9

11 2 19
                                    

Bero

O kaosla dolu gün bitmişti ve nedense hepimiz birden arkadaş olmuştuk. Sanırım boğaya yumruk atma ayini herkesi birleştiren bir ayindi.

Fesde'nin kırık eline baktım. Güzel sarabilmiş miydik emin değildim. Amse bu konuda çok tecrübeli olduğunu her ayda bir bir yerlerini kırdığını ve 1 haftada iyileştiğini söylemişti ama kısa sürede iyileşmesinin sarma yeteneklerine bağlı değil de onun üstün iyileşme yeteneğine bağlı olduğunun farkında değil gibiydi.

Bunu da karakter listesine eklemiştim.

"Ehm, şimdi hepiniz Kutsal Orman'dan nasıl çıkacağınızı bilmeden ormana girdiğinizi mi söylüyorsunuz?" dedi Ağsürda.

"Çıkmanın ekstra efort gerektiren bir şey olduğunu düşünmemiştim."dedim.

"Bir ormana girmeden önce oradan nasıl çıkıldığını öğrenmemiz mi gerekiyor ki?"dedi Amse.

"Şey eğer ismi KUTSAL ORMAN gibi ekstrem bir şeyse EVET."

"Ben yanlışlıkla girdim."dedi Fesde. "Ama burayla ilgili söylentileri duymuştum. Çıkmak için yapman gereken bazı şeyler varmış ve kimse ne yapılması gerektiğini bilmiyormuş."

"Evet ve ben ne yapılması gerektiğini biliyorum."dedi Ağsürda

"Nereden biliyorsun?"dedim.

"Ben müneccimim."

İnandım.

"Tamam, buradan çıkma yolunu söyleyeceğim ama ilk önce benim insama dönüşmeme yardım edin lütfen."

"Nasıl taşa dönüştün ki? Yoksa kuzenim Medusayla mı karşılaştın?"dedi Amse.

"Ne? Hayır. Ömşgüotm hastalığına yakalandım."

"Tam tahmin ettiğim gibi."diye söze daldı Fesde. "Bundan kurtulmak için beynini boşaltmalı ve birkaç gün stressiz geçirmelisin sonra da dolunay ışığı altında hayatında en çok kullandığın kelimeyi söylemelisin. O zaman insana dönüşeceksindir."

Şaşkınlıkla Fesde'ye baktım. Ünvanının hakkını veriyordu. Bu konuda bile bilgiliydi.

Beyin>Karakter Listesi>Fesde>saygı>arttır x2

"Çok tecrübeli gibi konuştun. Yoksa senin de mi kendi yaşına yakın kardeşin var?"dedi Ağsürda.

"...Evet"dedi Fesde.

Amse tam sormak istediğimi sordu

"Bir dakika kardeşlerle ne alakası var?"

Ağsürda açıklamaya başladı:

"Ömşgüotm hastalığı çok streslenince ve öfkelenince ortaya çıkan bir hastalıktır. Birden kendini rastgele bir varlığa dönüşmüş olarak bulursun. Genelde ergenlik dönemlerinde kendi yaşına yakın yaşta olan kardeşi olanlarda görülür."

"İyi de benim de kardeşlerim var ama-bir dakika ben de bu hastalığa yakalandım ki."Anlık gelen aydınlanmayla şok oldum. Geçirdiğim bir hastalık hakkında bir şey bilmemek beni çok utandırmıştı.

"O zaman ben kafamı dinlendirmeye odaklanayım."dedi Ağsürda. "Ama bir dakika ben önceden gayet de stresli günler geçiriyordum ama insana dönüşmüştüm."

"Hastalığa yakalanmana neden olan stres seviyesini aşmasan yeter."

"Kaç kere bu hastalığa yakalandın ki?"dedim.

Ağsürda histerik bir gülüşle "3"dedi.

Tam ona şaşıracakken Fesde "Azmış." dedi.

Yorumsuz kaldım.

"Ooo hepiniz bu hastalığa yakalanmışsınız demek. Nasıl bir şey anlatsanıza."dedi Amse.

"Karanlık geçmişimi açmak istemiyorum."dedi Fesde.

"Ben bir kere ot olmuştum. O çok eğlenceliydi. Fotosentez yapmak en büyük hobim."dedi Ağsürda.

Ben ise o sırada at olarak biriktirdiğim güzel anılara dalmıştım. Ah tüccarları dıgıdıkladığım o günler...

"Evet şimdi çıkış planımıza geri dönersek..."

Haremitül Haşmetin KuruluşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin