16.BÖLÜM

30.2K 474 107
                                    

Keyifli Okumalarrr
(∞)(∞)(∞)(∞)(∞)(∞)(∞)(∞)(∞)(∞)(∞)(∞)(∞)(∞)

"Yenge Mirvelat abim...."

"Ne oldu söylesene Azer!"

"Mirwelat abim o kızı kaçırmaya gitti."

"Haaa bende bişey oldu sandım yaa."

"Yenge başka ne olabilir sana kızı kaçırmaya gitti diyorum sen ne diyosun."

"Nee sen ciddi misin?"

"Yok yenge şaka yapıyorum. Yenge şuan kendindemisin aceba?"

"Mirza abinin haberi var mı ve kızı ilk günden kaçırma sebebi neymiş?"

"Yange bende bilmiyorum şirkete geldiğimizden beri bi dalgın. Sorudum sebebebini ama geçiştirdi beni."

"Sen nerden anladın kızı kaçırmaya gittiğini?"

"Bana aşkla ilgili bi kaç soru sordu. Bende adam gibi seviyosan gidip istersin kızı vermezlerse de eğer kızında sende gönlü varsa kaçırırsın dedim. Oda çok doğru diyorsun en iyi si kaçırmak ben istemeye gitsem kızın 8 tane abisi var bok bana verirler kızı deyip gitti. Bende hemen seni aradım."

"Emin misin kızı kaçırmaya gittiğine boşa ortalığı velveleye vermeyelim."

"Eminim yenge herkese haber ver. Bende Mirza abimle babama söyleyeyim."

"Tamam kapat kapat kız elden gidiyorum."

Hemen dönüp teleşla ayakta dolaşan kadına yani Umay anneye;

"Anne otur bi şöyle."

"Kızım Mirwelat oğluma ne olmuş ne kızı ne diyorsunuz siz hemen söyle."

"Anne bak önce bi sakinleş."

"Deniz!"

Deniz dediğine göre baya sinirlenmişti.

"Anne Mirwelat Avşin'i kaçırmaya gitmiş."

"Sen ne diyosun kızım?"

"Evet anne doğru diyorum."

"Oğlum! Ben bi oğlumu daha berdele kurban edemem. Biliyorum Mirza kıymaz Mirwelat'a berdel olsun der ben buna da nasıl dayanırım."

"Neden bu kadar emin konuşuyosun anne?"

"Kızım Mirza bu güne kadar(ağa olduğundan beri) daha kimsenin töre yüzünden ölmesine izin vermedi. Kim kaçtıysa öğrenir öğrenmez ilk evlenebilecek kardeşi varmı diye araştırır. Varsa evlendirir yoksa da onlara yardım edip uzaklara gönderir ama herkes Mirza'nın onları öldürdüğünü zannederler."

"Ama neden kardeşini öldürmek istedi?"

"Öldürmek istemedi sadece ağaların gözüni boyamak için abini dövdü. Anladın mı kızım?"

Hem ağlıyor hemde bana cevap veriyordu. Çok iyi niyetli biri olduğunu zaten evlendiğimiz günden beri biliyordum. Bana çok iyi davranıyordu. İnşAllah her zaman iyi davranmaya devam ederdi. Nede olsa ben onun başlıca düşmanıydım. Bana iyi davranmak zorunda değildi. Hatta beni her gün dövede bilirdi ama o bana elini bile kaldırmamıştı şu ana kadar.

Konağın kapısının açılmasıyla içeriye Mirza, Azad babam,Azer ve Mirwelat girdi. Hani Mirwelat kız kaçırmıştı. Kaçırdıysa şuan bunun burda ne işi vardı. Hemen balkondan çıkıp konağın kapısına gittik. Umay anne, ben ve Arin. Umay anne hem ağlıyor hemde Nirwelat"'a sarılmış bişeyler söylemeye çalışıyordu ama ne dediği anlaşılmıyordu. Ama Mirwelat'ın anladığı yüzünden okunuyordu. İlk önce kaşlarını çatıp sonra  kahkaha atmasıyla neye uyğradığımız şaşırdık.

BERDEL(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin