Ahoj,moc bych se vám všem chtěla omluvit, ale konečně jsem se dokopala zpátky k Lilly: Winter Soldier's Wife (nebolí druhý dil Iron Man's Daughter) a začínám tam kde jsem skončila, ale mezitím budou probíhat úpravy na předešlých kapitolách. Doufám, že to co jsem si připravila pro pokračování, se bude líbit. Pokusím si pohrát znovu s fantazií (za což taky může ten nový triler na připravovaný seriál Falcon and The Winter Soldier - který mi i tak trochu zahrál do karet) a uvidím kam mě to s dějem zavane.
Vážně a upřímně se omlouvám, že jsem se k příběhu nevrátila dříve, ale asi mě tehdy opustila ta touha a nadšeni tuto FF dokončit a opravdu, OPRAVDU se za to omlouvám.A stejně tak se předem omlouvám i u svých ostatních knížek, které zůstaly nedopsané, rozdělané a především pozastavené, ale teď se snažím najít tu touhu a odhodlání se je konečně pokusit - jednu po druhé - dokončit, abych jak já, ALE především VY byli spokojení a odpustili mou ignoranci a nečinnost u těch daných příběhů.
Ještě jednou se omlouvám a doufám, že mi odpustíte (aspoň vy, protože u sebe nevím) a konec/konce, který/které čekají na mé dopsání se vám budou líbit a budete alespoň trošku spokojení.
Jsem vám všem moc vděčná a ani si nedokážete představit, co to pro mě znamená a jaká je to pocta, že se vám moje FF líbí. Jste jediní, kdo o ně má zájem a dáváte mi sílu a kuráž pokračovat v tom, co mám tak moc ráda.
Takže děkuju,
Hezké čtení,
Paris-99