19.

428 28 8
                                    

„Sakra," zanadávala jsem, hledajíc dokončenou zprávu z naší předešlé mise v té obrovské a rozházeně haldě papírů a složek, „kde to jen může být?" Rukama jsem poslepu šmátrala po druhé části desce stolu, zatímco oči sjížděly tu zbylou část, co moje ruce nemohly pobrat. Ještě k tomu jsem se snažila najít složku, kterou jsem si připravila na dnešní zasedání, ve které byly všechny možně posbírané a důležité informace týkající se problému, kterého jsem si nechtěně a taky nevědomky všimla - krátce po té celé vyřešené události s Thanosem - ve zprávách. Jediní, kdo si toho ještě povšimli, byl Fury a Maria. Ostatní si toho nevšimli, nebo tam tu souvislost prostě neviděli, jako my. Nebo na rozdíl ode mě, moje rodina a přátele truchlili a s celou tou situací, která za sebou zanechala tak života měnící a bolestivé následky se snažili vypořádat. Přeci jen každý z nás se s tím vypořádával jinak. Někteří pokračovali dál, někteří stále zůstali zaseknutí v minulosti a jiní žili přítomností. Zatímco moje rodina a přátele přirozeně po jejich odchodu truchlili, zabrala jsem se a až po uši se zahrabala do práce - do čehokoliv, jen aby mi to pomohlo odreagovat a zapomenout; sice jen na pár hodin, ale stále to stačilo na to, abych alespoň na chvilku mohla zapomenout a nemyslet na nic jiného, než na to, jak jsem mohla udělat něco víc. Jednoduše vypnout a veškerou svou energii věnovala do projektů. Bucky se Samem o tom, co jsem přes ty měsíce a dlouhé noci dělala - veškerá ta práce, co byla v té jedné složce - neměli ani ponětí. Stejně tak jako nevěděli, že jsem opět tajně pracovala za jejich zády s Nickem Furym a Marií Hillovou. Nikdo o té složce nevěděl, jenom já a bývaly, dnes již opět znovu zvolený ředitel nového SHIELDu, který se za doby naší nepřítomnosti opět vrátil k životu a ovšem ani nechyběla jeho věrná pravá ruka a jedna z nejlepších agentek. Zdálo se, že naším hlavním nepřítelem, se stal neznámý muž v masce, který kamkoliv šel, nastal chaos a destrukce, spolu se svou partou schovaných v maskách, kteří ty exploze a bordel vytvářeli, v lidech opět vyvolávali strach a snažili se na sebe upoutávat pozornost. Měla jsem svá vlastní a soukromá podezření, o koho by se asi mohlo jednat, ale to vše byly jen pouhé domněnky a fakta založené na ničem pevném. Možná jsem si nebyla jistá, kdo nebo co byl ten muž pod tou fialovou maskou zač, ale s jedním jsem si určitě jistá být mohla, mou pozornost si bezpochybně získal a pokud se mi ho povede vypátrat a zjistit, kdo je ten bastard, jeho dnům řádění nabyde konce. Ten muž ničil, již už dost tak poničený a zmatený svět, který jsme se pracně všichni za ty předešlé roky a hlavně poslední měsíce snažili dát do pořádku. Nechtěla jsem s tím Sama a Buckyho obtěžovat, alespoň prozatím. Dokud se naše mise a šetření neprotínaly se stopy, které by mě navedly k tomu muži s fialovou maskou, chtěla jsem, aby moje soukromá tajná šetření s ředitelem SHIELDu nadále zůstávala přísné tajná. Nebylo mi příjemné opět lhát a předstírat, že se nic nedělo; že jsem zase tajně nepracovala za zády svých blízkých. Nebylo to o nic lehčí, než tomu tak bylo poprvé. Nechtěla jsem, aby se minulost opakovala, ale Fury mě ujistil, že až se situace s maskovaným mužem zhorší, dozví se o tom i ostatní. Takže kdyby situace eskalovala, kde se o našem společném tajném šetření a vyšetřovaní Bucky se Samem dozví, Fury slíbil, že mé jméno bude vynecháno. A jak se zdálo, ta situace už začínala klepat na dveře. Otázkou ovšem bylo, chtěla jsem, aby mé jméno z toho vyšetřování bylo vyškrtnuto?

„Co ti trvá tak dlouho?"

Z mého hlubokého transu při hledání té zprávy a toku myšlenek, mě probudil Samův hlas. Zastavila jsem se v půli pohybu a natočila se jeho směrem. Stál u vchodu, ramenem byl opřený o dveřní rám, ruce měl založené na hrudi a na tváři mu pohrával zlomyslný výraz. Byla jsem zvědavá, jestli se takto bude tvářit a jeho veselá a hravá nálada nadále přetrvá i po jejich společném sezení s doktorkou O'Donavanovou. Největší satisfakce ovšem bude, až v ten moment, co je vysadím u jejích dveří ordinace a uvidím jejich výrazy. Bucky se Samem věděli, že SHIELD měl soukromou terapeutku lomítko psychiatričku, přímo v základně, ale ještě netušili, že je s ní čekala soukromá návštěva.

Lilly: Winter Soldier's Wife (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat