Keyifli Okumalarrr cancağuzlar😊
(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)
Sabah gözlerimi aniden kasıklarıma giren sancıyla açtım. Kendime gelince odada gözlerimi gezdirdim. Burnuna gelen kokuyla kafamı önüme çevirdim. Daha Mirza'nın üstünde uzanıyordum. Gece boyunca da içimden çıkmamıştı ve şuan hala üçümdeydi. Mirza'yı uyandırmak istemesemde mecbur kaldığım için uyandırmaya çalıştım.
"Mirza"
"Hımmm"deyip arkasına dönmeye çalıştı. Mirza kımıldadıkça kasıklarıma ağrı giriyordu. Aniden gözleri açılan Mirza beni üstünde görünce baya şaşırdı. Neden şaşırdığını anlamadım. Yada hala uyandığım halde onun üstünde olduğuma inanamıyordu galiba.
"Senin hala üzerimde ne işin var?""Nasıl ne işin var?"
"Haaa ben dün içinden çıkmadan uyudum değil mi?"
"Sapık sapık konuşma."
"Ne yalan mı hala içindeyip ve bu çok güzel."
"Evet ve hala şuan içimdesin çık artık kımıldadıkça canımı acıtıyosun çünkü."
"Biraz daha kalsak böyle olmaz mı ben daha doymadım."
"Saçmalama akşamdan belli içimdesin (sanki ağrıyı kendisi çekiyo ya bide biraz daha kalalım diyo) hadi kalk kahvaltıya geç kalıcaz."
Dememe kalmadan avludan silah sesi yükseldi. Mirza nasıl içimden çıktı nasıl üstünü giyip aşağı indi anlayamadım ama gitmeden bana
"Senle daha işim bitmedi akşam görüşücez" dedi. Allahım avluda silah patlıyo Mirza beyin aklı hala nerde. Bende hemen üstüme kıyafetlerimi geçirip koşa koşa merdivenleri indim. Avlunun ortasında bi kız masmavi gözleri benim gibi uzun saçları yazmadan kaçıp çıkmışlardı bel boşluğuna gelen saçları vardı. Boyu 1.68-1.70 civarlarındaydı. Yaşı büyük ihtimal 19-20 falandı. Kızı iyice inceledikten sonra gözlerim elindeki silahına kaydı. Bir elinde silahı bir eli belinde Mirwelat'a silah tutuyordu. Aynı mahalle kavgasına gelmiş gibi bi hali vardı. Mirwelat olayın şokundaydı. Hiçbirşeyden haberi olmadığı her halinden belliydi. Mirza;"Bacım senin kime silah doğrutuğundan haberin vardır?"
"Evet ağam vardır haberim Mirwelat ağaya doğrultuyom."
"İndir silahı düzgünce konuşak."
"Yok ağam vurucam ben onu."
"Saçmalama indir o silahı."
"Ben ne yaptım da vurucan beni?"
Kız cevap veremeden konağın kapısı tekrar açıldı. Yaşlı bir adam 7-8 tane de genç erkek girdi. Yaşlı adam;
"Kızım sen naparsın indir o silahı o senin ağan.""Yok baba vurucam ben onu hak etti o."
"Kızım söyle bana naptı sana?"
"Baba ben bu çocuk yüzünden okuldan atıldım. Size dediğim çocuk bu."
"Lannnn!"
"Sen misin lan o ırz düşmanı."
Gelen gençlerden ikisi aynı anda konuşunca Mirwelat sanki bişeyler hatırlamak istiyormuş gibi kızı inceliyordu.
"Ne saçmalıyorsun ben burda bile okumadım."
"Ben kaç yıldır seni arıyorum haberin var mı?"
"Ne diyorsun açık konuş."
"Tabi hatırlamassın sen zaten niye hatırlayasın ki."
"Yavv hadi anlatsana be!"
"Ortaokuldayken sen beni yanağımdan öpmüşdün bende gidip silah getirip senin ayağına sıkmıştım. Şimdi hatırladın mı? Senin yüzünden benim okul hayatım bitti. Hangi okula kayıt yapmaya gittiysem belalı kız sen her sinirlendiğinde gidip silah getirip öğrencileri mi vurucaksın deyip almadılar. Bende yıllarca seni aradım. Bi duydum Mirwelat ağa Mardin'e dönmüş bende dedim bi hoşgeldin süprüzü yapam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL(+18)
Random+18 İÇERİK BARINDIRIR!!! Yüzüm onun yüzünün biraz yukarısına denk geldiğinde , saçlarım önüme düştü. Mirza bedeninin hiç ağırlığı yokmuş gibi beni kucakladığında, ellerimi boynundan çekerek yanaklarına yasladım. Gözlerinde ki şüpelere gülümseyerek...