BTS

453 57 18
                                    

وقتی وسط دعوا،ناخواسته زخمیت کنن.......🤕

جین:به خاطر اینکه نمک زیاد ریختی تو غذا دعوات میکنه😔و با قاشقی که نمیدونست داغه،هولت میده اونطرف که دستت میسوزه🤕اونم هول میکنه قاشق رو پرت میکنه اونطرف میاد دستت رو میگیره و روش پماد سوختگی میزنه🩹(تو که میدونی رو غذا درست کردن حساسه😐بزار کارش رو بکنه،بده نمیزاره دست به سیاه و سفید بزنی؟😅)

یونگی:برای اولین باره که عصبانی شده😠وقتی زخمیت میکنه،شوکه فقط نگاهت میکنه😳که بعد میاد بغلت میکنه و میگه منو ببخش😢این اولین و آخرین بارم بود❤(آخی پیشی کوچولو🥲😍برای اولین بار بیخیالی رو گذاشت کنار،کار دستش داد😂)

نامجون:از اینکه زخمیت کرده ناراحت میشه و به خودش میگه من به هر چیزی دست بزنم خراب میشه😔چطور تونستم گلم رو پر پر کنم!🌹(اصلا تقصیر تو بود خوردی به دستش😂😂)

هوسوک:میون جر و بحثتون،عصبانی میشه ولی نمیخواد آسیبی به تو برسونه و گلدون رو میشکنه🪴به طرفش میری اما تیکه‌های گلدون میره کف پات،با عجله میاد و بغلت میکنه و بهت میگه چرا پات رو روی تیکه های گلدون گذاشتی؟همه‌اش تقصیر منه😔(چقدر مظلومه🥺)

جیمین:قبل از اینکه بره سر کار،بهش میگی تو از اون دختره خوشت میاد🤨اونم عصبانی میشه و بهت سیلی میزنه میگه توهم زدی،بعدش تو خونه ولت میکنه و میره.😢
تو هم تا شب تو تختت گریه میکنی😭🤧اونم شب از سر کار برمیگرده و تو خودت رو میزنی به خواب😴که بغلت میکنه و شروع میکنه بوسیدن صورتت💋میگه میدونم بیداری😏صبح باهات بد برخورد کردم ببخشید🥺حتی اگه منو نبخشی انقدر میبوسمت تا برات جبرانش کنم🥲(اشکم دراومد🥲خب ببخشش دیگه😐😅)

تهیونگ:همينکه میبینه زخمیت کرده،میگه معذرت میخوام😔و از خونه میزنه بیرون تا شب توی خیابونا قدم میزنه و خودش رو سرزنش میکنه😢آخرش برات یه دسته گل میگیره تا قشنگ از دلت دربیاره💐😍

جونگ کوک:وسط دعوا یهو دستت رو روی صورتت میزاری🙈اونم میاد دستت رو از روی صورتت برمیداره که میبینه یه خط قرمز افتاده روی صورتت🤕میگه این چیه رو صورتت؟کار منه یا خودت اینکارو کردی؟😐بعد که میفهمه کار خودش بوده معذرت خواهی میکنه🤗❤(فکر کرد فیلم اومدی😂)

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

📬صندوق نظراتتون

یادتون نره ستاره رو رنگی کنید و ووت بدید⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

*۱۴۰۰/۴/۷*

#imagine | #scenario | #BTS

KPOP SCENARIO Where stories live. Discover now