-Jesteśmy na miejscu- powiedziała Somi gdy stanęłyśmy pod salą.
-Dzięki że mnie zaprowadziłaś.-powiedziałam i weszłam do klasy.
Stanęłam na środku obok biurka nauczyciela. Gdy przeglądałam się po klasie mój wzrok przykuł pewien blondyn. Był na prawdę przystojny. Myślałam że uniknę ponownego spotkania z Jiminem i Jungkookiem ale się myliłam... Okazało się że są w tej samej klasie co ja...
-W klasie mamy nową uczennicę...-zaczęła nauczycielka- Z kim by cię tu posadzić....
-Może usiąść ze mną.-powiedział blondyn który przykuł moją uwagę na początku.
-Dobrze. Usiądź obok Hyunjina.-powiedziała
Niepewnie zaczęłam iść w stronę chłopaka. Usiadłam obok niego i zaczęłam wyciągać podręczniki na ławkę. Czułam na sobie wzrok chłopaka obok.
-Hej-zaczął- Jestem Hyunjin. A ty?-spytał
-Jestem y/n.-powiedziałam
-Ładne imię...-uśmiechnął się i zaczął pisać temat w zeszycie.
pov. Jimin
Jungkook miał rację to musi być y/n. Ale się zmieniła... Nie poznał bym jej w innych okolicznościach.
-Czemu ona usiadła z Hyunjinem...-spytał Kook
-Bo on pewnie nie wie jak wyglądała w poprzedniej szkole.- zaśmiałem się
-Co powiesz na pewien układ?-spytał Jungkook
pov. y/n
Lekcja zleciała szybko. Czułam się nie swojo siedząc obok Hyunjina. Wyszłam z klasy żeby się trochę przejść. Szłam korytarzem ale nagle zostałam przygwożdżona do ściany. Bałam się otworzyć oczy bo mogłam się spodziewać kto to może być... No i miałam rację był to nasz bad boy Jimin.
-Musimy porozmawiać...-powiedział
-Niby o czym? Znamy się w ogóle?- spytałam
-Nie udawaj. Nie jestem idiotą. Wiem że to ty y/n.-uśmiechnął się
-Co chcesz? Znów będziesz mnie nękał?- spytałam
-Ależ skąd...-uśmiechnął się- Ale mam propozycję.
-Jaką?- spytałam ale obawiałam się najgorszego.
-Jeśli nie chcesz by ktoś dowiedział się o tym jak wyglądałaś kiedyś i jakim pośmiewiskiem byłaś musisz siedzieć ze mną w ławce.-powiedział
-Ale ty tak na poważnie?-zapytałam ze zdziwieniem.
-A wyglądam jak bym żartował?-spytał
-Tak, wyglądasz.-powiedziałam z lekkim uśmiechem.- Dobra zgadzam się...
Po mojej odpowiedzi Jimin odszedł. Sama nie wiem co się właśnie stało. Ale na szczęście chodzi tu tylko o siedzenie w ławce. Co mi szkodzi? Z resztą ważne jest to że mój sekret pozostanie między nami...
•
•
•
_______________________________
CZYTASZ
𝐟𝐨𝐫𝐦𝐞𝐫 𝐞𝐧𝐞𝐦𝐲
RomanceY/N to dziewczyna która wiele przeszła. Miała ciężkie życie przez długi czas. W szkole nie było jej łatwo więc była zmuszona się przenieść... Co było dalej dowiecie się czytając te opowiadanie. • • • • Występują tu idole z : bts, skz, bp DZIWNE (mo...