Był to Park Jimin. To wszystko przez niego. Czemu on zawsze musi się wtrącać? Gdyby nie on i jego przystojna twarz te dziewczyny by pewnie nawet nie znały mojego imienia... Nienawidzę go!
-y/n...-podszedł do mnie. -co się stało? Ktoś ci coś zrobił?
-Co to cię w ogóle obchodzi?! -krzyknęłam przez łzy. -T-To twoja wina! Wynoś się stąd! Ni-Nie chcę cię widzieć...
Nagle poczułam tylko zapach perfum Jimina. On... On mnie przytulił. Czemu? A co gorsza potrzebowałam w tym momencie kogoś przy sobie... Odwzajemniłam uścisk a głowę schowałam w zagłębie szyi Jimina. Nadal płakałam.
-Już dobrze...-zaczął gładzić moje plecy.
Minęło parę minut a ja już się uspokoiłam. Gdy w końcu zdałam sobie sprawę z tego w jakiej sytuacji jestem oderwałam się od uścisku. Było mi głupio... Czemu odwzajemniłam uścisk... Ale jestem głupia.
-J-Ja muszę... m-muszę iść.-czemu ja się jąkam?
Już chciałam wstawać ale poczułam uścisk na moim nadgarstku. Próbowałam wyrwać moja rękę z uścisku Jimina. Ale on był silniejszy. Wstał z podłogi i patrzył się na mnie.
-Nie puszczę cię do puki nie dowiem się czemu płakałaś. -powiedział.
-A-Ale...-nie wiem czy mam mu powiedzieć.
-Nie ma żadnego ale. -powiedział. -Słucham.
-Wszystko zaczęło się od tego że pewne dziewczyny zaczęły mi dokuczać z twojego powodu.-zaczęłam. Nadal nie wiem czy dobrze robię mówiąc mu prawdę ale czuję że muszę to powiedzieć. -Powiedziały że mam trzymać się od ciebie i od Jungkooka z daleka. Było by w porządku gdyby nie to że dziś powiedziały...-zacięłam się- Powiedziały że znają mój sekret. To jak wyglądałam kiedyś. To jak traktowali mnie w poprzedniej szkole...
Jimin stał i wysłuchiwał wszystkiego. Gdy skończyłam opowiadać co zdarzyło się dziś w toalecie czekałam aż Jimin coś powie. Ale on stał i patrzył się ze złością w pewien punk. Pewnie będzie wkurzony że psuje mu reputacje... Albo będzie się śmiał. Albo... Albo zostawi to bez komentarza.
-Kto to jest?-spytał.
-C-Co?-spytałam.
-Kim są te dziewczyny?-zapytał puszczając mój nadgarstek.
-N-Nie wiem czy ci powiedzieć...-zaczęłam.
-Nie ufasz mi? Wiesz zapomniałem zapytać cię o to czy wybaczysz mi jak kiedyś się zachowywałem. Przepraszam cię y/n byłem gnojem...-zaczął.
-Nie wierze...-powiedziałam i uśmiechnęłam się.
-Co się tak szczerzysz? Ja wiem że jestem przystojny i się cieszysz że jestem tu z tobą ale bez przesady...-zaśmiał się.
-Przestań -szturchnęłam go w bark.-Wybaczam ci Jimin. A uśmiechałam się dlatego że nie wierzyłam że największy bad boy w szkole mnie przeprasza.
-Dobra, dobra.-powiedział. -Teraz powiedz mi kim są te dziewczyny.
-Lisa i Jennie które chyba są w 3b. -powiedziałam nie pewnie.
Nie wiedziałam po co chciał się tego dowiedzieć no bo co może zrobić o ile cokolwiek zrobi...
_______________________________
Hejka tu autorka. Cieszę się że coraz więcej osób czyta tą książke. Dziękuję wszystkim którzy dają mi motywacje do tworzenia rozdziałów. Następny rozdział postaram się wstawić jak najszybciej. 🥺❤️
CZYTASZ
𝐟𝐨𝐫𝐦𝐞𝐫 𝐞𝐧𝐞𝐦𝐲
RomanceY/N to dziewczyna która wiele przeszła. Miała ciężkie życie przez długi czas. W szkole nie było jej łatwo więc była zmuszona się przenieść... Co było dalej dowiecie się czytając te opowiadanie. • • • • Występują tu idole z : bts, skz, bp DZIWNE (mo...