سناریو وقتی مراقب امتحان میشن...👨🏻🏫
بنگچان:روی سوال گیر کردی که میاد و روی برگهات خم میشه،میگه:جانم!کدوم سوال مشکل داری؟سوال رو بهش نشون میدی که کامل برات حل میکنه،البته اونقدر رفته توی فاز حل کردن که تا سوال آخر رو برات حل میکنه😇😍(خوبه همه مراقبها برن تو فاز حل کردن😂)
مینهو(لینو):میخوای کاغذ تقلب رو دربیاری،چنان نگاهی بهت میندازه که کاغذ از لرزش زیاد دستهات میوفته و عین چی به خودت میلرزی.😬😂ولی دلش برات میسوزه و آخرش خودش بهت دو سوال آخر رو میرسونه.🥲😃(این چه کاریه؟خب از همون اول میگفتی🥲😅)
چانگبین:وقتی میبینه جواب سوال رو بلد نیستی،خیلی آروم بهت نزدیک میشه و کنارت وایمیسته،اولش خیلی میترسی که اومده کنار تو ایستاده ولی وقتی دستش رو جلوی دهنش میگیره و جواب سوال رو بهت میگه،جوری خوشحال میشی که انگار کل آلبومهای اسکیز رو بهت دادن😍😇(اصلا هم کسی نفهمید جواب سوال رو بهت گفته...به جز من🤭)
هیونجین:از اون مراقبهاست که ممکنه فکر کنی اصلا کمک نمیکنه ولی سخت اشتباه میکنی🙂بیست دقیقه مونده به آخر امتحان میگه:همه اسمتون رو بنویسید!و به بهانه اینکه چک کنه اسمتون رو نوشتید یا نه،بهتون نزدیک میشه و جواب درستها رو میگه😍🤩
جیسونگ(هان):یواش میره کنار دانشآموزها/دانشجوها و یهو دستش رو روی شونهشون میزاره که از ترس چند تا سکته ریز میزنن😂ولی همونطور که میپره اینور و اونور،جوابها رو میگه😇(در اصل برای این میپرید اینور و اونور تا بقیه مراقبها نفهمن که اون داره جوابها رو میگه🤫)
فلیکس:قصدش کمک کردنه ولی چون خودش جواب سوالها رو نمیدونه،میزاره همه با هم تقلب کنید و مشارکتی جواب بدید😅😄(این روش مشارکتی رو خیلی میپسندم،نمره رو در حد ۲۰ میکنه براتون🙈😂)
سونگمین:اونقدر مهربونه که با لبخند جواب همه رو میده😊از اون مراقبهاست که همه میخوان مراقب کلاس اونها باشه🥲ولی خب از شانس خوبت به کلاس شما میوفته و جواب اکثر سوالها رو بهتون میگه😍(مهربونی هم دردسر داره😁)
جونگین(I.N):هر کس که سوال میپرسه،جواب سوالش رو بلند میگه که همه بتونن بنویسنش😅وقتی هم که مراقبهای دیگه میان،سر دانشآموزها/دانشجوها داد میزنه میگه:نبینم یه بار دیگه تقلب کنی😂(فقط دوست دارم واکنش اونی رو ببینم که جونگین بالای سرش ایستاده بود😂)
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
چه خاطرهای از مراقبهای امتحان دارید؟
تا حالا همچین مراقبهای خوب و گلی گیرتون اومده که جواب سوالات رو بهتون بگن؟😍
براتون آرزو میکنم که امتحان پایان ترم همچین مراقبهای فرشتهای گیرتون بیاد😇🤲🏻
📬صندوق نظراتتون
يادتون نره ستاره رو رنگی کنید و ووت بدید⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
*۱۴۰۱/۱/۱۶*
#imagine #scenario #STRAYKIDS
YOU ARE READING
KPOP SCENARIO
Randomسناریو از گروه های مختلف ریکشن بی تی اس وقتی لباس باز میپوشی🤭😅 بی تی اس به عنوان دوست پسرت👫🏻😍 اکسو به عنوان معلمت👨🏻🏫😍 گاتسون وقتی آنلاینی و جوابشون رو نمیدی😂 و کلی موضوع های متفاوت🥳😃 ژانر:عاشقانه،فان،دخترپسری،........ ❗بقیهی مجموعهها...