وقتی اموجی اشتباه میفرستی براشون.....بنگ چان:اموجی😭میفرستی که فورا نگرانت میشه و میگه چرا گریه میکنی؟کسی اذیتت کرده؟بگو تا حسابش رو با هم برسیم.
تو هم نمیخوای بگی اشتباهی فرستادی،بهش میگی این اشکها به خاطر دوری تو هستش. اونم برات مینویسه منم دلم برات تنگ شده بیبی گرل،زودی میبینمت😘(فقط بیبی گرل گفتنش😍🥲)لینو:اموجی عصبانی😡میفرستی که مینویسه:ا/ت تو الان ازم عصبانی؟چرا؟اصلا اونی که باید عصبانی باشه منم،چرا دیروز میخواستم ببوسمت،بهونه آوردی که تب خال زدی؟صبر کن الان میام پیشت تا ببینم واقعا تب خال داری یا نه؟!😐تو هم زود براش مینویسی اشتباه فرستادی😥ولی چه فایده که لینو آفلاین شده و داره میاد سمت خونهتون😬(فقط خدا کنه راست گفته باشی که تب خال داری😅)
چانگبین:بهش میگی یه پسر بهت متلک گفته😑اون میگه کاش اونجا بودم جرش میدادم پسره رو،خب تو چیکار کردی؟یهو اموجی😍میفرستی که میگه:یعنی چی که چشم قلبی میزاری؟مگه خوشت اومد؟🤨کاری نکن کل دنیا رو زیر و رو کنم و اون پسره رو خفه کنم!😤تو هم تند براش تایپ میکنی که اموجی رو اشتباه فرستادی و چانگبین خیالش از بابت تو راحت میشه ولی هنوز از اون پسره عصبانیه(اگه یکم دیرتر میگفتی که اشتباه فرستادی،پسره و اموجی چشم قلبی رو با هم جر میداد😂)
هیونجین:دلت میخواست با هم برید پیادهروی ولی براش اموجی 💃🏻میفرستی،که اونم اشتباه برداشت میکنه و میگه:وای ا/ت باورم نمیشه تو هم به رقص فکر میکردی،برای ازدواج با تو بیشتر مشتاق شدم😍تو هم که کلمه ازدواج رو میبینی،بهش نمیگی اموجی رو اشتباه فرستادی و میری پیشش تا با هم برقصید💃🏻🕺(ببین یه اموجی چه قدرتی داره که تو رو به سمت ازدواج هول داد😂😂)
جیسونگ:ازش میپرسی که امروزش چطور بوده؟اونم میشینه تمام و کمال برات توضیح میده که با چان و چانگبین آهنگ ساختن،بعدش با لینو مشغول درست کردن نودل شدن ولی ظرف برعکس شد و ریخت رو سر فلیکس که با چشمهای گربهایش منتظر غذا بود😂میخوای به اینکه به فلیکس میخنده،واکنش نشون بدی و اموجی😐بفرستی ولی به جاش اموجی🤐میفرستی که میگه:ا/ت من خیلی پر حرفم؟این یعنی زیپ دهنم رو بکشم؟دلت میاد؟🥺تو هم زود مینویسی میگی:ببخشید جیس جونم!دستم اشتباهی رفت روش🤧(فقط فلیکس که با چشمهای گربهایش منتظر غذا بوده و نودل ریخته روی موهاش🥲😅)
فلیکس:برای فلیکس اموجی🖕🏻میفرستی که برات میفرسته:چون من انگشتم کوچیکه اینو فرستادی؟🥺🥲کمی بعد میگه:چی؟!صبر کن ببینم!من فکر کردم این👆🏻 رو فرستادی!😳ا/ت برای چی انگشت وسط رو برام فرستادی؟اخ قلبم...آخرش من رو سکته میدی!(باید بهش میگفتی اشتباه فرستادی😂ببین باهاش چیکار کردی🤭🥲)
سونگمین:ازت میپرسه حالت چطوره؟اشتباهی اموجی🥶میفرستی که میگه سردته؟صبر کن الان برات پتو میارم،بغلت میکنم تا گرم بشی😊(حالا حالت چطوره؟😅)
جونگین:اشتباهی اموجی بغل🫂 میفرستی،برات تایپ میکنه:مطمئنی فقط بغل میخوای یا یه چیز دیگه هم میخوای؟آخرش هم یه اموجی خبیس😈میزاره.(مکنه کِی انقدر بزرگ شد؟🥲)
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
تا حالا پیش اومده اموجی اشتباه بفرستید بعد همون لحظه نت خراب بشه نتونید پاکش کنید؟😂خیلی بد دردیه🙈
وقتی از یه اموجی استفاده میکنید،معنیش براتون مهمه؟
یا چون فقط شکل اموجی شبیه مود شماست،ازش استفاده میکنید؟🤔📬نظراتتون
يادتون نره ستاره رو رنگی کنید و ووت بدید⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
*۱۴۰۱/۶/۱۲*
#imagine #scenario #STRAYKIDS
YOU ARE READING
KPOP SCENARIO
Randomسناریو از گروه های مختلف ریکشن بی تی اس وقتی لباس باز میپوشی🤭😅 بی تی اس به عنوان دوست پسرت👫🏻😍 اکسو به عنوان معلمت👨🏻🏫😍 گاتسون وقتی آنلاینی و جوابشون رو نمیدی😂 و کلی موضوع های متفاوت🥳😃 ژانر:عاشقانه،فان،دخترپسری،........ ❗بقیهی مجموعهها...