وقتی با GOT7 فیلم رمانتیک میبینید و تو از بازیگر مرد توی فیلم تعریف میکنی.........
مارک:مرد توی فیلم برای دختره یه شاخه گل میخره🌹تو هم به مارک میگی نگاه کن یاد بگیر،تو برام شاخه گل نمیخری،یکم رمانتیک باش. اونم با تعجب یه نگاه به تو یه نگاه به بازیگر توی فیلم میکنه میگه پس ماه پیش وقتی که با هواپیمای شخصیم بردمت اروپا یا هفته پیش کارت بانکیم رو بردی کلی لباس خریدی چی؟!حالا فقط یه شاخه گل میخوای؟😐😐😐اگه اینطوره از این به بعد به اون بازیگر عزیزت بگو بیاد ببرتت اروپا🤨(چشم نداشتی عشق مارک رو ببینی،پرید رفت دیگه مارک هم از دست دادی😒😂)
جه بوم:دهنت سه متر باز شده و داری به سیکس پکای بازیگر نگاه میکنی،که با نگاه عصبانی جه بوم مواجه میشی،که میگه داری سیکس پک پسر مردم رو دید میزنی که هیچ،چرا بازوی منو چنگ میزنی؟(فکر کنم زیادی رفتی تو حس😂😂)
جکسون:همينکه از بازیگره و ظاهرش تعریف میکنی،که جکسون دستش رو جلوی چشمات میزاره و میگه برات بدآموزی داره دیگه اینا رو نگاه نکن،تو الان باید ده تا بچه قد و نیم قد میداشتی و از اونا مراقبت میکردی😐😂(پاشو،پاشو،پاشو دیگه،باید بری به بچه های نداشته ات برسی😂😂)
جینیونگ:به بازیگره توی فیلم نگاه میکنی و میگی که چقدر عاشقانه حرف میزنه و رمانتیکه که جینیونگ میگه من توی یه کتابی خوندم که باید توی رمانتیک بودن،اعتدال رو رعایت کرد،چون مردایی که رمانتیک ترن زودتر میمیرن😐🧐(خدایی اگه همچین کتابی دیدید،به منم معرفی کنید😂)
یونگجه:با چشمای قلبی به بازیگره خیره شدی😍که یونگجه کنترل رو برمیداره و میندازه یه شبکه دیگه😐😂ازش میپرسی چرا عوضش کردی اونم میگه الان مستند "چگونه با حیوانات خود رفتار کنیم" رو نشون میده،تو کنترل رو ازش میگیری و میگی که الان دیدن فیلمه مهمتره،ولی اونم دست بردار نیست،هی تو کنترل رو میکشی هی اون کنترل رو میکشه،آخر سر هردوتون با هم کنترل رو ول میکنید که پرتاب میشه و میخوره تو سر کوکو😂🤣🤣(فکر کنم تا یه ماه باهات حرف نزنه😂😂)
بم بم:مرده توی فیلم سیکس پک هاش رو ميندازه بیرون،که تو با چشمای قلبی بهش نگاه میکنی😍بم بم که اون حالت تو رو میبینه داد میزنه و فنجون رو به طرف تلویزیون پرت میکنه.
شب ها هم از این به بعد به هم نگاه میکنید👀(فکر میکنید چون میخواد رمانتیک باشه؟!😂معلومه که نه چون تلویزیونتون شکسته🖥😂🤣)یوگیوم:از قد و بالا و هیکل بازیگره تعریف میکنی که یوگیوم هم از بازیگر زن توی فیلم تعریف میکنه و میگه که چه هیکل خوبی داره.😈(مکنه است دیگر😂میخواستی از اون مرد تعریف نکنی تا اونم از زنه تعریف نکنه😂)
******************************
📬صندوق نظراتتون
يادتون نره ستاره رو رنگی کنید و ووت بدید⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
*۱۳۹۹/۱۲/۶*
#imagine #scenario #GOT7
YOU ARE READING
KPOP SCENARIO
Randomسناریو از گروه های مختلف ریکشن بی تی اس وقتی لباس باز میپوشی🤭😅 بی تی اس به عنوان دوست پسرت👫🏻😍 اکسو به عنوان معلمت👨🏻🏫😍 گاتسون وقتی آنلاینی و جوابشون رو نمیدی😂 و کلی موضوع های متفاوت🥳😃 ژانر:عاشقانه،فان،دخترپسری،........ ❗بقیهی مجموعهها...