NCT DREAM

325 37 20
                                    

وقتی داری لباس عوض میکنی،یهو بیان توی اتاق...

مارک:همونطور که سرش تو گوشیه،میاد تو🙂سرش رو که بلند میکنه تو رو توی لباس زیرات میبینه😶میاد نزدیک به سوتینت دست میزنه میگه عه!این از اون جنس‌اس که توی کانادا هم بود(اصلا هم معلوم نبود سواستفاده‌چی😂حالا اون به کنار چطور جنس سوتینای کانادا رو میدونه😐من بودم حسابش رو میرسیدم دیگه تو میدونی و مارک!🤷🏻‍♀️😂)

رنجون:میاد تو اتاق تو رو میبینه و بهت خیره میشه😐تو هم بهش میگی انقدر بدنم خیره‌کننده‌اس که اونجوری نگاهم میکنی؟😌بعد از این حرفت یهو میزنه زیر خنده و میگه آخه چرا بهت خیره بشم؟😂داشتم به این فکر میکردم که سینه‌های من از تو بزرگ‌تره🤣(..........😐)

جنو:وقتی تو رو اونجوری میبینه،پوزخند میزنه و میگه فکر کردی فقط خودت بدن داری؟😏اونم لباسش رو درمیاره و ماهیچه‌هاش رو میکنه تو چشت😂(اصلا نمیتونم چیزی بگم🤣🤣🤣)

هه چان:وقتی میبینه داری لباس عوض میکنی لباس رو برمیداره و فرار میکنه😂😂(سر به سر گذاشتناش تمومی نداره😂)

جه‌مین:لبخند دندون‌نما میزنه😈و یه نگاه چپ چپ بهت میکنه و ابروش رو بالا میندازه😏تو هم سریع لباست رو میپوشی و بهش میگی اشتباه فکر میکنی😅

چنلو:تو رو فقط با لباس زیرات میبینه👙بهت میگه اگه لباس نداری برات لباس بخرم🛍(بهش بگو لباس نداری تا برات بخره😍😂)

جیسونگ:وقتی تو رو با لباس زیرت میبینه🙈اول کمی دستپاچه به در و دیوار نگاه میکنه😳بعد سریع میره بیرون و در رو به هم میکوبه🥲(بچه باحیاست🙂تو هم برو لباست رو بپوش دیگه😂)

********************************

📬نظراتتون رو فراموش نکنید😉

و بگید که از کدوم گروه بنویسم؟😃

یادتون نره ستاره رو رنگی کنید و ووت بدید⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

وووووووووووووووووووووووت ~( ̄▽ ̄~)

*۱۴۰۰/۴/۱۷*

#imagine | #scenario | #NCTDREAM

KPOP SCENARIO Where stories live. Discover now