10.BÖLÜM

33.1K 541 93
                                    

Herkese merhaba😊 nabersiniz nasılsınız?
Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfennnnnn
Neyse İYİ OKUMALAR ve bol bol yorumlarrr canlarımmm🖤

∞∞∞∞∞∞∞

Gözlerini tepesindeki kuzenleri yüzünden açmak zorunda kaldı. Ne kadar sıcak yatağında biraz daha yatmak istese de sonunda (istemediği)kına günü gelip çatmıştı. Bu gün o adamla evliliklerine bi adım daha atıcaklardı. Hayat insana istemediği bir sürü şey yaptırıyordu. Hüma küçükken çok büyük konuşurdu. Ayşe'nin(kuzeni) berdel yoluyla bi adamla evlendiğini öğrendiğinde 'ben sizin gibi olmayacam ben töreye boyun eğmeyeceğim ben töre yüzünden sevmediğim bi adamla evlenmeyeceğim' diyodu ama o da sesini çıkarmadan töreye boyun eğmişti. Sırf kardeşi ve o kız ölmesin diye zaten kızı (Mircan'ı) ilk gördüğü dakika sevmeye başlamıştı.

"Hüma kalk kız bugün kınan var daha çok iş var. Kalksana kızz "

"Yaa Cansu biraz daha uyusam lütfen"

"Tabi kide uyuyamassın kalk şimdi daha kuöfere falan gidicez."

"Tamam ya kalktım siz gidin ben duş alıp geliyorum."

Hüma banyodaki işlerini bitirip odaya tekrar döndü. Kıyafetlerini giyip aşağı indi. Konak tıklım tıklım dolmuştu herkes bir oraya bi buraya koşuşturuyordu. Sanki Hüma severek evleniyormuş gibi herşeyi hazırlıyorlardı. Hüma daha fazla koşuşturanlara bakmamak için mutfağa gitti. Mutfak da tıklım tıklımdı. Bişeyler atıştırıp kızlarla odasına çıktılar biraz sohbet ettikten sonra hazırlanıp kuaföre gittiler. Saçına ve makyajına hiç bir şekilde karışmamıştı. Hepsini kızlar karar vermişti. Oda kızların kararlarına uymuştu. Hüma kına için kendisine bindallı aldı. Kuaförde işleri bittiğinde Mirza kendisi gelip Hüma'yı alıcağına sağ kolu olan Berat'ı gönderdi.Hüma içinden beni görmeye bu kadar bile tahamülü yok diye geçirdi. Konağa kavuştuklarında saat 19.45 geçiyordu.
∞∞∞∞∞∞
Kınanın bitmesine daha 1 saat vardı o 1 saatte de Hüma'ya kına sürülücekti. Kına başladığından beri kızlar Hüma'nın oturmasına bile izin vermiyorlardı. Kaç saattir oynadığından bile haberi yoktu. Yorgunluk tan artık bayılıcaktı ama daha kınanın bitmesine bi saat vardı. Tam oturmak için gidiyordu ki konağın kapısında Mirza'yı gördü. Demek ki kına sürme merasimine katılacak dedi kendi kendine. Sonra Cansu konağın ortasına 2 sandalye koydu. Bi sandalyeye Hüma diğer sandalyeye Mirza oturdu. Zaten Hüma otur oturmazda sabahtandır tuttuğu göz yaşlarını serbest bıraktı. Hiç böyle bir evlilik yapacağını düşünmemişti bildiğin istemediği bir evlilik yapıyordu hatta şuan eline kınasını kaynanası yakıyordu. Kına yakma merasimi kızlar ve Hüma'nın çeşit çeşit halay ve çifte teli oynanmasıyla geçmişti. Kına bittikten sonra Hüma kimseye gözükmeden odasına kaçtı. Temiz bi duşunu alıp yatağına uzandı yarını düşünerek uyuya kaldı.
(())(())(())(())(())(())(())

Hüma yine güne kızların kendisine bağırmalarıyla uyandı. Hemen duşunu alıp aşağıya indi. Kızlarla bişeyler atıştırıp odasına çıktı arkasından da kızlar çıktı. Kuaföre gitmek yerine Mirza 3 kadın konağa gönderdi. Aslında dünde gönderecekti ama sonradan karar değiştirmişti. Biraz kızlarla oturup konuştular(Hüma ne kadar konuşmak istemese de). Biraz sonra odanın kapısı çaldı. Kapıda Mirza'nın gönderdiği kadınlar vardı. Hemen hazırlanmaya başladılar. Hüma'nın gelinliğini kaynanası seçmişti. Zaten saç ve makyajınada kızlar karar vermişti.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BERDEL(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin