~ pov. Dream ~
George mnie.. Pocałował. Odwzajemniłem pocałunek, a po chwili się od siebie odsunęliśmy.
- Kocham Cię Clay..
- Myślałem, że nie czujesz tego co ja. - Powiedziałem nadal lekko w szoku.
- Ja myślałem, że Ty nie czujesz tego co ja. - Zaśmiał się George, a po chwili go pocałowałem.
- George?
- Tak?
-Zostaniesz moim chłopakiem?
-Oczywiście!! - Wykrzyczał radośnie i znów połączyliśmy się w pocałunku.~ pov. Sapnap ~
Hehe głupi George. Siedziałem cały czas na schodach w ukryciu i wszystko widziałem.. O znów się pocałowali, gdzie mój telefon kiedy go potrzebuję?!
Hehe mam to. Mission passed. Mogę już iść do pokoju. - Pomyślałem i ruszyłem. Po chwili przyszli zadowoleni pochwalić się.
- Zgadnij kto jest razem, Nick.- Usłyszałem głos blondyna.
-Mówiłem wam, że będziecie jeszcze razem to co? - Zaśmiałem się.
-To co.. Idziemy na dół? - Zapytał Brytyjczyk.
-Taa.. Wy idźcie muszę coś jeszcze sprawdzić. - I wyszli, a ja wysłałem zdjęcia do Karla i Bada, z groźbą, że jak im wygadają, że im to wysłałem to zatłukę ich.
Od : Bad✨🤧
Do : Sapnap💫🙂
Wow, super. Pozdrów ich ode mnie. ❤️Od :Karl❤️💕
Do: Nick💖
W końcu. 😌Reszta dnia minęła dosyć spokojnie. Dream i George czerwienili się na mój każdy podtekst. Było dosyć śmiesznie.
Skończyliśmy dzień robiąc streama z amonga oczywiście Dream i George nic nie mówili o tym, że są razem. Wolą z tym jeszcze poczekać. W każdym razie graliśmy tak sobie z Tommym, Tubbo, Corpse, Karlem i Quackitym. Po godzinie grania George usnął opierając się o ramię Dreama..
.............................................................
Sama nie wiem co to jest pisze to na lekcji, więc mam nadzieję, że nie ma za dużo błędów.
Rozdział 23
246 słów
CZYTASZ
I Can't breath - DNF
FanficGeorge, Sapnap i Dream byli najlepszymi przyjaciółmi. Nagrywali razem odcinki na YouTube oraz streamowali na twitchu. Po paru latach przyjaźni internetowej postanowili się poznać, na żywo. Książka może zawierać wiele błędów i niedociągnięć, więc jeś...