15.

824 56 11
                                    

Lekcje się skończyły a ja musiałam wracać do domu. Gdy wrócę do domu będę musiała zacząć się uczyć na najbliższy sprawdzian który jest zapowiedziany na następny tydzień. Nie jestem jakaś dobra w nauce ale też nie idzie mi źle. Nie chce też smucić mamy ocenami więc nigdy nie oblewam egzaminów. Wychodząc ze szkoły zostałam zaczepiona przez Hyunjina.

-Wiesz mamy ten test za tydzień i może pouczymy się razem?

-Nie widze problemu. -uśmiechnełam się do przyjaciela.

-Może chcesz dziś do mnie przyjść? Spędzimy troche czasu razem a co za tym idzie poznamy się trochę lepiej. -uśmiechnął się.

-Wiesz w sumie to mogłabym iść do... -nie dane mi było dokończyć.

Poczułam czyjąś rękę na moim ramieniu przez co odrazu się odwróciłam. Moim oczom ukazał się nie kto inny jak Park Jimin którego miałam serdecznie dość.

-Niestety Hyunjin ale y/n ma już plany. -powiedział z udawanym smutkiem.

-Co? Żartujesz sobie? -spytałam.

-Nie nie żartuje... -powiedział. - y/n już jest umówiona ze mną.

-A okej... -powiedział Hyunjin był troche zawiedziony. -To widzimy się jutro. -uśmiechnął się i odszedł zostawiając mnie i Jimina samych.

Miałam dość zachowania Jimina. Co on sobie wyobraża? Nazywa mnie swoją dziewczyną a teraz myśli że nią będę? Może i mu wybaczyłam i zaimponował mi on swoim zachowaniem na dachu ale nie lubie jego sposobu bycia...

-Co ty sobie myślisz? -spytałam. -Jimin prosze cie daj mi spokój na dziś.

-Czy jest coś złego w tym że chce spędzić z tobą więcej czasu? -zapytał z lekkim uśmiechem.

-Tak. Dziś jestem zajęta...

-A z tym idiotą już chciałaś się spotkać? -widziałam w oczach Jimina złość.

-Jimin daj spokój... Nie jesteś moim chłopakiem żeby mi rozkazywać. Ide do domu. -wy minęłam ździwionego Parka i poszłam w kierunku wyjścia ze szkoły.

Nikt nie będzie mi mówił z kim mogę się spotykać a z kim nie. A napewno nie żaden Park Jimin...

____________________________________________________________

~~ Hejka. Tak wiem dawno nie było rozdziału ale ostatnio zrobiłam sobię przerwe od pisania. Tego fanfika osobiście uważam za dziwnego ale zauważyłam że wielu osobom się podoba. Przepraszam że ten rozdział jest krótki ale po prostu nie mam już pomysłów na te książkę. W wolnym czasie będę ją pisać. Przepraszam też za błedy jeśli takie wystąpiły. Zapraszam was na moją drugą książke na której teraz bardziej będę się skupiać:

 Zapraszam was na moją drugą książke na której teraz bardziej będę się skupiać:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
𝐟𝐨𝐫𝐦𝐞𝐫 𝐞𝐧𝐞𝐦𝐲 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz