarımı sıktı ve "Hüma" diye nefes nefese adımı sayıkladı.
Boynunu ısırmam ile ağzından anlayamadığım bir küfür çıktı ve yönümü hızla yatağa doğru çevirdi.
Sarsaklayarak bir kaç adım atıp beni yatağa fırlatması ile şokla ona baktım.Gözleri kararmış, tehlikeli bir ifade ile bana bakıyordu. Üzerindeki tişörtü gözleirmin içine bakarak tek çırpıda çıkardı ve diziyle iki bacağımı aralayarak arasına yerleşti. Göğüsünü sertçe göğüsüme yaslayarak tekrar duraklarıma saldırdı. Ama bu sefer oldukça hiddetliydi.
Dudaklarımın acıdığını hissettim. Sesimi çıkarmadım.
Üzerimdeki elbise kalçalarıma kadar sıyrıldı ve Mirza kendini bana sertçe iterek hissettirdi. Ağzım aralandı,gözlerim yukarıya doğru kaydı. Dudaklarını boynuma oradan da iki göğüsümün arasına getirerek dudaklarını bastırdı.
Dudakları göğüsümdeyken durdu ve alttan alttan bana baktı. Burnunu o noktaya bastırıp içine derin bir nefes çekti.
"Kokun,en çok bu noktada saklı ve bunu sadece ben biliyorum" dedikten sonra hafifçe tebessüm etti. "Ve sadece ben bileceğim."dedikten sonra dudaklarını aynı noktaya tekrar bastırdı ve üzerimde kayarak yğz yüze gelmemizi sağladı.
Elbisenin askılıklarına elini getirerek onu aşağıya indirdi ve tamamen çıplak kalan omuzlarıma bir bakış atarak o noktayı da öptü. Kolunu belimin altıdan sararak gözlerimin içine baktı ve elbisenin fermuarını yavaşça aşağıya indirdi.
Elimi pantolonun kemerine götürerek hızla açıp odanın farklı bir bölümüne attım. Belimş hafifçe yukarıya dopru kaldıdmam ile elbiseyi aşağıya indirdi ve bacaklarımdan çıkararak sadece siyah iç çamaşırı ile kalmış bedenimde gözlerini gezdirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL(+18)
Random+18 İÇERİK BARINDIRIR!!! Yüzüm onun yüzünün biraz yukarısına denk geldiğinde , saçlarım önüme düştü. Mirza bedeninin hiç ağırlığı yokmuş gibi beni kucakladığında, ellerimi boynundan çekerek yanaklarına yasladım. Gözlerinde ki şüpelere gülümseyerek...