Model- Bir Melek Vardı
Ulaşabilirsiniz;
Instagram: serspiderhikayeleriOy ve yorumları bekliyorum 🧚🏻♀️
Gala: Sen de kimsin?
Bilinmeyen numara: Her anın.
Ne saçmalıyordu bu? Başıma ilk defa böyle bir şey geliyordu. Aşırı heyecan basmıştı. Derin nefes aldım. Elimle yüzümü serinlemeye çalıştım. Ne kadar çalışsamda nafileydi.
Çevrimiçi
Yazıyor...
Gala: 1 Nisan da değil. Mert, yine ne istiyorsun evlatlık.
Bilinmeyen numara: Mert değilim Süt Yanığı.
Yok, yok. Mert olamazdı cidden. O bana böyle garip bir lakap takmazdı. Hem o yazım kurallarına da pek önem vermezdi. Oysaki bu şahıs fazla düzgün yazıyordu.
Gala: Ne istiyorsun?
Bilinmeyen numara: Sadece...
Bilinmeyen numara: Her anında yanında olmak istiyorum.
Gala: Her böyle diyene kansaydık ohooo yiğidim.
Bilinmeyen numara: Başkaları mı?
Bilinmeyen numara: Ne diyorlar ki? Hayırdır onlara ne?
Bilinmeyen numara: Yani dememeliler. Ayıp hem.
Gala: Sen de diyorsun?
Gala: Hem ben seni hâlâ neden engellemedim ki?
Bilinmeyen numara: Dur!!!
Bilinmeyen numara: Lütfen engelleme.
Bilinmeyen numara: Sensizlik yeterince zor geliyor zaten. Daha fazla mahrum etme kendinden.
Gala: Pekâlâ.
Konuşacaktım az da olsa onunla. Yani bir süre konuşurdum sonra sıkılınca bırakırdım. Zaten bir süre sonra o da sıkılırdı.
Birinin seninle konuşmaması durumunu bilirdim. Lisenin başlarındayken arkadaşlarımın yakıştırmasıyla bir çocuktan hoşlanmaya başlamıştım. Daha sonra cesaretimi toplayıp ona mesaj olarak hoşlandığımı itiraf etmiştim. Tek dediği şey 'tmm' olmuştu. Ben de 'ne yani konuşmak istemiyor musun?' yazmıştım. Tabi salağım anlamıyorum o zamanlar. 'Benim sevgilim var. Bana yazma.' demişti. Bu anıyı hatırlamamla hafif bir kıkırtı çıktı ağzımdan. Önceden üzüldüğümüz olaylar büyüyünce güldürüyordu.
Bilinmeyen numara: Ne???
Bilinmeyen numara: Ciddili misin?
Bilinmeyen numara: Bu kadar çabuk ikna olacağını düşünmemiştim.
Gala: Kim olduğunu söylemeyeceksin galiba.
Gala: Şu anonim işleri falan mı?
Bilinmeyen numara: skdkdkdkdkdkd aynen.
Gala: Peki, derdin ne?
Bilinmeyen numara: Yıllardır kalbimdeki deprem etkin. Adının geçmesiyle gelen kalp sızım. Süt Yanığım.
Görüldü
Yazdığına ne yanıt vereceğini bilemediğim için mesaja görüldü atarak telefonu kapattım. Zavallı gözlerim uykusuzluktan bitap düşmüştü. Telefonu yanımdaki masaya koyarak gözlerimi kapattım.
~•~
"Ne yani şimdi biz seninle tekrar alışverişe mi gideceğiz?" diye isyan dolu bir sesle sordu Mert.
"Evet, beğenmiyorsan git." dedim ters ters.
"Vallaha mı?" dedi heyecanlı bir sesle birden yükselerek.
"Saçmalama. Tabii ki de hayır. Birlikte gideceğiz sonuçta." dedim alay ederek. Bundan kaçışı yoktu.
Somurtarak arabayı alışveriş merkezinin otoparkına park etti. Merdivenlerden çıktıktan sonra önce bana bir şeyler almaya başladık. Birkaç şort, bir kaç askılı, denizde giymek için mayo ve bikini aldım. Evde kıyafetim vardı zaten. Amaç bir kaç bir şey daha olsundu. Mert'e de bir kaç şort ve tişört aldıktan sonra yemek yemeye indik aşağıya. Mert yemekleri almaya gidince telefonuma bir bildirim geldi.
Bilinmeyen numara: Napıyorsun?
Gala: Alışverişteyim.
Bilinmeyen numara: Bir gün birlikte gitmek dileğiyle.
Gala: O biraz zor.
Bilinmeyen numara: Neden ki?
Gala: Daha kim olduğunu bile bilmiyorum.
Bilinmeyen numara: Öğreneceğin günler çokta uzakta değil Gala.
Çevrimdışı
ŞY'den iyileşmeyen yaralara...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süt Yanığı |Textingimsi
Teen FictionBilinmeyen numara: Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş. Bilinmeyen numara: İyi geceler Süt Yanığı. ⁷'²'²¹ gala#1|²⁴'²'²¹|