Słowa wstępu - Seria II

1.5K 119 31
                                    

02 Lipca 2021

̶W̶k̶r̶ó̶t̶c̶e̶.̶.̶.̶


Dziękuję za wytrwałość i cierpliwość dla tych, którzy śledzą moją historię od początku oraz dla nowoprzybyłych Kociaków.


Po pierwsze, i najważniejsze, ta seria będzie opisywała historię z przeszłości aż do dnia, w którym Izuku postanowił skoczyć i będzie kompletnie z jego perspektywy. Wyjaśnię postępującą depresję oraz dlaczego Izuku uważał, że jego przyjaźń z Katsuki'm przestała istnieć oraz czemu ten drugi twierdził inaczej. Jak poznał Himiko. Czemu chciał skoczyć i tak dalej.


Po drugie, będzie dużo przeskoków czasowych, więc proszę nie zdziwić się, że w jednym rozdziale jest podane, że są w gimnazjum, a zaraz mają egzaminy do U.A. lub coś wpodobie.


Po trzecie, i najważniejsze z najważniejszych możliwych... 

Bawcie się dobrze i niech moc będzie z wami! 


Plus Ultra, Kociaki~!

Ave!


- TobiMilobi



Edit: Dla osób nie ogarniętych. Klikacie pomarańczowy pasek na dole tej notki. Zazwyczaj pisze na nim "Czytaj dalej..." i tak oto magicznie odnajdziecie część drugą. Magia, nieprawdaż? Tak, wiem, to niesamowite. I nie, nie mam zamiaru dzielić ich na części tak, żeby każda część była osobną książką, bo to za dużo bzdurnego zachodu - jakby mam sporo opowiadań i wiecie, zajęłoby w kij czasu ludziom odnalezienie kolejnej, soo... that is that, yo!


Bez UczućOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz