13. BÖLÜM

29.8K 445 29
                                    

Selamünaleyküm canlar😊 nasılsınız🤗
İYİ OKUMALAR 😊

Şimdi bi duyurum var!!!!
Arkadaşlar bundan sonra yeni bölümlere sınır koymayacam ve her pazar gece 02.50 den sonra yeni bölümleri atıcam bilginizeee!!!!

(.)(.)(.)(.)(.)(.)(.)(.)(.)(.)(.)

Sabah gözlerimi boynumu huylandıran nefesle açtım. Daha biriyle uyumaya alışamamıştım. Mirza'nın kollarından yavaşça sıvıştım. Bugün pazar olduğu için Mirza'yı uyandırmıyacaktım. Banyoya koşar adım gittim hızlıca duşumu alıp banyodan havluyla çıktım. Saçlarımı nerdeyse 6-7 seneye yakın kesmiyordum abilerim saçlarımı çok seviyorlar diye kesmeme hiç izin vermiyorlardı. Saçımın uzunluğu kalçamın biraz daha altına geliyordu. O yüzden banyoda biraz daha fazla zaman geçirmek zorunda kalıyordum. Bazen topuz yapınca bile hemen bozulabiliyordu. Düğünde bozulmadığına baya şaşırmıştım.
Hemen dolabın karşısına geçip dizlerim in bi kaç santim altında bi kalın askılı mor bi elbise çıkardım. İç çamaşır dolabından da siyah bi takımı çıkarıp tam banyoya gidiyordum ki Mirza'nın sesini duydum;

"Günaydın karıcım nereye gidiyorsun ne güzel izliyordum seni devam etsene."

"Günaydın! Banyoya gidiyordum."

"Tamam benim yanımda giyebilirsin banyoya gitmeme gerek yok."

"Tabi kide yanında giyinmiycem."deyip arkama döndüm tam bi adım atıyordum ki beline sarılan kollarla neye uğradığımı şaşırdım. Öylece durmuş Mirza'nın nefesini boyun girintimde hissediyordum ama hareket bile edemiyordum.

"Ama karıcım sen kocana karşımı geliyorsun yoksa?"

"Yok ne karşı gelmesi."

"O zaman giyin yoksa ben kendi elerimle giydirmekten zevk duyarım."

"Tamam tamam ben giyerim sen duş almaya git."

"Ama karıcım yoksa benden utanıyor musun?"

"Iıııı.... Hıımmmmm..."

"Hüma hanım benden utanıyormuş."

"Hayır ya ne utanması."

"Tamam o zaman hadi giyin karşımda."

"Beni gaza getirmeye çalışma hadi lütfen banyoya hit ve çabuk duşunu al yoksa kahvaltı ya geç kalıcaz."dememe kalmadan Mirza aniden üstümde ki havluyu çekti. Havlu ayaklarının dibine düşmesiyle yerin dibine girmek istedim o dakika. Mirza vücudumu öyle bir süzüyordu ki utanmamak elde değildi.

" Ahhhhh karıcım akşamı dört gözle bekliyor olacağım."

Demesiyle eğilip hemen havluyu alıp tekrar vücuduma sardım.

"Ne yapıyorsun yaa?"

"Karımı süzüyorum."

"Tamam ya hadi git valla geç kaldık."

Hemen yerdeki kıyafetleri de alıp hızlıca üstüme geçirdim ama geçirmeden Mirza'nın banyoya girdiğine emin oluduktan sonra giyindim.
Aynanın karşısında saçlarımı tarayıp sağ sarafıma gelecek şekilde salık bir örgü ördüm. Siyah göz kalemi gözüne çektim. Çok belli olmayan kirazlı rujumu da sürdüm. Tama anlamıyla şimdi hazırdım. Ayna da kendimi süzerken Mirza banyodan bak boşluğunda duran dokunsan düşecek şekilde olan bir havluyla çıktı.

"Bana dolaptan siyah takımı mı getirir misin?"

"Tamam."

Dolaptan Mirza'nın siyah takımıyla bir baksır çıkarıp Mirza ya götürdüm. Hiç utanmadan hemen havluyu çıkarıp baksırını giydi. Kıyafetleri elimden almamıştı ki ben o üstünü giyerken ona bakım diye ama o giyinirken o hariç her yere bakmıştım. Bunu farketse de çok takmamıştı.

BERDEL(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin