BTS

561 60 56
                                    

وقتی بهشون بی توجهی میکنی تا عکس العملشون رو ببینی(BTS)

جین:برات کلی غذای خوشمزه میپزه ولی تو بهش توجه نمیکنی و میری غذا از بیرون سفارش میدی اونم مجبور میشه خودش همه غذا ها رو بخوره.🥘🍲🍱🥣
بهش میگی میخواستی عکس العملش رو ببینی بنابراین اونم قهر میکنه تا یه ماه مجبور میشی از بیرون غذا سفارش بدی.😂😂😂(حالا برو منت کشی کن🤣🤣قدر غذاهاش رو نمیدونستی😂)

یونگی:اولش هی میاد بغلت میکنه تا بهش توجه کنی😍 ولی وقتی میبینه هنوزم بهش توجه نمیکنی،اونم بی محلت میکنه و میره به کاراش برسه.😂😂وقتی هم بهش میگی الکی اینکارو کردی پوکر نگاهت میکنه و تا یه مدت باهات حرف نمیزنه تا آدم بشی و از این کارا نکنی.😂😂

نامجون:همه اش ازت میپرسه یه دلیل منطقی بیار که ببینم چرا لایق این بی توجهی ام🥺😔ولی تو بدون توجه به اون به فیلمت نگاه میکنی درحالی که چس فیل(پاپ کرن)رو میزاری دهنت.😂(به نظرم بعدش نگو میخواستی عکس العملش رو ببینی چون "دلیل منطقی" رو از پهنا میکنه تو دهنت😂😂)

هوسوک:مثل پروانه هی دور و برت میچرخه و دلیل بی توجهیت رو ازت میپرسه:من کار بدی کردم؟از دستم دلخوری؟
آخرم گریه اش میگیره که فورا بغلش میکنی و میگی فقط میخواستی عکس العملش رو ببینی.😅
اونم اشکاش رو پاک میکنه و میگه دیگه هیچوقت اینکارو نکن🥲(اشک بچه رو درآوردی آخه این چه کاری بود🤨😂)

جیمین:لباسش رو درمیاره و سیکس پکاش نمایان میشه که خود به خود باعث میشه بهش توجه کنی.💪🏻😍
جیمین یه پوزخند میزنه و میگه:بیبی تو نمیتونی اینکارو باهام بکنی،میدونی که بدون نگاه تو دووم نمیارم.(خوب نقطه ضعفت رو میدونه😂😂)

تهیونگ:میشینه انقدر قلقلکت میده که همونجا میگوزی به هردوتون و باعث میشه بخندید💨🤭😂😂تهیونگ هم وسط خنده میگه:هر وقت بهم بی محلی کنی اینجوری قلقلکت میدم تا بهم توجه کنی.(چه توجهی هم کردی با اون گوزیدنت🤣🤣)

جونگ کوک:میگه بریم بیرون یه هوایی عوض کنیم،توجه نمیکنی.
میگه شام بریم خونه جین و زنش،بازم توجه نمیکنی.
میره پیش هیونگاش تا ازشون راهنمایی بگیره بهش توجه کنی.
یونگی بهش مشاوره میده:میدونی کوکی تو هم باید به زنت بی توجهی کنی،اونوقت خودش بهت توجه میکنه.(به نظرم باید از تهیونگ مشاوره میگرفت😂😂)

*******************************

به نظرتون ریکشن کدومشون بهتر بود،برام کامنت کنید😍

📬صندوق نظراتتون

یادتون نره ستاره رو رنگی کنید و ووت بدید⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

*۱۴۰۰/۱/۱۰*

#imagine #scenario #BTS

KPOP SCENARIO Where stories live. Discover now