EXO

672 56 177
                                    

اکسو اگه معلمت باشن👨🏻‍🏫...........

شیومین:کلی خوراکی میاورد تو کلاس و بهتون میداد،میزاشت تو کلاسش خوراکی بخورید.😋😍(از این معلما خوبه،دیگه دزدکی خوراکی نمیخورید😂😍)

سوهو:رو کتاب کمکی کلی تاکید داره،خودش هم پول کتابا رو میده💵(جووووون مایه داریه😂😂😂)

ییشینگ:این یکی دیگه خیلی عالیه!میزاره تو کلاسش بخوابیم،تازه خودش هم میخوابه😴😂

چن:خیلی مهربونه،عاشق دانش آموزاشه،هر وقت بخواید امتحانی رو لغو کنید،فورا قبول میکنه😍😇

چانیول:پایه شیطونی دانش آموزاشه،کلاس رو میزارید رو سرتون،آخرش مدیر مجبور میشه بیاد ساکتتون کنه🤫😂😂(اونطور که من فکر میکنم،اگه به چانیول بود مدیر رو هم میاورد و دسته جمعی کلاس رو میترکوندید🤣🤣🤣)

بکهیون:اصلا نمره براش مهم نیست،همیشه هم میگه تو درس من نمره قبولی بگیرید کافیه🤤😍تو پیدا کردن دوست پسر خوب بهتون کمک میکنه قبل از هر کسی کای رو بهتون پیشنهاد میده.

کیونگسو:هیچوقت نباید عصبانیش کنید،چون یه نگاه بهتون میکنه که خودتون رو خیس میکنید😐😂ولی اگه بچه حرف گوش کنی باشید،یه لبخند قشنگ میزنه که قند توی دلتون آب میشه😍😁(دیگه خودتون باید انتخاب کنید که خودتون رو خیس کنید یا قند توی دلتون آب شه؟!😂😂)

کای:یه معلم منحرف،دوست پسر همه دانش آموزاشه😐😅😂(اونطور که من از بقیه دانش آموزا شنیدم با چند تا از معلما هم دوسته🥲😂)(فکر کنم تقصیر بکهیونه که همه رو به کای معرفی میکنه😂🤣🤣🤣)

سهون:اگه باهاش شوخی کنید،پوکر فیس بهتون نگاه میکنه😐اگه بخواید امتحانی رو لغو کنید،پوکر فیس بهتون نگاه میکنه😐اگه اون ازتون امتحان بگیره،شما پوکر فیس بهش نگاه میکنید😐😂🤣

لوهان:ایشون معلم خوشگل و جوونی که همه روش کراش دارن ولی الکی به همه میگه که دوست دختر داره☹😐😂رو همه دانش آموزاش غیرت خاصی داره😇(شما باور نکنید،به مخ زنی خودتون ادامه بدید😂)

کریس:هر وقت ازتون خسته میشه،درمورد اینکه چطور معلم شده،صحبت میکنه و میگه معلم بودن ایز نات مای استایل ولی نمیدونم چی شد که معلم شدم😂

تائو:وقتی روز معلم یا روز تولدش برسه براش کادو میبرید که مخش رو بزنید(گفته باشم فقط مارک گوچی باید براش ببرید🎁😅😂)

*******************************

کی یه معلم میخواد که همه آپشن های بالا رو با هم داشته باشه؟🙋🏻‍♀️

📬صندوق نظراتتون

یادتون نره ستاره رو رنگی کنید و ووت بدید⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

*۱۳۹۹/۱۲/۱۸*

#imagine #scenario #EXO

KPOP SCENARIO Where stories live. Discover now