8.

821 68 9
                                    

Wymieniłam się numerami z Hyunjinem. Postanowiłam jeszcze przed lekcją pójść do łazienki poprawić makijaż. Weszłam do środka. W środku były dwie dziewczyny.

-Chwila...-powiedziała jedna z nich- Skądś ją kojarzę a ty Lisa?-spytała brunetka do swojej koleżanki.

-Wiem już kto to. To ta typiara co kręci się koło Jimina i Jungkooka...-powiedziała jak sądzę Lisa.

-C-co?-spytałam

-A to ta suka chce nam zabrać najprzystojniejszy chłopaków w szkole...-powiedziała brunetka.

-Ale ja nie wiem o czym wy mówicie. - powiedziałam niepewnie.

-Ale ty jesteś kłamczuchą... Prawda Jennie?- Lisa spytała z uśmiechem koleżnakę.

-Dokładnie... Lisa ma racje. Umiesz dobrze kłamać. Myślisz że jestm głupia? Przecież mam znajomości i wiem że siedzisz z Jiminem w ławce.- powiedziała podchodząc do mnie.- Jeśli chcesz żyć w spokoju w tej szkole masz się od nich odczepić. Zrozumiano?- spytała Jennie szturchając mnie.

-T-Tak... - normalnie nie pozwoliłabym sobą pomiatać ale przecież chodzi tu o moją reputacje w szkolę... Nie moge pozwolić na to by ktoś dowiedział się o moim sekrecie. A zwłaszcza te dziewczyny.

-Dobrze. Więc od teraz mamy cię na oku...-powiedziała i wyszła wraz z Lisą z łazienki.

Ja chyba zaraz oszaleję...

______________________________

Hejka tu autorka. Z góry przepraszam za tak krótki rozdział ale niedawno zaczełam myśleć nad pisaniem nowej książki. Spokojnie ta nie będzie zaniedbana. Przypominam o dawaniu gwiazdek bo to megaa motywuje do pisania z góry dziękuję ❤️❤️
I przepraszam za błędy jeśli takie wystąpiły.

𝐟𝐨𝐫𝐦𝐞𝐫 𝐞𝐧𝐞𝐦𝐲 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz