ATEEZ

647 42 30
                                    

وقتی کسی مزاحمت بشه.......

هونگ جونگ:خودش همیشه تا خونه همراهیت میکنه،
وقت هایی هم که باهات نیست چک میکنه لباست مناسب باشه. میگه:ا/ت یکم لباست کوتاه نیست؟نمیخوام جز من کسی تو رو ببینه.
تا برسی خونه مدام بهت زنگ میزنه و چک میکنه که سالم رسیدی یا نه😍❤(بیا بهش الکی بگو حالت خوب نیست یا کسی مزاحمت شده،بیاد پیشت،منم خبر کن بیام.😂)

سونگهوا:نظافتچی بار هستی،چند تا مرد مست مزاحمت میشن،سونگهوا هم که یکی از مشتری هاست،میاد و همه شون رو میزنه،بعد میاد میپرسه حالت خوبه؟😍و توی تمیز کردن بار کمکت میکنه و دیگه نمیزاره کسی اذیتت کنه.😍

یونهو:چون قدش بلنده،از بالا با مشت میزنه تو سر اونایی که مزاحمت شدن و اونا درجا بیهوش میشن🤕😂😂😂
بعدش دست در دست هم میرید خونه👫🏻😍

یوسانگ:به اون مردی که مزاحمت شده و میخواد مخت رو بزنه،نزدیک میشه و میگه:تو یکم قدت کوتاهه،شکمت هم چاقه،موهات هم کم پشته،زیر چشمات هم گود افتاده،چی با خودت فکر کردی،ا/ت من رو ول میکنه میاد پیش تو؟!😎❤(اون مزاحمه در افق محو میشه🚶‍♂️😂)

سان:مثل کوه پشتته،نمیزاره کسی بهت نزدیک بشه،هر کسی هم که مزاحمت بشه رو جرش میده تا خشتکشون پاره بشه.(خدا بده از این جور دوست پسرا😍😍)

مینگی:پنج شیش نفر توی کوچه مزاحمتون میشن که مینگی دستت رو میگیره و با هم فرار میکنید میرید توی کوچه پس کوچه ها،رو به اون میگی چرا فرار کردیم؟اونم میگه میخواستم تا یه جا پیدا کنم که ببوسمت. و همونجا میکوبتت به دیوار و لبات رو میبوسه.💋😍(مگه جا قحطه که تو کوچه هم رو میبوسید،پاشید برید خونه تون،یکی میبینه از راه به در میشه😐😐😂)

وویانگ:قبل از هر چیزی مزاحمه رو یه کتک مفصل میزنه،بعد میاد سراغت دعوات میکنه،میگه:چرا از لباس های من رو برداشتی پوشیدی؟حالا اون به کنار چرا دکمه های بالاییش بازه؟تو هم بهش میگی خب تو هم همیشه دکمه لباست بازه مگه من میام بهت گیر بدم؟(😐😂😂😂😂😂)

جونگهو:مگه کسی با وجود جونگهو جرئت میکنه بهت نزدیک بشه،اون بچه اونقدر زور داره که مثل سیب از وسط نصفشون میکنه.🍎💪🏻😍

*********************************

📬صندوق نظراتتون

يادتون نره ستاره رو رنگی کنید و ووت بدید⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

*۱۳۹۹/۱۱/۲۱*

#imagine #scenario #ATEEZ

KPOP SCENARIO Where stories live. Discover now