Odłożyłam telefon i nadal nie mogłam uwierzyć że mam tak dobrego przyjaciela. Bo gdyby nie on siedziałabym w domu. Zapewne z nosem w książkach...
-y/n? -spytała mama zza drzwi
-tak mamo?-spytałam
-Jakiś chłopak do ciebie. -powiedziała
-Chwila... CO?!
Przecież ja nikogo nie zapraszałam! Chyba że... Hyunjin? Czy to możliwe że to on? Ale jest jeszcze zawcześnie na kino...
Po chwili w drzwiach do mojego pokoju staną nie kto inny jak JIMIN?
-Jimin? Co ty tu robisz?
-Przyszedłem nie widać? -spytał z uśmiechem zamykając drzwi do mojego pokoju.
-Ale skąd wiesz gdzie ja mieszkam? -spytałam
-Tego już raczej nie powinnaś wiedzieć...
-JIMIN!
-co?
-Jimin! Wyjdz z mojego domu.
-Ale czemu? -spytał siadając na moje łóżko chłopak.
-Bo cie nie zapraszałam? A zresztą mam już plany.
-Wiesz....-wstał i zaczą iść w moją strone-Plany... -podszedł do mnie i nachylił się nad moim uchem- Zawsze można zmienić... Prawda?
Po jego słowach automatycznie na moim ciele pojawił się dreszcz. To chyba było za szybkie zbliżenie jak dla mnie... Automatycznie odsunełam się od chłopaka.
-Jimin jestem umówiona. Nie możesz od tak tu sobie wejść.
-Ale ja nie weszłem od tak kochana... Wpuściła mnie twoja mama. -powiedział kładąc się na łóżku
-Dobra dobra zbieraj swoją dupe w troki i wypad z tąd. -powiedziałam już troche bardziej zestresowana że moge spóźnić się na ,,randke" z Hyunjinem.
-Ojej co ty taka nie miła? -podniusł się do siadu.-przyszedłem odwiedzić moją dziewczyne. Zapomniałaś już kto cie uratował?
-N-Nie. I NIE JESTEŚMY P A R Ą. Wiesz co to gra aktorka? Nie wiesz bo chyba bierzesz wszystko na powarznie.
-Ahhh skoro nie chcesz mnie tu... -wstał i podszedł do drzwi-To zobaczymy się w szkole.
________
~HEJKA. Ogólnie przepraszam za tak długą nieobecność ale nie miałam weny teraz też nie mam ale pisze to dla was bo widze jak wam na tym zależy. 💜 Przepraszam za błędy z góry 😅 Nie wiem też czy niczego nie pomine bo zabardzo nie pamiętam o czym było w poprzednich rozdziałach więc wybaczcie. MARATON UWAZAM ZA ROZPOCZĘTY!
CZYTASZ
𝐟𝐨𝐫𝐦𝐞𝐫 𝐞𝐧𝐞𝐦𝐲
RomanceY/N to dziewczyna która wiele przeszła. Miała ciężkie życie przez długi czas. W szkole nie było jej łatwo więc była zmuszona się przenieść... Co było dalej dowiecie się czytając te opowiadanie. • • • • Występują tu idole z : bts, skz, bp DZIWNE (mo...