7.

846 75 9
                                    

Weszłam do szkoły. Chciałam znaleść gdzieś Somi i wymienić się z nią numerami. Poszłam pod jej salę i czekałam aż przyjdzie.

-A co ty klasy pomyliłaś?-spytał Jimin podchodząc do mnie.

-Daj mi spokój.-powiedziałam i próbowałam nie zwracać na niego uwagi.

-Obraziłaś się na mnie?-spytał Jimin.

-Co?-spytałam-To nie to ale ja nadal nie rozumiem czemu ty i twój przyjaciel nie możecie dać mi spokoju.

-O gadałaś z Kookiem? Ciekawe. -powiedział

-y/n? -nagle zobaczyłam że Somi już tu jest-Co ty tu robisz? Chciałam do ciebie iść-zaśmiała się.

Jimin uśmiechnął się do mnie i odszedł. To było dziwne nie powiem. Ale ucieszyłam się że jest już Somi i nie muszę dużej z nim rozmawiać.

-Somi bo chcę cię o coś spytać- powiedziałam.

-Jasne pytaj.-uśmiechneła się.

-Dałabyś mi swój numer telefonu? Może wybrałybyśmy się gdzieś któregoś weekendu?- zapytałam

-Pewnie że ci dam. -wyciągnełam telefon i dałam go Somi. Somi zaczeła pisać w nim swój numer.- Gotowe-powiedziała i oddała moją własność.

-Dzięki-powiedziałam- Muszę iść zaraz mam lekcje.

-Do zobaczenia-powiedziała i weszła do swojej klasy.

Ja postanowiłam też pójść do swojej. Gdy byłam przed salą weszłam do środka. Usiadłam w ławce z Jiminem. Spojrzałam w kierunku Hyunjina i wymieniliśmy się uśmiechami. Chwilę później weszła nauczycielka.





Lekcja dobiegła końca. Wyszłam na korytarz i czekałam aż wyjdzie z niej Hyunjin. Postanowiłam pogadać z nim i spytać go o numer. Chociaż czy to nie byłoby trochę dziwne? Może to by źle zabrzmiało?

-O czym tak intensywnie myślisz?-spytał Hyunjin podchodząc do mnie.

-Ja?-spytałam

-No nikogo innego tu nie ma- zaśmiał się.

-Wiesz bo ja chciałam cię o coś spytać...-zaczełam- Ja wiem znamy się ledwo drugi dzień ale może moglibyśmy wymienić się numerami telefonów?

-To to cię tak martwiło?-spytał z uśmiechem-jasne że możemy.

_____________________________

Hejkaa to znów ja haha. Mam nadzieję że rozdział wam się podoba. Z góry przepraszam jak by wystąpił jakiś błąd. Zwracam się do was z prośbą o zostawianie coś po sobie np. w postaci gwiazdki. Dziękuję 🥺❤️

𝐟𝐨𝐫𝐦𝐞𝐫 𝐞𝐧𝐞𝐦𝐲 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz